Ja, ik zie het wel zitten geloof ik. Dit bedrijf heeft ook wel wat nadelen maar ik geloof dat ik me daar wel overheen kan zetten. Ik ben erg kieskeurig qua bedrijf/instelling waar ik wil werken en deze komt in elk geval door de ballotage. Het werk zelf is ook heel tof volgens mij.quote:
Wat snelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky_Strike kiek nou! Het lukt nu al!
[ link | afbeelding ]
Waar kunnen we vinden hoe je dat geflikt hebt? Ik heb dit ook in de planning namelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja helemaal niet verwacht nog. Ze liggen ook ergens waar we amper komen dus het was het plots een verrassing!quote:
Via samzwam.nl plugjes gekocht. Redelijk vers hout en verder vooral weinig gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waar kunnen we vinden hoe je dat geflikt hebt? Ik heb dit ook in de planning namelijk
Dat wordt een hoop zwammen eten komende weekquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja helemaal niet verwacht nog. Ze liggen ook ergens waar we amper komen dus het was het plots een verrassing!
[..]
Via samzwam.nl plugjes gekocht. Redelijk vers hout en verder vooral weinig gedaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Of met al dat soort limiteringen, moet het wel een... aantrekkelijk... salaris zijn...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik zie het wel zitten geloof ik. Dit bedrijf heeft ook wel wat nadelen maar ik geloof dat ik me daar wel overheen kan zetten. Ik ben erg kieskeurig qua bedrijf/instelling waar ik wil werken en deze komt in elk geval door de ballotage. Het werk zelf is ook heel tof volgens mij.
Nadelen zijn dat ze bij hbo en daarboven een minimaal contract van 30 uur bieden. En niet thuiswerken. En op basis van 38 uur dus maar 27 vrije dagen. En ik weet het salaris nog niet.
Ik wacht het af. Voorlopig is dit een leerzaam proces en dat is hoe dan ook wat waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of met al dat soort limiteringen, moet het wel een... aantrekkelijk... salaris zijn...
Leuk man, spannend!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wacht het af. Voorlopig is dit een leerzaam proces en dat is hoe dan ook wat waard.
Awwquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, we kregen net op de teamapp 2 filmpjes van een meneer die na ruim 2 jaar eindelijk zijn gezin kon ophalen op schiphol. Collega’s zijn druk bezig geweest om, ivm een medisch iets, het gezin versneld hier te laten komen en da’s geluk. Zo’n ontroerend filmpje van een enorm blije familie. Daarna nog een filmpje van de kinderen met “thank you”
Och, da’s ook zo lastig. Spreekt waarschijnlijk tigrinya daar kan niemand wat mee en omdat ze meestal christen zijn kennen ze ook geen, via koran lessen geleerd, arabisch. En ze hebben vaak ook een enorme k..reis en tijd achter de rug. Vinden ook vaak moeilijk aansluiting.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik kreeg gisteren een Eritrese bewoner in het huis. Niemand had hem verteld wat hij bij ons kwam doen. Sprak geen Nederlands of Engels. Was heel sneu allemaal.
Je vertelde al over die knul inderdaad. Ik vind dat zulke sneue dingen. Zo iemand moet zich zo verloren voelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, da’s ook zo lastig. Spreekt waarschijnlijk tigrinya daar kan niemand wat mee en omdat ze meestal christen zijn kennen ze ook geen, via koran lessen geleerd, arabisch. En ze hebben vaak ook een enorme k..reis en tijd achter de rug. Vinden ook vaak moeilijk aansluiting.
Laatst was een knul op de trein gezet naar Arnhem met een treinkaartje. Kreeg een boete voor eerste klas reizen. Hij was 2 weken in Nederland en komt uit een gebied waar in de verste verte geen trein te bekennen is. NS gebeld en die heeft de boete gelukkig weggestreept
Jeetje, arme man.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik kreeg gisteren een Eritrese bewoner in het huis. Niemand had hem verteld wat hij bij ons kwam doen. Sprak geen Nederlands of Engels. Was heel sneu allemaal.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:07 schreef sigme het volgende:
Oi, @:annex! Dat valt helemaal niet mee
Beterschap gewenst
Zelf maken? Je hebt tijd 😉quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:11 schreef Tele6 het volgende:
Mijn eerste vakantiedag was een beetje een lummelig dagje. Ik ben in de stad geweest (altijd handig als je doordeweeks kan, lekker rustig in de winkels) maar heb niet gevonden wat ik zocht. Ik wilde een warme outdoorbroek. Zeg maar een afritsbroek maar zonder afritsbaarheid en dan wat dikker (maar niet skibroek-dikte). De Decathlon heeft broeken in lengtematen: 29 en 31 voor damesbroeken, en 31 en 33 voor herenbroeken. Die 33 is net lang genoeg voor me. Maar de broeken zaten allemaal op de heupen/taille niet mooi natuurlijk![]()
Er zijn nog 2 winkels waar ik het kan proberen, of ik moet online iets vinden, maar ik weet ook niet waar ik online moet zoeken. Iedereen die ik ken op de sportclub die dat soort broeken heeft, heeft een heel andere lengte/breedteverhouding dan ik
Hahahaha daar ga ik mijn tijd niet aan besteden.quote:
Ja zeg: je eerste vrije dag in between.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahahaha daar ga ik mijn tijd niet aan besteden.
Heb wel nog 2 broeken en 1 shirt op een stapel liggen om te repareren. Shirt is een hele zoom uit gekomen dus dat moet met de naaimachine.
Zo'n outdoorbroek is van bijzonder materiaal (buiten waterdicht, binnen fleece) dus ik zou ook niet weten hoe je dat verwerkt op de naaimachine.
Ik kan nog naar 2 winkels en anders functioneer ik ook prima nog een seizoen zonder.
Het is alleen zo stom dat niet-spijkerbroeken maar zelden in lengte- en breedtematen komen.
Waar is dat? Wij gaan in de zomer een huttentocht lopen in Italië en deze hut komt me bekend voor! Laat maar, ik zie dat het Andorra is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:05 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!voor AnneX
Ik kreeg eens een spontane tango-show.
Hier:
[ afbeelding ]
Je wil er bovendien niet zijn. Het ding is leuk om te zien maar als overnachtingsplaats is het totaal mislukt. Slecht, duur en onvriendelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar is dat? Wij gaan in de zomer een huttentocht lopen in Italië en deze hut komt me bekend voor! Laat maar, ik zie dat het Andorra is.
Dat is jammerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je wil er bovendien niet zijn. Het ding is leuk om te zien maar als overnachtingsplaats is het totaal mislukt. Slecht, duur en onvriendelijk.
Dat klinkt beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is jammer. De hutten die wij bezoeken heeft mijn meneer ca. 15 jaar geleden al eens getest. Geen garantie, maar destijds waren ze heel gezellig. We hebben wel een gezinskamer, we willen het andere mensen niet aandoen om samen met onze kinderen te slapen
.
Ze zijn nu nog 12 en 9, komende zomer 13 en 10. We hebben vorige zomer al wat pittige dagtochten gelopen in Oostenrijk. Dat vonden ze allebei heel leuk en ging boven verwachting goed. Ze zijn nu weer wat ouder, dus een huttentocht leek ons een mooie volgende stap. We doen een tocht van 3 dagen, 2 nachten. Eerste etappe is wel pittig met veel hoogtemeters, de rest is makkelijker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Huttentocht met de kinderen, leuk! Hoe oud zijn ze nu? En gaan jullie dan ook wat bergwandelen met ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 18-10-2024 09:46:56 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Er is eigenlijk meer 1 winkel in Nijmegen voor dit soort kleding. De Bever.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:11 schreef Tele6 het volgende:
Mijn eerste vakantiedag was een beetje een lummelig dagje. Ik ben in de stad geweest (altijd handig als je doordeweeks kan, lekker rustig in de winkels) maar heb niet gevonden wat ik zocht. Ik wilde een warme outdoorbroek. Zeg maar een afritsbroek maar zonder afritsbaarheid en dan wat dikker (maar niet skibroek-dikte). De Decathlon heeft broeken in lengtematen: 29 en 31 voor damesbroeken, en 31 en 33 voor herenbroeken. Die 33 is net lang genoeg voor me. Maar de broeken zaten allemaal op de heupen/taille niet mooi natuurlijk![]()
Er zijn nog 2 winkels waar ik het kan proberen, of ik moet online iets vinden, maar ik weet ook niet waar ik online moet zoeken. Iedereen die ik ken op de sportclub die dat soort broeken heeft, heeft een heel andere lengte/breedteverhouding dan ik
Iets minder mainstream is Demmenie sport. Ik ken de winkel in Amsterdam, maar ze zitten ook in Eindhoven zie ik. Niet superdichtbij maar beter dan Amsterdamquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Er is eigenlijk meer 1 winkel in Nijmegen voor dit soort kleding. De Bever.
Niet goedkoop, maar heeft wel heel veel.
Nee. Maar FF auto-refresh werkt ook niet lekker. En met Disconnect (een addon om tracking te voorkomen, en geen addblocker is) komt geregeld het bekende scherm met je gebruikt een addblocker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:28 schreef fietsie het volgende:
Zijn er hier mensen die ook Opera gebruiken als browser, en bij wie het lijkt of de auto-refresh soms wel heeeel laat refresed ?
Olie. Babyolie of zoete olie (kun je bij de drogist kopen).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef Syrena het volgende:
Wat was ook weer dé tip pm lijmresten van pleisters of ecg stickers van de huid te krijgen?
De babyolie deed niks... straks bij de DM maar eens kijken. Of anders 'dun schillen' zoals wij dat thuis zeggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Olie. Babyolie of zoete olie (kun je bij de drogist kopen).
Ik heb zelf ook betere ervaringen met zoete olie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
De babyolie deed niks... straks bij de DM maar eens kijken. Of anders 'dun schillen' zoals wij dat thuis zeggen
Olijfolie op een natgemaakte huid en een natgemaakt eeltschuurblokje er voorzichtig overheen halen. Werkt supergoedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef Syrena het volgende:
Wat was ook weer dé tip pm lijmresten van pleisters of ecg stickers van de huid te krijgen?
Net nadat ik dit schreef, kwamen ze #fokwetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:01 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen zit ik te wachten bij ons klimparcours -- de hbo-opleiding heeft het afgehuurd 10:45-13:00 inclusief een instructeur (dat is ik) maar ze zijn er nog niet. Nou ja. Hun probleem
Hebben zij niet allemaal sporttests voorafgaand aan de opleiding en gedurende waar je aan moet voldoen of is dat de MBO versie van de opleiding? Klinkt vreemdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Net nadat ik dit schreef, kwamen ze #fokwet
Ik kan er nog steeds met m'n hoofd niet bij waarom zulke a-sportieve mensen de ALO doen. Waarom wil je een carrière als sportinstructeur gaan doen als je sport stom vindt!?
Dit was ook nog hun keuzevak. Deze mensen hebben bewust voor "outdoor sport" als keuzevak gekozen en vinden dan een touwbrug (30 cm boven de grond) al veel te moeilijk en veel te zwaar.
Er was er één op sportschoenen. De rest op hun mooie sneakers.
Kennelijk leren ze er ook niks over het coaching-gedeelte van sportinstructeur zijn. Er was er een die de touwbrug niet wilde proberen want "kan ik toch niet", dus ik vragen of ze wel eens iets hadden geleerd over mindset (growth mindset versus fixed mindset) of over hoe je iemand aanmoedigt die het niet ziet zitten of over het creëren van een sociaal veilige groep, nou niks. Ze leken er wel in geïnteresseerd dus dat was iig iets.
Als je ze dan vraagt wat voor sport ze normaal gesproken doen (als hobby zeg maar) dan krijg je ook de meest matige antwoorden. Eentje deed krachttraining en die was ook daadwerkelijk fit. Maar er was er bijvoorbeeld ook een die zei "ik doe sinds drie weken aan hardlopen, daarvoor deed ik eigenlijk niks". Derdejaars ALO-student!
Het is gek weer de afgelopen dagen. Heb net liggen pitten maar moet zo weer naar buiten. Geen idee of het een jas wordt of niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Een soort warme lamp buiten!
Die nu achter wolken is
Zitten ze wel op de goeie opleidingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Net nadat ik dit schreef, kwamen ze #fokwet
Ik kan er nog steeds met m'n hoofd niet bij waarom zulke a-sportieve mensen de ALO doen. Waarom wil je een carrière als sportinstructeur gaan doen als je sport stom vindt!?
Dit was ook nog hun keuzevak. Deze mensen hebben bewust voor "outdoor sport" als keuzevak gekozen en vinden dan een touwbrug (30 cm boven de grond) al veel te moeilijk en veel te zwaar.
Er was er één op sportschoenen. De rest op hun mooie sneakers.
Kennelijk leren ze er ook niks over het coaching-gedeelte van sportinstructeur zijn. Er was er een die de touwbrug niet wilde proberen want "kan ik toch niet", dus ik vragen of ze wel eens iets hadden geleerd over mindset (growth mindset versus fixed mindset) of over hoe je iemand aanmoedigt die het niet ziet zitten of over het creëren van een sociaal veilige groep, nou niks. Ze leken er wel in geïnteresseerd dus dat was iig iets.
Als je ze dan vraagt wat voor sport ze normaal gesproken doen (als hobby zeg maar) dan krijg je ook de meest matige antwoorden. Eentje deed krachttraining en die was ook daadwerkelijk fit. Maar er was er bijvoorbeeld ook een die zei "ik doe sinds drie weken aan hardlopen, daarvoor deed ik eigenlijk niks". Derdejaars ALO-student!
Ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is gek weer de afgelopen dagen. Heb net liggen pitten maar moet zo weer naar buiten. Geen idee of het een jas wordt of niks
Aan deze kant van de grens wel een zonnetje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe dan. Hier is het nog steeds mistig
Zo te zien moeten ze een sportmedische keuring doen en een sportdag (volleybal, dans, atletiek en turnen) voordat ze toegelaten worden. Echt, ik weet niet hoe sommigen daardoorheen gekomen zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben zij niet allemaal sporttests voorafgaand aan de opleiding en gedurende waar je aan moet voldoen of is dat de MBO versie van de opleiding? Klinkt vreemd
Growth mindset is fantastisch idd ja, probeer het er bij mijn collega's ook in te krijgen. Holy shit wat zijn veel mensen negatief bezig, terwijl er zoveel kennis en kunde is op dit vlak en je als mens zo waanzinnig kunt ontwikkelen
Krijg je bij niks niet heel veel aandacht? Waar je het ook weer warm van krijgt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is gek weer de afgelopen dagen. Heb net liggen pitten maar moet zo weer naar buiten. Geen idee of het een jas wordt of niks
Liep er niemand voor een rondleiding dan? Of heb je het groepje gemist?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan deze kant van de grens wel een zonnetje.
Even met de fiets naar Gogh. Een opendag bij een afdeling van het ziekenhuis daar.
Ja het was open, maar dan heb je het meeste reeds gezegd. Je kon een rondje lopen langs de machines, indien niet in gebruik. Maar geen uitleg of rondleiding. Stond dus binnen een paar minuten weer buiten. Rondje om witte apparaten lopen zonder uitleg heb ik geen zin in.
Ze komen ook altijd in hun eerste jaar een keertje bij ons en dan mogen we ze compleet afmatten, dit zodat de studenten die de verkeerde opleiding gekozen hebben, op tijd afhaken.quote:
Gemeld bij de balie. Geen rondleidingen of voordrachten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Liep er niemand voor een rondleiding dan? Of heb je het groepje gemist?
Gek!
40+, kijkt niemand naar johquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Krijg je bij niks niet heel veel aandacht? Waar je het ook weer warm van krijgt.
Debiel warm hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja!
Ik ga om 5 uur naar de toko op de fiets, mss wel met alleen vest
Nu al, voor het gesprek dat je gister had?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, afwijzing is binnen. Uiteraard zo'n leuke standaardmail. Ik weet niet eens of ik het erg vind eigenlijk. Het sollicitatiegesprek was tamelijk absurd met behoorlijk vreemde en persoonlijke vragen.
Dat gesprek inderdaad. Fijn dat ze daar snel mee zijn. Dat is in elk geval iets.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nu al, voor het gesprek dat je gister had?
Maar ook wel gek. Een gesprek van 1,5 uur met allerlei persoonlijke vragen en dan nog geen 24 uur later een standaard afwijzing sturen. Wat een faalquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat gesprek inderdaad. Fijn dat ze daar snel mee zijn. Dat is in elk geval iets.
Iemand 'voor het leven' klinkt doodengquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staat dat ik kan mailen en dat heb ik ook gedaan.
Dit is een bedrijf dat mensen aanneemt voor het leven. Ze zijn echt van de lange termijn commitment. Ik wist van te voren dat ze echt heel streng selecteren. Als ze ook maar het kleinste beetje twijfel hebben, is het al een nee. Dus tja. Ik had niet heel veel hoop. En zoals gezegd, ik weet niet of dit zo'n drama is.
Waarom? De boodschap is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar ook wel gek. Een gesprek van 1,5 uur met allerlei persoonlijke vragen en dan nog geen 24 uur later een standaard afwijzing sturen. Wat een faal.
Wat voor vragen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, afwijzing is binnen. Uiteraard zo'n leuke standaardmail. Ik weet niet eens of ik het erg vind eigenlijk. Het sollicitatiegesprek was tamelijk absurd met behoorlijk vreemde en persoonlijke vragen.
En dat is jammer. Degene die nu bij ons de boel managet is twee jaar naar het hbo geweest heeft twee jaar gefeest, hoeft toen bij een accountancy bedrijf gewerkt en heeft nu verstand van het computernetwerk, de koppeling tussen CAD en ERP middels xml bestandjes en Excel, pneumatische en elektrische schema, installeert de machines.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Inderdaad voor het leven mmmm. Al moet ik wel zeggen dat het bedrijf waar ik 24 jaar gewerkt heb dat ookmwel voor het (werkzame) leven had kunnen zijn. Werk was heel afwisselend, en door vrijwel ieder jaar nieuwe directieleden met nieuwe plannen etc bleef ik mee vernieuwen. Al weet ik nu wel dat het nu zo anders is dat de kansen die ik toen kreeg (zonder opleiding voor iets) nu niet meer zou krijgen.
Dat vind ik wel meevallen. Ik ken dit bedrijf behoorlijk goed en ook een aantal mensen die er werken. Er zijn zo veel kansen binnen dit bedrijf dat je er je hele carrière kunt doorbrengen en daarbij altijd naar boven en opzij kunt groeien. Als je eenmaal binnen bent, is het ook gewoon een goede werkgever waar weinig mensen weg willen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Iemand 'voor het leven' klinkt doodeng![]()
Jammer, dat wel!
Next!
- Kan je je levensloop vanaf je kindertijd beschrijven?quote:
Ik vind sowieso van fatsoen getuigen als je iemand na een gesprek belt en enige uitleg geeft over de reden van afwijzing. Een mail is al niet zo ok, maar een standaardmail is onfatsoenlijk. Zéker als je van de ander wel een enorme berg selfdisclosure verlangt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom? De boodschap is toch hetzelfde?
Ja precies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind sowieso van fatsoen getuigen als je iemand na een gesprek belt en enige uitleg geeft over de reden van afwijzing. Een mail is al niet zo ok, maar een standaardmail is onfatsoenlijk. Zéker als je van de ander wel een enorme berg selfdisclosure verlangt.
Daar staat dus eigenlijk gewoon niets.quote:Naar aanleiding van het gesprek informeer ik je dat we onvoldoende aanknopingspunten zien om de procedure met je voort te zetten.
We vinden het belangrijk dat een kandidaat goed past binnen de functie, de afdeling en de bedrijfscultuur. Daarnaast is het van belang dat de geboden functie voldoende uitdaging biedt voor de lange termijn.
Uit het gesprek is gebleken dat we de aansluiting op één van de bovenstaande punten niet optimaal vinden. Mocht je specifieke vragen hebben over de reden van afwijzing, neem dan contact met mij op.
Hartelijk dank voor je tijd en interesse. Ik wens je veel succes in je verdere loopbaan.
https://fd.nl/samenleving(...)u-niets-mee-te-makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
- Kan je je levensloop vanaf je kindertijd beschrijven?
- Wat hebben je ouders je proberen bij te brengen?
- Wat zou je partner aan je veranderen?
- Was je een lastige puber?
- Vertel eens over een moeilijke periode uit je leven en hoe je daarmee bent omgegaan.
Allemaal tof als je uit een gezellig gezin komt. Niet als je moeder een mishandelende psycho is. Nou heeft diezelfde moeder me ook glashard leren liegen dus ik had geen problemen met de vragen. Maar ik vind er wel wat van.
Hier stapte ik om half zeven de deur uit bij een opgaand zonnetje. Half negen een beetje grijzig en toen ik om negen uur weer keek was de wereld WEGquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe dan. Hier is het nog steeds mistig
Graagquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:23 schreef sigme het volgende:
[..]
https://fd.nl/samenleving(...)u-niets-mee-te-maken
wil je een (legaal) linkje?
Whutquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
- Vertel eens over een moeilijke periode uit je leven en hoe je daarmee bent omgegaan.
Allemaal tof als je uit een gezellig gezin komt. Niet als je moeder een mishandelende psycho is. Nou heeft diezelfde moeder me ook glashard leren liegen dus ik had geen problemen met de vragen. Maar ik vind er wel wat van.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag
Overigens is me van te voren wel netjes verteld dat ik zelf moet beslissen waar ik antwoord op geef. Maar ik denk niet dat veel mensen dat op zo'n moment en met zo'n machtsverhouding vragen weigeren. Zij zouden hun verantwoordelijkheid moeten nemen.
Ik klink wat zuur nu geloof ik. Dat ben ik volgens mij niet, al is een afwijzing niet heel leu natuurlijk.
En als ik dit maffe gesprek goed heb overleefd, kan ik volgende gesprekken ook op mijn sloffen aan! Want het ging dus wel echt goed. Dat ik er dan niet tussen pas ofzo, kan ik verder weinig aan doen.
En als je zou weigeren te antwoorden (en terecht!) dan ‘missen we de openheid die we van toekomstige collega’s verwachten’. Of zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag
Overigens is me van te voren wel netjes verteld dat ik zelf moet beslissen waar ik antwoord op geef. Maar ik denk niet dat veel mensen dat op zo'n moment en met zo'n machtsverhouding vragen weigeren. Zij zouden hun verantwoordelijkheid moeten nemen.
Ik klink wat zuur nu geloof ik. Dat ben ik volgens mij niet, al is een afwijzing niet heel leu natuurlijk.
En als ik dit maffe gesprek goed heb overleefd, kan ik volgende gesprekken ook op mijn sloffen aan! Want het ging dus wel echt goed. Dat ik er dan niet tussen pas ofzo, kan ik verder weinig aan doen.
Als men dergelijke openheid verwacht van werknemers zou ik er niet willen werken, maar er ook zeker niet passen. Brrrrrrrrrrrr. Ik wil dat soort dingen helemaal niet weten van collega's. Ga weg! Rot op!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En als je zou weigeren te antwoorden (en terecht!) dan ‘missen we de openheid die we van toekomstige collega’s verwachten’. Of zo.
Ah, dus jij saboteert je eigen sollicitatiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als men dergelijke openheid verwacht van werknemers zou ik er niet willen werken, maar er ook zeker niet passen. Brrrrrrrrrrrr. Ik wil dat soort dingen helemaal niet weten van collega's. Ga weg! Rot op!
Dat deed ik wel eens, maar ik zat ook nooit in de positie dat ik de baan *nodig* had.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, dus jij saboteert je eigen sollicitatie
Het is gewoon een doorsnee bedrijf. Niets met hulpverlening of wat dan ook. Al zullen in de productie vast wel wat mensen met een rugzakje werken maar daar heb ik niets mee te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Whut![]()
Ga je daar met kwetsbare mensen werken en heftige dingen meemaken?
Ging het ook nog over de werk inhoud en relevante vakkennis of bleef het bij deze intake?
En vinden zij het blijkbaar normaal om, nadat jij daar (in jouw geval een verhaal over) je privé leven hebt gedeeld, je af te wijzen met een algemene mail? Hoezo dubbele standaard?
Als ze lekker zijn, voordeel van alleen wonen “alles is voor kaatje”quote:
😘quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit zou ik ook interessant vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is gewoon een doorsnee bedrijf. Niets met hulpverlening of wat dan ook. Al zullen in de productie vast wel wat mensen met een rugzakje werken maar daar heb ik niets mee te maken.
Het ging zeker ook over het werk zelf. Maar dat was meer dat zij de functie goed uitlegden. 70% van het gesprek ging over mijn leven, zakelijk en privé. Zo werd er ook uitgebreid ingegaan op het feit dat ik een jaar journalistiek heb gestudeerd maar daarmee stopte omdat ik dat niet leuk vond.
Wat.een.kanjer!!!! Een ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Diner tonight, incl. fileerdemonstratie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk is dat goed, Kaatje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah wat vervelend @:annex Nul verstand ervan maar is het goed dat het geen longontsteking is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn broer kwam pas na 1 uur kijken toen we bloed probeerde af te nemen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:sarabi Dat zal vast een enorm vervelend gezicht zijn geweest. Hoevgaatbhet nu met ‘m en hoe reageerde zijn broertje?
Wat naar en gold 2 past ook weer bij bronchitis denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:09 schreef AnneX het volgende:
Update: huisarts wilde mij ‘zien’ en horen.
Nog nooit zoveel moeite gehad met 2 x 700 m fietsen🙃 Nee auto was geen optie.
Affijn : longen schoon , infectie of virus? niet uit te maken. Nog meer medicatie?
Té zwaar middel.
Nieuw: stomen.
Dit is dus copd 2 als gevolg van roken en nu bronchitis.
En dan hoef ik niet eens aan een O2 tank en de scootmobiel.
Tel mijn zegeningen.
Eigenwijze vrouw.
Beter weten en niet ernaar handelen.
Smoesjes om door te roken!
En ik ga hier op in, omdat velen die ik ken denken dat het hun niet zal gebeuren…
Swat.
# carry on
Hoe oud is ie eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn broer kwam pas na 1 uur kijken toen we bloed probeerde af te nemen.
En ja het was geen fijn gezicht, een beetje apathisch en niet stevig op zijn poten staan (maar wel fijn om meteen te kunnen meten/weten waar het door komt)
Komende dagen maar extra in de gaten houden. Ben wel benieuwd of dit nu betekend dat de insuline iets is gaan doen.
Hij zat nu 10 punten lager dan vorig jaar.
13,5quote:
Het wordt gefileerd door de chef, voor zo'n 120 personen, in Katwijk aan het strand. Er staan camera's rond/boven de fileerdesk en beeldschermen door het hele etablissement,zodat iedereen alles kan zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat.een.kanjer!!!! Een ?
Heb jij ook gefileerd? Voor hoeveel mensen?
Veel plezier!
Wat gaaf!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt gefileerd door de chef, voor zo'n 120 personen, in Katwijk aan het strand. Er staan camera's rond/boven de fileerdesk en beeldschermen door het hele etablissement,zodat iedereen alles kan zien.
Dit stond al tijden op de wenslijst, nu dan eindelijk gaan we het meemaken..
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt gefileerd door de chef, voor zo'n 120 personen, in Katwijk aan het strand. Er staan camera's rond/boven de fileerdesk en beeldschermen door het hele etablissement,zodat iedereen alles kan zien.
Dit stond al tijden op de wenslijst, nu dan eindelijk gaan we het meemaken..
Dat waren ook wel dingen die aan bod kwamen hoor. Het was niet alleen maar peuren in mijn verleden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit zou ik ook interessant vinden.
Als ik je uitnodig op gesprek heb ik obv cv en brief al beoordeeld dat ik je inhoudelijk geschikt genoeg vind. Dan wil ik weten hoe ik met je omga als je mijn collega wordt. Wat maakt jou boos, waar wind je je over op, wanneer vind je jezelf tof in je werk, deel je graag werk of wil je scoren, wat doe je als het echt niet lukt of als mensen niet willen luisteren of niet doen wat je adviseert etc.
Als ik daarover niks te weten kom, krijg je van mij geen vinkje.
Dat kreeg ik ook vaak. Heb natuurlijk best een flinke staat van dienst. Maar ik wilde juist niet meer op dat hoge (ook enorm drukke) niveau. Én wilde richting sociaal ipv multinationalsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat waren ook wel dingen die aan bod kwamen hoor. Het was niet alleen maar peuren in mijn verleden.
Ik denk zelf dat ze denken dat ik elke paar jaar weer wat nieuws wil. Dat snap ik wel, gezien drie volledig verschillende studies, twee volledig andere bedrijven, etc. Maar dat is dus juist niet wat ik wil.
Awww arme Piep ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
@:sarabi, ook sterkte. Is vast eng om te zien. Arm beest ook.
Piep heeft nog een mooie bloeduitstorting van haar worsteling met de arts en assistent deze week. De dombo, je moet ook niet gaan vechten met een naald in je![]()
Mijn lief zet zich elke keer weer over de drempel van de prijs heen en koopt toch weer een Fjallravenbroek. Om in te werkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:44 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft die outdoorbroek gevonden
Althans, hopelijk. Ze moet 'm bestellen want wat ik in de winkel heb gepast was net iets te groot en de kleinere maat had ze niet liggen.
Blijkt dat herenbroeken me veel beter passen, alle damesmodellen vielen veel te laag op de heupenEn kennelijk vallen Duitse merken lang, want van Vaude en Maier had ik geen extra lange broek nodig maar paste de normale maat gewoon
(Vervolgens een Italiaans merk, nou ik kreeg er nog niet eens één been in)
Kortom de Spac Sport was een succes.
Fjallraven broeken zijn wel godsgruwelijk duur... 250 euro voor hun "normale" model broek... oef. Ik ken iemand die altijd in dat merk kleren loopt en vraag me nu af waar ze het geld vandaan haalt. Of misschien heeft Vinted wel wat. Zou eens moeten kijken eigenlijk.
Ze hebben daar superveel mooie spullen maar allemaal zooooo duur...
En dan zijn het sportspullen he. Maar ik doe allemaal sporten waar je smerig van wordt en kapot van gaat. Dat ga ik toch niet doen in een ¤250 broek.
Dat zijn wel gewetensvragen inderdaad. Maar jullie doen het goed hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww arme Piep ook.
Bij onze kat vraag ik me op dit soort momenten ook wel af wat we hem aandoenMaar goed normaal zijn er wel vooral goede momenten dus we denken oprecht wel dat hij nog een goed leven heeft.
Dat is wat telt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
we denken oprecht wel dat hij nog een goed leven heeft
Ik wist niet dat Spac Sport nog bestaat. En als ik zo snel op de site kijk, nog altijd verschrikkelijk duur.quote:
Zo lastig beslissen voor je katje. Maar zolang je het zelf met een goed geweten durft te doen is het vast de goede keuze.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww arme Piep ook.
Bij onze kat vraag ik me op dit soort momenten ook wel af wat we hem aandoenMaar goed normaal zijn er wel vooral goede momenten dus we denken oprecht wel dat hij nog een goed leven heeft.
Niet duurder dan de Bever geloof ik. Wel groter aanbod. En erg deskundige hulp. Ik ben er destijds ook geholpen met schoenen voor de Vierdaagse: NUL blaren!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Spac Sport nog bestaat. En als ik zo snel op de site kijk, nog altijd verschrikkelijk duur.
Herfstvakantie? Lekker!quote:
Ja studieweekje voor uk, dus op een plek waar zij al wat bekend is, en waar ik zelf ook de gelegenheid heb echt even uit te schakelen: sauna, bad en houtkachelquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja studieweekje voor uk, dus op een plek waar zij al wat bekend is, en waar ik zelf ook de gelegenheid heb echt even uit te schakelen: sauna, bad en houtkachel
Wat een goede vooruitzichten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog maar 8 weken en 3 nachtjes tot vakantie(midweekje Centerparcs en daarna nog twee weken thuis vrij)
Nog 9 weken precies en dan ben ik jarig![]()
Nog 11 weken en het is alweer drie dagen 2025![]()
![]()
Fijn vooruitzicht voor je @:fietsie, heb je ook wel verdiend
Is het de Harz geworden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja studieweekje voor uk, dus op een plek waar zij al wat bekend is, en waar ik zelf ook de gelegenheid heb echt even uit te schakelen: sauna, bad en houtkachel
Yeah even bijkomen na de afgelopen tijdquote:
Nog niet helemaal. Ik heb bij de huisarts gevraagd of zij contacten hebben met organisaties die dingen doen, en het nummer en mailadres van iemand gekregen die 'sociaal makelaar' is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een goede vooruitzichten!
Ben je er al uit wat de bezigheden rond kerstmis worden?
Zou ook zeker kunnen dat ik tot die conclusie komquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien zijn al die drie redenen wel goed (en natuurlijk een weekje lekker weer in januari)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |