Ja, ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:45 schreef GarlandBriggs het volgende:
Wow, heeft niemand nog gepost over de Town Hall van Trump gisteren?
Hij "beantwoorde" een paar vragen en daarna hebben ze tientallen minuten, op zijn verzoek, muziek gedraaid terwijl hij met de ogen dicht op het podium stond te deinen...
Weirde "Twin Peaks"-achtige taferelen irl
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Wellicht moet ik het terug nemen, omdat de beschuldigingen over en weer gaan dacht ik dat waar rook is, is vuur maar fact checks bewijzen het tegendeel.quote:
Nouja, waar vuur is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wellicht moet ik het terug nemen, omdat de beschuldigingen over en weer gaan dacht ik dat waar rook is, is vuur maar fact checks bewijzen het tegendeel.
Bron het alom geliefde politico.quote:Pro-Palestinian protesters are backed by a surprising source: Biden’s biggest donors
President Joe Biden has been dogged for months by pro-Palestinian protesters calling him “Genocide Joe” — but some of the groups behind the demonstrations receive financial backing from philanthropists pushing hard for his reelection.
The donors include some of the biggest names in Democratic circles: Soros, Rockefeller and Pritzker, according to a POLITICO analysis.
Two of the organizers supporting the protests at Columbia University and on other campuses are Jewish Voice for Peace and IfNotNow. Both are supported by the Tides Foundation, which is seeded by Democratic megadonor George Soros and was previously supported by the Bill and Melinda Gates Foundation. It in turn supports numerous small nonprofits that work for social change.
Nice...ja, hij was volledig de draad kwijt. Echt zorgwekkendquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, ik![]()
Hier vertelde hij toch dat de verkiezingen op 5 januari zijn?
Nee maar aan je kijk naar links dan zie je rechts een rode vuurtoren en daarom zijn er blauwe draken logica wel..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:25 schreef epicbeardman het volgende:
Er is toch niets BNW's aan een politico artikel?
En dan te bedenken dat hij laatst ook nog zijn broek stond vol te blubberen terwijl hij aan het spreken was. De man is langs alle kanten niet meer geschikt om president te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Nice...ja, hij was volledig de draad kwijt. Echt zorgwekkend
Vind het nog steeds ongelooflijk bizar dat dit een presidentskandidaat is van de grootste economie ter wereld.
Als je dit 10-15 jaar terug aan mensen zou vertellen, hadden ze je een spuit met Haldol gegeven
Politico is een prima bron als het je beweringen onderbouwt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja, waar vuur is.
[..]
Bron het alom geliefde politico.
Het is dan niet gek om te denken dat mensen betaald worden om naar rally's te gaan. Zeker als ze in bussen worden aangevoerd.
https://www.politico.com/(...)ding-donors-00156135quote:The Bill and Melinda Gates Foundation, which has previously funded the Tides Foundation and other groups, said it no longer has active grants to Tides. It also does not support Jewish Voice for Peace or IfNotNow.
Deze periodes heb je in Nederland wel gehad. Sowieso tijdens de verzuiling maar ook vooral de aanstichter van de verzuiling, dominee Abraham Kuyper. Hij wist heel veel mensen op de been te brengen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:08 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Lange rijen maken om een Nederlandse politicus te horen spreken kennen we niet zo in Nederland.
Dit is nu al de tweede keer, laatst in Michigan stond hij ook al een dronken dromedaris na te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:45 schreef GarlandBriggs het volgende:
Wow, heeft niemand nog gepost over de Town Hall van Trump gisteren?
Hij "beantwoorde" een paar vragen en daarna hebben ze tientallen minuten, op zijn verzoek, muziek gedraaid terwijl hij met de ogen dicht op het podium stond te deinen...
Weirde "Twin Peaks"-achtige taferelen irl
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Voor iemand die cognitieve testen aced heeft hij wel heel erg veel moeite met hoofdlettersquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:51 schreef Kijkertje het volgende:
Over zijn weigering zijn medische gegevens openbaar te maken:
[ x ]
En dat was dus een town hall waarbij het de bedoeling is dat hij vragen beantwoordt uit het publiekquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:17 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
[ x ]
Geen idee wat hier gebeurt. Lijkt wel compleet van de wereld.
Er zijn regelmatig medische situaties bij de rallies van Trump. Dan bazelt hij ook gewoon stug door.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iets met 2 medische incidenten waardoor ze moesten wachten op de ambulances en reanimaties.
Het eerste is wat we in Nederland 'galbulten' noemen en de oorzaak is vaak onbekend, de andere twee zijn een allergische reactie op pollen. Nou, nou als dat alles is waar ze last van heeft, dan is ze op haar bijna zestigste een stuk gezonder dan 99% van haar landgenoten op diezelfde leeftijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:51 schreef Kijkertje het volgende:
Over zijn weigering zijn medische gegevens openbaar te maken:
[ x ]
[ x ]
Stel je voor dat ze echt aan het reanimeren zijn en er vervolgens voor gekozen wordt om 'time to say goodbye' te draaienquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die 2 medische incidenten waren al voorbij. Geen idee waar je de reanimaties vandaan haalt.
Trump maakte daar trouwens nog een 'grap' over![]()
[ x ]
Seniel, opstappen, ongeschikt, beschuldigen van drugsgebruik etc. etc.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Wat als Biden bijna 40 minuten stond mee te deinen, vaak met ogen dicht, op een Town Hall?
Hoe had Maga en de MSM dan gereageerd?
Serieuze vraag...
Beoordeel zelf:quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
Feit dat er al weer 5 tweets en posts aan medische incidenten en dat Trump netjes wacht op de afhandeling hiervan, worden gewijd hier zegt genoeg over het niveau helaas.
Cenk is prima, maar volgens mij haalt hij nieuws en opinie door elkaar. En ik weet niet of je bij opinie persé een evenwicht moet willen zoeken tussen de encyclopedie reeksen aan leugens die Trump aanlegt en een paar uitglijders van Harris.quote:
Time to say goodbye (die draaide ze ook op de begrafenis van mijn opa), November Rain, YMCA, wat een feestje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Beoordeel zelf:
Timestamp 1:41:50: 2 mensen door de hitte flauwgevallen kennelijk
4 minuten later op 1:46:00 aankondiging dat de persoon weer staande is.
1:47:00 Trump meldt dat beide personen OK zijn. Met daarna zijn grap (?)
"Would anybody else want to faint?"
Vervolgens wil hij graag muziek laten horen.
1:48:40 muziek start
1:51:50: Trump: "Let's not do anymore questions. Who the hell wants to hear questions."
Tijdens een town hall?:/
Trump bazelt even over teleprompters, Biden en dat de deuren eindelijk open staan voor frisse lucht.
1:58:50 Muziek ter 'afsluiting'.
38 minuten lang op het podium muziek luisteren.
2:36:40 hij begint weg te gaan door wat handen te schudden
2:43:00 Trump has left the building.
Hij laat Trump onfit verklaren, artikel 25, verleent hem pardon, kiest een vice-president (die vast ook al klaar staat in de coulissen), en hop.quote:
Bij het eerste zuchtje tegenwind (een volhardende vragensteller) dondert het hele kaartenhuis in elkaar en wordt Trump totale gebrek aan inhoud blootgelegd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Maar...dit is toch ernstig?
Hij bazelt alles door elkaar, wordt daarop aangesproken door de interviewer en dan komt hij weer met z'n "weave".
Hij wordt in de zaal gewoon uitgelachen..net als bij die gozers in die podcast laatst.
Er is ook een clipje dat hem wordt gevraagd of hij Google in stukjes wil omdat ze teveel macht hebben.
Geeft ie een lang en onsamenhangend antwoord over illegale votes in Virginia
Dan zegt de interviewer dat het over Google gaat, zegt Trump dat Google de slechte verhalen over hem als eerste plaatst
Zijn brein is echt pudding!
En nu precies dit gebeurt, gooit Harris toevallig die vage tweet eruit!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Time to say goodbye (die draaide ze ook op de begrafenis van mijn opa), November Rain, YMCA, wat een feestje.
Ik vind dit altijd zo ongemakkelijk. Je ziet iemand raaskallen en mensen zeggen 'clear vision' en 'genius'. Voelt heel Orwelliaans. We zien en horen het toch allemaal?. Cults zijn engquote:
Magnetische afstotingskracht hierquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom jij niet tegen Obama toen hij zich van dit soort onderwerpen bediende? Waarom moet ik mij uitspreken en jij niet?
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_nieuwe_kleren_van_de_keizerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo ongemakkelijk. Je ziet iemand raaskallen en mensen zeggen 'clear vision' en 'genius'. Voelt heel Orwelliaans. We zien en horen het toch allemaal?. Cults zijn eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |