Ja, ik zie het wel zitten geloof ik. Dit bedrijf heeft ook wel wat nadelen maar ik geloof dat ik me daar wel overheen kan zetten. Ik ben erg kieskeurig qua bedrijf/instelling waar ik wil werken en deze komt in elk geval door de ballotage. Het werk zelf is ook heel tof volgens mij.quote:
Wat snelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky_Strike kiek nou! Het lukt nu al!
[ link | afbeelding ]
Waar kunnen we vinden hoe je dat geflikt hebt? Ik heb dit ook in de planning namelijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja helemaal niet verwacht nog. Ze liggen ook ergens waar we amper komen dus het was het plots een verrassing!quote:
Via samzwam.nl plugjes gekocht. Redelijk vers hout en verder vooral weinig gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waar kunnen we vinden hoe je dat geflikt hebt? Ik heb dit ook in de planning namelijk
Dat wordt een hoop zwammen eten komende weekquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja helemaal niet verwacht nog. Ze liggen ook ergens waar we amper komen dus het was het plots een verrassing!
[..]
Via samzwam.nl plugjes gekocht. Redelijk vers hout en verder vooral weinig gedaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Of met al dat soort limiteringen, moet het wel een... aantrekkelijk... salaris zijn...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik zie het wel zitten geloof ik. Dit bedrijf heeft ook wel wat nadelen maar ik geloof dat ik me daar wel overheen kan zetten. Ik ben erg kieskeurig qua bedrijf/instelling waar ik wil werken en deze komt in elk geval door de ballotage. Het werk zelf is ook heel tof volgens mij.
Nadelen zijn dat ze bij hbo en daarboven een minimaal contract van 30 uur bieden. En niet thuiswerken. En op basis van 38 uur dus maar 27 vrije dagen. En ik weet het salaris nog niet.
Ik wacht het af. Voorlopig is dit een leerzaam proces en dat is hoe dan ook wat waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of met al dat soort limiteringen, moet het wel een... aantrekkelijk... salaris zijn...
Leuk man, spannend!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wacht het af. Voorlopig is dit een leerzaam proces en dat is hoe dan ook wat waard.
Awwquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, we kregen net op de teamapp 2 filmpjes van een meneer die na ruim 2 jaar eindelijk zijn gezin kon ophalen op schiphol. Collega’s zijn druk bezig geweest om, ivm een medisch iets, het gezin versneld hier te laten komen en da’s geluk. Zo’n ontroerend filmpje van een enorm blije familie. Daarna nog een filmpje van de kinderen met “thank you”
Och, da’s ook zo lastig. Spreekt waarschijnlijk tigrinya daar kan niemand wat mee en omdat ze meestal christen zijn kennen ze ook geen, via koran lessen geleerd, arabisch. En ze hebben vaak ook een enorme k..reis en tijd achter de rug. Vinden ook vaak moeilijk aansluiting.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik kreeg gisteren een Eritrese bewoner in het huis. Niemand had hem verteld wat hij bij ons kwam doen. Sprak geen Nederlands of Engels. Was heel sneu allemaal.
Je vertelde al over die knul inderdaad. Ik vind dat zulke sneue dingen. Zo iemand moet zich zo verloren voelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, da’s ook zo lastig. Spreekt waarschijnlijk tigrinya daar kan niemand wat mee en omdat ze meestal christen zijn kennen ze ook geen, via koran lessen geleerd, arabisch. En ze hebben vaak ook een enorme k..reis en tijd achter de rug. Vinden ook vaak moeilijk aansluiting.
Laatst was een knul op de trein gezet naar Arnhem met een treinkaartje. Kreeg een boete voor eerste klas reizen. Hij was 2 weken in Nederland en komt uit een gebied waar in de verste verte geen trein te bekennen is. NS gebeld en die heeft de boete gelukkig weggestreept
Jeetje, arme man.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik kreeg gisteren een Eritrese bewoner in het huis. Niemand had hem verteld wat hij bij ons kwam doen. Sprak geen Nederlands of Engels. Was heel sneu allemaal.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:07 schreef sigme het volgende:
Oi, @:annex! Dat valt helemaal niet mee
Beterschap gewenst
Zelf maken? Je hebt tijd 😉quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:11 schreef Tele6 het volgende:
Mijn eerste vakantiedag was een beetje een lummelig dagje. Ik ben in de stad geweest (altijd handig als je doordeweeks kan, lekker rustig in de winkels) maar heb niet gevonden wat ik zocht. Ik wilde een warme outdoorbroek. Zeg maar een afritsbroek maar zonder afritsbaarheid en dan wat dikker (maar niet skibroek-dikte). De Decathlon heeft broeken in lengtematen: 29 en 31 voor damesbroeken, en 31 en 33 voor herenbroeken. Die 33 is net lang genoeg voor me. Maar de broeken zaten allemaal op de heupen/taille niet mooi natuurlijk![]()
Er zijn nog 2 winkels waar ik het kan proberen, of ik moet online iets vinden, maar ik weet ook niet waar ik online moet zoeken. Iedereen die ik ken op de sportclub die dat soort broeken heeft, heeft een heel andere lengte/breedteverhouding dan ik
Hahahaha daar ga ik mijn tijd niet aan besteden.quote:
Ja zeg: je eerste vrije dag in between.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahahaha daar ga ik mijn tijd niet aan besteden.
Heb wel nog 2 broeken en 1 shirt op een stapel liggen om te repareren. Shirt is een hele zoom uit gekomen dus dat moet met de naaimachine.
Zo'n outdoorbroek is van bijzonder materiaal (buiten waterdicht, binnen fleece) dus ik zou ook niet weten hoe je dat verwerkt op de naaimachine.
Ik kan nog naar 2 winkels en anders functioneer ik ook prima nog een seizoen zonder.
Het is alleen zo stom dat niet-spijkerbroeken maar zelden in lengte- en breedtematen komen.
Waar is dat? Wij gaan in de zomer een huttentocht lopen in Italië en deze hut komt me bekend voor! Laat maar, ik zie dat het Andorra is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:05 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!voor AnneX
Ik kreeg eens een spontane tango-show.
Hier:
[ afbeelding ]
Je wil er bovendien niet zijn. Het ding is leuk om te zien maar als overnachtingsplaats is het totaal mislukt. Slecht, duur en onvriendelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar is dat? Wij gaan in de zomer een huttentocht lopen in Italië en deze hut komt me bekend voor! Laat maar, ik zie dat het Andorra is.
Dat is jammerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je wil er bovendien niet zijn. Het ding is leuk om te zien maar als overnachtingsplaats is het totaal mislukt. Slecht, duur en onvriendelijk.
Dat klinkt beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is jammer. De hutten die wij bezoeken heeft mijn meneer ca. 15 jaar geleden al eens getest. Geen garantie, maar destijds waren ze heel gezellig. We hebben wel een gezinskamer, we willen het andere mensen niet aandoen om samen met onze kinderen te slapen
.
Ze zijn nu nog 12 en 9, komende zomer 13 en 10. We hebben vorige zomer al wat pittige dagtochten gelopen in Oostenrijk. Dat vonden ze allebei heel leuk en ging boven verwachting goed. Ze zijn nu weer wat ouder, dus een huttentocht leek ons een mooie volgende stap. We doen een tocht van 3 dagen, 2 nachten. Eerste etappe is wel pittig met veel hoogtemeters, de rest is makkelijker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Huttentocht met de kinderen, leuk! Hoe oud zijn ze nu? En gaan jullie dan ook wat bergwandelen met ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 18-10-2024 09:46:56 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Er is eigenlijk meer 1 winkel in Nijmegen voor dit soort kleding. De Bever.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:11 schreef Tele6 het volgende:
Mijn eerste vakantiedag was een beetje een lummelig dagje. Ik ben in de stad geweest (altijd handig als je doordeweeks kan, lekker rustig in de winkels) maar heb niet gevonden wat ik zocht. Ik wilde een warme outdoorbroek. Zeg maar een afritsbroek maar zonder afritsbaarheid en dan wat dikker (maar niet skibroek-dikte). De Decathlon heeft broeken in lengtematen: 29 en 31 voor damesbroeken, en 31 en 33 voor herenbroeken. Die 33 is net lang genoeg voor me. Maar de broeken zaten allemaal op de heupen/taille niet mooi natuurlijk![]()
Er zijn nog 2 winkels waar ik het kan proberen, of ik moet online iets vinden, maar ik weet ook niet waar ik online moet zoeken. Iedereen die ik ken op de sportclub die dat soort broeken heeft, heeft een heel andere lengte/breedteverhouding dan ik
Iets minder mainstream is Demmenie sport. Ik ken de winkel in Amsterdam, maar ze zitten ook in Eindhoven zie ik. Niet superdichtbij maar beter dan Amsterdamquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Er is eigenlijk meer 1 winkel in Nijmegen voor dit soort kleding. De Bever.
Niet goedkoop, maar heeft wel heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |