Wat het ook is, het is niet positief voor de Harris campagne. Bepaalde type mannen zullen dit wel een prachtig spotje vinden maar aansprekend voor de gros van de mannen is het allerminst.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat spotje is helemaal niet van de Harris-campagne.
[..]
Ivanka Trump is bekeert tot het jodendom dus ik neem aan dat haar kinderen ook Joods zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zijn die kleinkinderen dan gedoopt? Joods zijn erft over via de moeder, niet door de vader.
Mijn vriendin, getrouwd met een Joodse man, heeft eens aan een collega uitgelegd dat hij wel degelijk Joods was, vanwege zijn moeder. Hij wist dat niet. Net als veel Joden in de oorlog overigens. De nazi’s wisten het wel.
En Joods worden is niet gemakkelijk, mensen die dat doen zijn er jaren mee bezig, voor ze gedoopt worden, in stromend water, dus een rivier. Een vriend van me heeft het gedaan, je gaat in een mikwe, bij Zaltbommel bijvoorbeeld, en wordt 3 keer ondergedompeld. Jaren daarvoor was hij al besneden en heeft hij diverse getuigenissen en studies moeten afleggen.
Niemand neemt het dan ook serieus. Het is vnl rechts die er ophef over maakt omdat ze zo geobsedeerd zijn met hun 'mannelijkheid'.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat het ook is, het is niet positief voor de Harris campagne. Bepaalde type mannen zullen dit wel een prachtig spotje vinden maar aansprekend voor de gros van de mannen is het allerminst.
Niemand neemt het inderdaad serieus, of dat nu een goed iets is voor de campagne is een ander verhaal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niemand neemt het dan ook serieus. Het is vnl rechts die er ophef over maakt omdat ze zo geobsedeerd zijn met hun 'mannelijkheid'.
Ik heb anders de indruk dat jij het behoorlijk serieus neemt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niemand neemt het inderdaad serieus, of dat nu een goed iets is voor de campagne is een ander verhaal.
Ik neem het serieus op een manier dat niet de bedoeling was van de mensen die achter dit spotje zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb anders de indruk dat jij het behoorlijk serieus neemt.
Rechts windt zich er behoorlijk over op idd als ik het zo zie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik neem het serieus op een manier dat niet de bedoeling was van de mensen die achter dit spotje zitten.
Ze lachen er eerder smakelijk om. Hoe je het ook draait of keert dit spotje gaat geen enkele man overtuigen om voor Harris te kiezen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Rechts windt zich er behoorlijk over oo idd als ik het zo zie.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo vreemd, dan ben je een neo nazi en dan stem je op een man die een dochter heeft die gaat met een Jood. Diezelfde dochter heeft hem Joodse kleinkinderen gegeven en hij heeft zijn schoonzoon alle ruimte gegeven om in het midden oosten aan het werk te gaan.
Daar komt nog bij dat hij zelf verklaarde dat hij Israël volop steunt tot op het punt dat figuren zoals Nick Fuentes zijn volgers oproept om vooral niet op Trump te stemmen want Israël.
Het lijkt mij eerder dat er neo nazis zijn die willen dat de media dit oppikt en dat er chaos komt zo vlak voor de verkiezingen. Laten we eerlijk wezen geen enkele kandidaat is goed voor de neo nazis.
Misschien dat het citaat 'on the Left, to be a “real man” means simply playing second fiddle to women. Any man who submits and assumes a subservient role is automatically a role model for all men. Unsurprisingly, this debased and matriarchal view of men does not resonate with any man aside from the most effeminate and testosterone-depleted.' (zeker in reactie op wat er daadwerkelijk in dat spotje gezegd wordt) je wat op weg had kunnen helpen. Vreemd eigenlijk, want ik dacht dat voor MAGA al dat soort 'woke'-gedoe en identiteitspolitiek niet zo belangrijk was, toch?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe je dit uit het commentaar van Walsh haalt is mij een raadsel.
Ze lachen om een sketch die hun eigen obsessie belachelijk maakt dus? Nou zo komt Matt Walsh echt niet over in de tweet die je postte.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze lachen er eerder smakelijk om. Hoe je het ook draait of keert dit spotje gaat geen enkele man overtuigen om voor Harris te kiezen.
Dit spotje en de belachelijke karikatuur van wat een man hoort te zijn word niet serieus genomen, weggegooid geld dus.
Als je al zoveel moeite moet doen om de “dubbelzinnige humor” uit te leggen dan faalt het spotje sowieso.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze lachen om een sketch die hun eigen obsessie belachelijk maakt dus? Nou zo komt Matt Walsh echt niet over in de tweet die je postte.
Je hebt gelijk, orthodox joods geworden. Dan vraag ik me wel af hoe het valt bij haar en haar schoonfamilie dat de grootste en fanatiekste fans van haar vader met vlaggen zwaaien die het symbool zijn van een beweging en regering die als doel hadden alle joden te vernietigen, die Endlösung.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ivanka Trump is bekeert tot het jodendom dus ik neem aan dat haar kinderen ook Joods zijn.
Ik had een vriend die het ook wou doen voor de liefde maar hij was er later toch maar vanaf gestapt. Het is idd een zeer lang en moeilijk proces.
Tja ik kan me voorstellen dat als je een obsessie met mannelijkheid hebt je daarover opwindt maar dat was ook uiteraard de bedoeling neem ik aanquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je al zoveel moeite moet doen om de “dubbelzinnige humor” uit te leggen dan faalt het spotje sowieso.
De grootste en fanatiekste fans gaan naar zijn rallys en daar word absoluut niet met dat soort vlaggen gezwaaid.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, orthodox joods geworden. Dan vraag ik me wel af hoe het valt bij haar en haar schoonfamilie dat de grootste en fanatiekste fans van haar vader met vlaggen zwaaien die het symbool zijn van een beweging en regering die als doel hadden alle joden te vernietigen, die Endlösung.
Ze moet er wel heel slecht voor staan in de peilingen als ze zelfs bij Fox News gaat zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:34 schreef Basp1 het volgende:
Kamala een vrouw met ballen die nu zelfs bij fox news een interview gaat geven.![]()
Dit in tegenstelling tot de schreeuwende trump die niet eens 60 minuten aandurft, laat staan een interview bij nog wat kritischer media
Ze moet vooral niet lachen en keihard zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze moet er wel heel slecht voor staan in de peilingen als ze zelfs bij Fox News gaat zitten.
Ik ben benieuwd hoe het haar daar af gaat, retorisch is ze niet al te sterk.
Ach, ben je alweer 6 januari vergeten lieve jongen? Je weet wel de barbeque van de proud boys,The Three Percenters, de oath-keepers en al die andere (vaak nogal borealistische) gezellige jongens die even kwamen buurten?quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd want als je een beetje je verstand zou gebruiken als neo nazi en je wilt graag dat Trump gaat winnen dan is het laatste wat je moet doen op een boot varen met maskers op en de swastika achter op je boot samen met een Trump vlag.
Er is echt geen enkele kiezer die Trump een warm hart toedraagt die dit een goed idee vind.
Daarom lijkt het mij aannemelijker dat dit een vorm van activisme is om er voor te zorgen dat er niet op Trump word gestemd.
Dat is ook precies in lijn met dat groepje van Fuentes die er alles aan doet om mensen thuis te laten blijven.
Heb je er een? Een positieve? Dus niet weer in gaan hameren op wat er allemaal wel niets mis is met alles wat niet Trump is, maar wat er dan echt goed is aan Trump zelf? Daar heb ik je de afgelopen weken/maanden nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik had wel betere ideeën gehad om steun te geven of om mensen te motiveren om voor Trump te stemmen.
op om vooral niet te stemmen.
Dat is lastig hoor. Dat gelach is een tic van haar, tegelijkertijd kan ze daar ook niet gaan zitten als een Kenau.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ze moet vooral niet lachen en keihard zijn
Dus het is nu alleen nog maar het spelletje van: 'Laat ik maar onzin, leugens, complottheorieën, zuur en venijn de wereld inhelpen om zo een wanhopige poging te wagen om Trump toch maar op enige wijze te legitimeren'? Is dat het spelletje dan? Wat een zwaktebod toch weer. Hoe dan ook geef je hiermee aan om op geen enkele wijze serieus over de inhoud te willen spreken, want dat is toch maar een spelletje waar je geen zin meer in hebt. Wat doe je hier dan eigenlijk?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit spelletje heb ik jaren gespeeld hier, daar heb ik geen zin meer in. Zoek maar een ander om mee te spelen.
Ze is jarenlang een AG geweest. Neem aan dat ze die rol prima kan spelen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:31 schreef Chivaz het volgende: [..] Dat is lastig hoor. Dat gelach is een tic van haar, tegelijkertijd kan ze daar ook niet gaan zitten als een Kenau.
Als AG heb je de touwtjes in handen, dat zagen we ook met het Kavanaugh circus toen. Bij een interview heb je de touwtjes niet in handen en zo’n interviewer kan je maken of breken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:49 schreef Origami94 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ze is jarenlang een AG geweest. Neem aan dat ze die rol prima kan spelen.
Denk nou eens even na.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:27 schreef Chivaz het volgende:
Overigens wel een leuk artikel over Richard Spencer. Een soort van 4d chess, maar als ik een zelfde soort theorie naar voren breng met betrekking tot vlaggen zwaaiende neo nazis dan word dat afgedaan als onzin.
Ja natuurlijk, paar weken terug ook al over geschreven. Blijkbaar snappen veel mensen gewoon niet hoe de economie werkt, laat staan hoe de wereldhandel in elkaar zit. Het zijn de midden/lagere inkomen lieden die Trump horen bazelen over de 'billions and billions' die door zijn plan de US schatkist binnen zullen stromen (volgens hem dan, want ook dat is niet zo) en denken dat ze daarvan mee gaan profiteren. Nou niet dus, het gaat ze alleen maar geld kosten!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:19 schreef AnneX het volgende:
“Increase” betekent toch ‘toename’.
Dacht dat het dan foute boel is.
# basis economie
[ x ]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:19 schreef AnneX het volgende:
# basis economie
[ x ]
Als je dat het meest bizarre vindt, weet ik niet waar jij de afgelopen 8 jaar hebt gezeten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Meest bizarre aan dit alles is dat Trump veel van z'n merchandise in China laat produceren... Meeste is gewoon junk waar zelfs de inkoper van de Action ws nog z'n neus voor op haalt!
Dude, ik heb het over NU, als in momenteel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je dat het meest bizarre vindt, weet ik niet waar jij de afgelopen 8 jaar hebt gezeten.
Een toename van inflatie is niet per se "foute boel". Niet voor niets is het streven van de ECB om de inflatie zo rond de 2% te houden. Maar bovenal heeft de centrale bank ook nog wel de nodige monetaire instrumenten om te sturen, in de eerste plaats de rente.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:19 schreef AnneX het volgende:
# basis economie
[ x ]
quote:Most of the MAGA comments to Baier follow a consistent theme - that they lost all faith in Baier after his tough interview embarrassed Trump last year, and that they expect him to go into this interview with guns blazing to win back their favor. They also mentioned some of the previous Harris interview conspiracies - that her earrings were airpods where she was getting the answers, that she was given the questions ahead of time, that Baier and Fox called the 2020 election too early for Biden, etc.
Trump zal er blij mee zijn dat als hij toch op een of andere manier wint, weet hij gelijk welke republikeinen eigenlijk een uniparty vormen en wie hij niet kan vertrouwen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
Weer een paar Republikeinen die Harris steunen:
[ x ]
[ x ]
Voor oorlog? Wie is er voor oorlog?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump zal er blij mee zijn dat als hij toch op een of andere manier wint, weet hij gelijk welke republikeinen eigenlijk een uniparty vormen en wie hij niet kan vertrouwen.
Dat zijn eigenlijk toch helemaal geen republikeinen of het is zo ver gekomen dat de democraten een party switch hebben gemaakt. Als je voor oorlog bent steun je blijkbaar de democraten, of hoe moet ik dat zien?
Geerten Walling had gisteren bij Dit is Tijs wel een toepasselijke uitspraak over. Dat gesprek ging over iets heel anders, maar lijkt me hier wel van toepassing.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 01:17 schreef Kijkertje het volgende:
Dit soort Republikeinen:
[ x ]
Orwellian idd.
[ x ]
Dat kan je de medebewoners en verplegende staf toch niet aandoen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 01:52 schreef Origami94 het volgende:
Trump kan beter naar een bejaardentehuis
quote:1. He has threatened to criminally prosecute television stations who run an ad in favor of the Amendment.
2. He has used taxpayer funds to produce ads from a state health agency against the Amendment.
3. He got a bogus economic impact statement placed next to the Amendment on ballots.
4. He challenged the language of the ballot in the courts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |