SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb jij werk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja en dat ligt het niet bij iedereenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mario strijd altijd hard om punten. Tenzij hij het vergeet of in slaap is gevallen, iets wat verbazingwekend vaak gebeurtquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dit een oproep aan @:mario390 om vannacht ouderwets hard te strijden om de punten?![]()
![]()
Zelfs op de wcquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario strijd altijd hard om punten. Tenzij hij het vergeet of in slaap is gevallen, iets wat verbazingwekend vaak gebeurt![]()
![]()
Ik vind wel dat er ook een vrouwen versie moet komen, gigolo's neuken nooit meer in de keuken staan.quote:
Zo inclusief ben ik dan ook wel weer.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wat aardig van jequote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er ook een vrouwen versie moet komen, gigolo's neuken nooit meer in de keuken staan.
Zo inclusief ben ik dan ook wel weer.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die van haar is wel kruisloos. @:MizzezAmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]AmyyyyyyyyyyyyyyyZzZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowwyquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg alleen maar dickpics in mijn DM![]()
![]()
Nee hoor, geen roze onesie voor mijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder in een panter onesie
[ afbeelding ]ik hou niet zo van roze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Bedankt voor deze mededelingquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg alleen maar dickpics in mijn DM
Ik niet![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
* JustinK stuurt DMquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling
Ik niet![]()
![]()
Justyyyyyyyquote:![]()
![]()
![]()
![]()
DMquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling
Ik niet![]()
![]()
Jij had hem toch alquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ehm.. heb je 'm wel naar de juiste persoon verstuurd?
Maar thx anyway!![]()
![]()
Heel ver voor dan.. is ze wel altijd extra op tijdquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die van jou loopt voor.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom heb ik neteen zijn stem in mijn hoofd![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Henk, vooralquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:19 schreef JustinK het volgende:
Meneer van Dalen wacht op antwoord en de vraag was
wat doet nou de das om bij wie en wie is er zwaar in zijn sas?![]()
Ik eet nu chips
En ook al zit m'n mond vol met chips. Ik blijf gewoon kletsen. Net als platte handen op die blote bips.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je wou dat jij het ook kon, probeer het anders met een potje Pokonquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet nu chips
En ook al zit m'n mond vol met chips. Ik blijf gewoon kletsen. Net als platte handen op die blote bips.![]()
Zeg, het hoeft niet kapot he.quote:
Oh je bedoelde hier natuurlijk.
Beste lyricsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet nu chips
En ook al zit m'n mond vol met chips. Ik blijf gewoon kletsen. Net als platte handen op die blote bips.![]()
Schijtmeetingquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Ligt natuurlijk aan de meeting![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 1921 / +298 / +249 / 2068 / 2483
2. AardappelSchotel / 382 / +61 / +70 / 1316 / 1595
3. Lovely / 382 / +64 / +29 / 1460 / 1711
4. devzero / 331 / +34 / +17 / 346 / 465
5. JustinK / 324 / +21 / +63 / 1488 / 1652
6. KillemWieft / 284 / +61 / +9 / 137 / 248
7. ieniminimuis / 247 / +39 / +38 / 596 / 703
8. Sally / 201 / +45 / +50 / 195 / 268
9. Pinnenmutske / 164 / +17 / +20 / 394 / 513
10. Kissingbird / 159 / +41 / +19 / 758 / 889
11. hemarookworst / 149 / +18 / +17 / 354 / 443
12. gebrokenglas / 132 / +13 / +21 / 441 / 519
13. MizzezAmy / 131 / +11 / +11 / 821 / 936
14. loveyoulongtime / 125 / +7 / +18 / 599 / 675
15. mario390 / 113 / +13 / +4 / 110 / 162
16. Grrrrrrrr / 109 / +0 / +0 / 133 / 173
17. marc0871 / 107 / +8 / +1 / 123 / 191
18. ToT / 82 / +25 / +4 / 629 / 676
19. kree / 81 / +0 / +0 / 313 / 372
20. KoningWouter / 78 / +17 / +9 / 135 / 173SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Neemt shotjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Neem een shot als je houdt van jezelf![]()
weleens bij een online meeting, wel met wat voorzorgmaatregelenquote:Uw ADH vitamine Worst
Mic uit?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weleens bij een online meeting, wel met wat voorzorgmaatregelen![]()
![]()
Even kijkenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Mag dat zomaar?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom eventjes een bolk plaatsen![]()
Vandaag bezig geweest met zes identieke pootjes. Wat een werk was dat en vrij boring maar het zit er nu wel allemaal aan.![]()
![]()
Wowquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
Vandaag bezig geweest met zes identieke pootjes. Wat een werk was dat en vrij boring maar het zit er nu wel allemaal aan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
* AardappelSchotel geeft HC een bolkjequote:
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2024 21:39:42 ]![]()
Thank youquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel geeft HC een bolkje
Zal 'm koesteren
♡♡♡♡![]()
Nog steeds niet klaar joh...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
Vandaag bezig geweest met zes identieke pootjes. Wat een werk was dat en vrij boring maar het zit er nu wel allemaal aan.
[ afbeelding ]![]()
En ik heb weer een trein voor Mini-ToT gemaakt met 4 sets wielen van een paardenwagen, en dakpannen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha goed bezig!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb weer een trein voor Mini-ToT gemaakt met 4 sets wielen van een paardenwagen, en dakpannen!![]()
Das een hele klus!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit gaat wel een maand duren denk ik. Ben bij plaatje 150 van de 1377 in 3 dagen tijd.![]()
![]()
Sorteertijd telt niet mee hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit gaat wel een maand duren denk ik. Ben bij plaatje 150 van de 1377 in 3 dagen tijd.
Een andere trein, gemaakt van ski's van een arctisch onderzoekstation is veel beter gelukt.quote:
Verder laatst ook een simpele tractor gemaakt. Hij was wildenthousiast en zei dat die echt niet kapot mocht en day hij er elke dag mee wilde spelen, en diezelfde avond lag het al weer in stukken in de bak!![]()
![]()
Waarom heet jij bij ons maar 390? Daar ben je veel verderquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:41 schreef mario390 het volgende:
geen idee maar het gevt wenige de 4 beeld collagen maken
en ben verrast heb over 120 ikes
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Maar die zijn nu achter de rugquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar wel super leuk om te doen. Behalve 5 van de 6 pootjes dan.![]()
![]()
Ik zag het ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom heet jij bij ons maar 390? Daar ben je veel verder![]()
![]()
duplo zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb weer een trein voor Mini-ToT gemaakt met 4 sets wielen van een paardenwagen, en dakpannen!
Smile, it's free therapy.![]()
quote:
Ok, ik geef haar wel gelijk![]()
Wat is daar mis mee.quote:
Even wat kwaliteit voor tijdens het schijten?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
even mario volgen op twitter/x hoor![]()
hij spreekt wel goed spaansquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even wat kwaliteit voor tijdens het schijten?Uw ADH vitamine Worst
Huh?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:55 schreef mario390 het volgende:
happycharly lacht over alles wat ik hier of irgendwo post
Wat zeg jij nou weer..♡♡♡♡![]()
Ik kreeg een melding dat ik op 31 watchlists sta nuquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
even mario volgen op twitter/x hoor![]()
talenknobbelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook al. Waar leert ie zo goed al die talen?Uw ADH vitamine Worst
Lekker met je talenbobbel in je broek spelen ter bevordering van je talenknobbelUw ADH vitamine Worst
Jawel johquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:05 schreef mario390 het volgende:
volgens me kom ik niet meer spelen, heeft geen zinn![]()
![]()
Slaap lekker!
Ja zo is die oque inderdaad wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de oque geevt me geen punt
de schevt zich alles in zijn kont![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Huis staat nog na de zondvloed van vandaag, het is droog en warm. Alles welquote:
Lach met een schone bips![]()
Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huis staat nog na de zondvloed van vandaag, het is droog en warm. Alles wel![]()
Volg je mario al op X ?![]()
![]()
Als ik X zou hebben was ik zijn grootste fan geweestquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen![]()
Volg je mario al op X ?
Deze man weetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een account maken speciaal voor mario![]()
Heb ik wat gemist? Ik lees niet terug....quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een account maken speciaal voor marioLach met een schone bips![]()
hij had een screenshot geplaatst waar hij wat heeft gepost over BB Spanje en die had 120 likesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Ik lees niet terug....Uw ADH vitamine Worst
Sow populaire kerel wel...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij had een screenshot geplaatst waar hij wat heeft gepost over BB Spanje en die had 120 likesLach met een schone bips![]()
Zelfs als die dagelijks zijn gesponsorde skincare routine plaatst blijf ik hem volgenUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Mario is enige influencer die ik volgMijn aanvraag voor account is in behandeling zegt X. Er moet een controle op mijn aanvraag gedaan worden door mods omdat ik ergens anders bekend sta al recalcitrant op een forum ofzoquote:
Oh dat is zeker een standaard melding, want die kreeg ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Mijn aanvraag voor account is in behandeling zegt X. Er moet een controle op mijn aanvraag gedaan worden door mods omdat ik ergens anders bekend sta al recalcitrant op een forum ofzo![]()
![]()
Zit jij ook op libelle forum en het bolkt forum?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is zeker een standaard melding, want die kreeg ik ookLach met een schone bips![]()
Ik volg hem niet meer. Ik vond 30 tiktokjes per dag toch een beetje teveelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Mario is enige influencer die ik volg![]()
Ik heb niet eens tiktokquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik volg hem niet meer. Ik vond 30 tiktokjes per dag toch een beetje teveel
Ja en Vivaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zit jij ook op libelle forum en het bolkt forum?![]()
Viva zit ik niet, dan verdenk ik eerder het libelle forum persoonlijke info door te spelen naar Xquote:![]()
Het bolkt forum is vooral voor mijn bronie fetisch, die zullen dat niet doen denk ik.Lach met een schone bips![]()
Helleu.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je leeft nogquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:38 schreef devzero het volgende:
De TT klopt nu ook voor mij
Klop klop, hoor wie klopt daar![]()
Slecht weer daar?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Smakelijk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Klinkt wel lekker en zit emotie in.quote:
Grappige toen ik op de link klikte ik ook lego reclame kreeg, die krijg ik anders nooit
Haha dat is bijna engquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker en zit emotie in.
Grappige toen ik op de link klikte ik ook lego reclame kreeg, die krijg ik anders nooit![]()
![]()
Ja hij heeft wel meer goede nummers.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest erom lachen![]()
Maar goed nummer sowieso
Deze is ook ijzersterk:
![]()
oquequote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo is die oque inderdaad wel ja
Dat is waarquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat gaat te ver. Tr + mail naar FA.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gaan we nou al TR'en?
Zo vroeg op de avond?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gij bent een Vlaming? Zit nu te luisteren en ervoor een Whiskas reclame dus vorige zal wel random geweest zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel meer goede nummers.
Deze is ook ijzersterk:![]()
Maar is dat de Belgische Gers Pardoel maar met wat minder upbeat sound?Lach met een schone bips![]()
Ik zou ze overslaan en advocaat inschakelen maat, die opmerking kan gewoon echt nietquote:
Ik heb werkelijkwaar geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gij bent een Vlaming? Zit nu te luisteren en ervoor een Whiskas reclame dus vorige zal wel random geweest zijn![]()
Maar is dat de Belgische Gers Pardoel maar met wat minder upbeat sound?Kwam dit tegen ergens op internet. Vond het wel gave muziek. Dacht eerst dat het Afrikaans was maar is plat Antwerps of zo.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: