Ah, dat heb ik effe gemist. Dat is wel heel debiel dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Achabar deed gisteren in de Kamer een vrij wanhopige poging om dat 'opt-out'-briefje van Faber te verdedigen. Dat ging niet helemaal lekker. Zeker met de (wonderlijke) beantwoording van Schoof later over dat onderwerp was dat best een pleefiguurtje.
Ik heb eigenlijk niks gezien van die NSC bewindslieden. Ik vind het wel tegen Uitermark spreken dat ze niet al lang die noodwetgeving heeft afgeschoten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Vroonhoven is natuurlijk fractievoorzitter. Uitermark is prima, evenals Van Hijum. Van Achabar nog niet heel veel gezien, ook niet negatief.
Dat was de bizarre fout van Van Vroonhoven en Omtzigt, die 'dragende motivering'. Die hele noodwet had nooit in het regeerakkoord mogen komen. Mijn neefje van 3 onderhandelt beter, die kan in ieder geval goed "Nee" zeggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks gezien van die NSC bewindslieden. Ik vind het wel tegen Uitermark spreken dat ze niet al lang die noodwetgeving heeft afgeschoten.
Ze kan hem pas afschieten als hij in de ministerraad wordt besproken, eerder niet. En naar het nu lijkt wordt de hele noodwet nooit in de ministerraad besproken, de PVV lijkt een draai te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks gezien van die NSC bewindslieden. Ik vind het wel tegen Uitermark spreken dat ze niet al lang die noodwetgeving heeft afgeschoten.
deze irritatie onderschrijf ik van harte.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
Weer zo'n fantast die hoopt op innovaasie.
4 miljard bezuinigen is de weg daar naartoe toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
Dat is anders al twintig jaar uitermate succesvol op allerlei onderwerpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
Je bent het optreden van Van Vroonhoven tijdens de tijdens de APB toch niet vergeten?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze kan hem pas afschieten als hij in de ministerraad wordt besproken, eerder niet. En naar het nu lijkt wordt de hele noodwet nooit in de ministerraad besproken, de PVV lijkt een draai te maken.
En dat de NSCers niet continue in praatprogramma's zitten, zegt niet dat ze niet capabel zijn. In de Kamer komen ze prima over.
Ik kijk helemaal geen praatprogrammas. De debatten die ik heb gevolgd heb ik ze gewoon niet gezien. Ik heb ook weinig over ze gelezen in kranten of andere opinies. Dat zegt verder weinig over hun kwaliteiten. Ik claim toch ook niet dat ze slecht zijn omdat ik ze niet zie ik geef geen oordeel erover.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze kan hem pas afschieten als hij in de ministerraad wordt besproken, eerder niet. En naar het nu lijkt wordt de hele noodwet nooit in de ministerraad besproken, de PVV lijkt een draai te maken.
En dat de NSCers niet continue in praatprogramma's zitten, zegt niet dat ze niet capabel zijn. In de Kamer komen ze prima over.
Ik had het over de bewindspersonen, want daar ging het over.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Je bent het optreden van Van Vroonhoven tijdens de tijdens de APB toch niet vergeten?
Zoals Vedder net terecht zei: met weinig geld kun je weinig doen, dus als je weinig wil doen moet je zorgen dat je weinig geld hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
4 miljard bezuinigen is de weg daar naartoe toch?
Ah jah, prima. Ook een beetje flauw van mij om te pogen de hele NSC-kamerfractie af te serveren omwille dat ene optreden (hoewel ik daarna ook nog niet veel beter heb gezien, maar toch). Ik neem het terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik had het over de bewindspersonen, want daar ging het over.
Het verbaasd me dat ze de term pick-me-girl kent.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat ze de term pick-me kent.
Holman die nu in debat is bijvoorbeeld vind ik echt goed. Palmen is ook goed. De rest is vaak wel vrij onopvallend in debatten, maar ze zitten er ook allemaal nog maar net en dan ook nog in een hele moeilijke positie, dat neem ik ze niet echt kwalijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Ah jah, prima. Ook een beetje flauw van mij om te pogen de hele NSC-kamerfractie af te serveren omwille dat ene optreden (hoewel ik daarna ook nog niet veel beter heb gezien, maar toch). Ik neem het terug.
Caro is boos omdat ze niet snapt dat het misschien niet slim is geweest om jezelf als de messias van de boeren op te werpen.quote:
Ach ze kan zich altijd nog rebranden als melkboerburgerpartij.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Caro is boos omdat ze niet snapt dat het misschien niet slim is geweest om jezelf als de messias van de boeren op te werpen.
Het meest opvallende is: ze staat nu echt tegenover een boer, terwijl ze zelf journalist is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Caro is boos omdat ze niet snapt dat het misschien niet slim is geweest om jezelf als de messias van de boeren op te werpen.
Dat maakt het nog veel mooier ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het meest opvallende is: ze staat nu echt tegenover een boer, terwijl ze zelf journalist is.
Als jij nou nog even leert werkwoorden te vervoegen, sta je op hetzelfde niveau als zij. Kun je ook mensen verbazen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat ze de term pick-me-girl kent.
Het is altijd wel opmerkelijk hoe zeer de ekte patriotten hun land en ook democratische principes altijd haten.quote:
Boeientquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als jij nou nog even leert werkwoorden te vervoegen, sta je op hetzelfde niveau als zij. Kun je ook mensen verbazen.
Patriotten voor Europa?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is altijd wel opmerkelijk hoe zeer de ekte patriotten hun land en ook democratische principes altijd haten.
Tja, die club gaat het natuurlijk alleen eens zijn op het punt: EU is fout. Maar denk maar niet dat de 'patriotten' uit andere landen ook pro-Nederland zijn. Nee, de Oostenrijkse patriottische partij heeft graag dat Nederland het minder krijgt als daardoor Oostenrijk het beter krijgt. Zo'n korting op de EU bijdrage zullen ze allemaal voor eigen land en juist niet voor de andere landen willen. Net zo voor een opt-out voor asiel. Als je allemaal 'eigen land eerst' bent en je komt uit allemaal verschillende landen, ben je het dus per definitie niet met elkaar eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Patriotten voor Europa?
Is dat pan-europisme aanhangen... wat de EU doet ?
En voor vele eigenland patriotten is de EU fout en moet verdwijnen
Meer wrijving tussen BBB en VVD is altijd een goed idee.quote:
en de sonde vreem verbeteren die de spelling contact doet helpt ook niet meerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat de BBB er een podje van maakd is natuurleik eauk minder erg dan dat ik aan de lopende bandt spelvauten maak. Ijgunleik wel un belangrijk pund dad kretique alleen wad waart is als je dat in perfecd Nederlands doed.
Die samenwerking is natuurlijk sowieso grappig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, die club gaat het natuurlijk alleen eens zijn op het punt: EU is fout. Maar denk maar niet dat de 'patriotten' uit andere landen ook pro-Nederland zijn. Nee, de Oostenrijkse patriottische partij heeft graag dat hun Nederland het minder krijgt als daardoor Oostenrijk het beter krijgt. Zo'n korting op de EU bijdrage zullen ze allemaal voor eigen land en juist niet voor de andere landen willen. Net zo voor een opt-out voor asiel. Als je allemaal 'eigen land eerst' bent en je komt uit allemaal verschillende landen, ben je het dus per definitie niet met elkaar eens.
Uiteindelijk is het gewoon een verbond om de unie van binnenuit te slopen. Wat dat betreft is het geen probleem dat hun belangen tegenstrijdig lijken. Ze denken gewoon allemaal dat ze de ander voor hun karretje spannen. Oostenrijk denkt dat Wilders straks het korte einde van de stok heeft en Wilders denkt dat dat voor Oostenrijk geldt. Daarbij zijn al die populisten meer van de korte termijn nu vinden ze elkaar in anti-migratie anti moderne inzichten. Mochten ze iets bereiken zien ze dan wel weer wat dan. Misschien zit er ook enige naïviteit bij dat als onze maatschappijen eindelijk verschoond zijn van subversieve elementen er alleen zodanige utopiën zijn ontstaan dat er ook geen strijd meer zal zijn over hoe het zwaar overvloedige geld te besteden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die samenwerking is natuurlijk sowieso grappig.
"Samenwerken met anderen is slecht!!
Hee, een andere partij die dat ook vind. Zullen we samenwerken?"
Ja goede inbreng was dat, als iedereen je term overneemt weet je dat hij raak was.quote:
nam het toch terug na uitstekend betoog van der Plasquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja goede inbreng was dat, als iedereen je term overneemt weet je dat hij raak was.
Grappig trouwens nu, NSC die oppositie voert tegen BBB. Holman wil actie want hij zit op een zinkend schip en het orkest speelt gewoon doorMooi man, dat NSC in een coalitie blijft die ze een zinkend schip noemen aangaande BBB. Maar dus ook PVV. VVD de lachende derde.
Maar hij had wel gelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
nam het toch terug na uitstekend betoog van der Plas
Dat was het punt helemaal nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Dat mag die vinden. Volgende verkiezingen is die weg
Nee hij formuleerde het wat anders. Wat blijft hangen is toch dat de Titanic inderdaad is waar we naar kijken met de BBB. Niet dat van der Plas hem zijn woorden iets liet afzwakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
nam het toch terug na uitstekend betoog van der Plas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |