Nog niet helemaal. Ik heb bij de huisarts gevraagd of zij contacten hebben met organisaties die dingen doen, en het nummer en mailadres van iemand gekregen die 'sociaal makelaar' is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een goede vooruitzichten!
Ben je er al uit wat de bezigheden rond kerstmis worden?
Zou ook zeker kunnen dat ik tot die conclusie komquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien zijn al die drie redenen wel goed (en natuurlijk een weekje lekker weer in januari)
Vliegen op Kaapstad, maar ouders zitten op een estate daar wel stukje rijden vandaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat laatste klopt natuurlijk. Maar je kunt ook tot de ontdekking komen wanneer je weer thuis bent “heb het allemaal gedaan en overwonnen en eeen geweldige tijd daar gehad” kaapstad toch?
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:30 schreef derLudolf het volgende:
@:vlindertje89
Nu weet ik waarom je zoveel investeert in robotstofzuigers![]()
https://www.facebook.com/share/v/MGH2o3SMd8AQqi3f/
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn wel gewetensvragen inderdaad. Maar jullie doen het goed hoor![]()
@:tele6 broekenvictorie
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is wat telt.
Geniet er van zo lang het kan
Jullie zijn liefquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo lastig beslissen voor je katje. Maar zolang je het zelf met een goed geweten durft te doen is het vast de goede keuze.
Hahaha. Zou ik ook wel zijn in die situatie ja. Tenzij meteen met je linkjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Dus ik had een date met de ex. Die ging even naar de wc, toen appte ik Mrs V:
'Ex' tipt samen vreemdgaan.
Mrs V was een tikje verbaasd.
Ik had het pas door toen ze een bedenkelijke smiley stuurde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha. Zou ik ook wel zijn in die situatie ja. Tenzij meteen met je linkje
Ben ik dan de enige die de titel al een oordeel in zich vindt dragen?quote:
Denk dat ze vooral voor een titel gingen die de mensen aan het denken zou moeten zetten. Want wanneer is iets vreemdgaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die de titel al een oordeel in zich vindt dragen?
njah swngen is dat nou net per definitie niet imho ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral voor een titel gingen die de mensen aan het denken zou moeten zetten. Want wanneer is iets vreemdgaan?
Katten leven in het moment.als er soms dus slechte momenten zin dan wegen de vele goede momenten daar ruimschoots tegenop, denk ik. Maar het blijft moeilijk om te zien en mee te maken, voortdurend die afweging maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww arme Piep ook.
Bij onze kat vraag ik me op dit soort momenten ook wel af wat we hem aandoenMaar goed normaal zijn er wel vooral goede momenten dus we denken oprecht wel dat hij nog een goed leven heeft.
Daar heb je ook gelijk inquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Katten leven in het moment.als er soms dus slechte momenten zin dan wegen de vele goede momenten daar ruimschoots tegenop, denk ik. Maar het blijft moeilijk om te zien en mee te maken, voortdurend die afweging maken.
Toevallig werd poes gisteren nog genoemd. Ik had proeverij en rondleiding in de kraamkamer van jullie biertjes. Maakt wel dat het vandaag best vroeg is. Dadelijk in de regen het dorp rond om oude kleding op te halen voor de vereniging.
Wat kan je daar dan blij mee zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk inWas de proeverij en rondleiding leuk?
Vannacht was suikerkat in ieder geval weer zijn vervelende zelfhij heeft ons en zijn broer veel wakker gemaakt.
Zekerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat kan je daar dan blij mee zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij weer goed hersteld na de onverwachte covid periode? En zijn je ouders er vrij van gebleven?
Ha, extra rondje Rondweg! = 10 km en op de lantaarnpalen vogelen…quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:34 schreef Blues het volgende:
Straks lunchen bij broer-in bijna-annex stad, keek op google maps, tjonge jonge wat een werkzaamheden op de weg in het weekend!
Ik geloof niet dat ik dit helemaal snapquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:36 schreef AnneX het volgende:
Ha, extra rondje Rondweg! = 10 km en op de lantaarnpalen vogelen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |