quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom heb ik neteen zijn stem in mijn hoofd
Henk, vooralquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:19 schreef JustinK het volgende:
Meneer van Dalen wacht op antwoord en de vraag was
wat doet nou de das om bij wie en wie is er zwaar in zijn sas?
Je wou dat jij het ook kon, probeer het anders met een potje Pokonquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet nu chips
En ook al zit m'n mond vol met chips. Ik blijf gewoon kletsen. Net als platte handen op die blote bips.
Zeg, het hoeft niet kapot he.quote:
Beste lyricsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet nu chips
En ook al zit m'n mond vol met chips. Ik blijf gewoon kletsen. Net als platte handen op die blote bips.
Schijtmeetingquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Ligt natuurlijk aan de meeting
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-10-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Neemt shotjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Neem een shot als je houdt van jezelf
weleens bij een online meeting, wel met wat voorzorgmaatregelenquote:
Mic uit?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weleens bij een online meeting, wel met wat voorzorgmaatregelen
Mag dat zomaar?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom eventjes een bolk plaatsen
Wowquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
Vandaag bezig geweest met zes identieke pootjes. Wat een werk was dat en vrij boring maar het zit er nu wel allemaal aan.
[ afbeelding ]
* AardappelSchotel geeft HC een bolkjequote:
Thank youquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel geeft HC een bolkje
Nog steeds niet klaar joh...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
Vandaag bezig geweest met zes identieke pootjes. Wat een werk was dat en vrij boring maar het zit er nu wel allemaal aan.
[ afbeelding ]
En ik heb weer een trein voor Mini-ToT gemaakt met 4 sets wielen van een paardenwagen, en dakpannen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat wel een maand duren denk ik. Ben bij plaatje 150 van de 1377 in 3 dagen tijd.quote:
Haha goed bezig!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb weer een trein voor Mini-ToT gemaakt met 4 sets wielen van een paardenwagen, en dakpannen!
Das een hele klus!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit gaat wel een maand duren denk ik. Ben bij plaatje 150 van de 1377 in 3 dagen tijd.
Sorteertijd telt niet mee hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit gaat wel een maand duren denk ik. Ben bij plaatje 150 van de 1377 in 3 dagen tijd.
Ja zeker. Maar wel super leuk om te doen. Behalve 5 van de 6 pootjes dan.quote:
Een andere trein, gemaakt van ski's van een arctisch onderzoekstation is veel beter gelukt.quote:
Waarom heet jij bij ons maar 390? Daar ben je veel verderquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:41 schreef mario390 het volgende:
geen idee maar het gevt wenige de 4 beeld collagen maken
en ben verrast heb over 120 ikes
[ afbeelding ]
Maar die zijn nu achter de rugquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar wel super leuk om te doen. Behalve 5 van de 6 pootjes dan.
Heb niet zoveel gesorteerd. Naja we gaan het zien hoe lang ik er mee bezig ben.quote:
Ik zag het ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom heet jij bij ons maar 390? Daar ben je veel verder
duplo zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb weer een trein voor Mini-ToT gemaakt met 4 sets wielen van een paardenwagen, en dakpannen!
quote:
Wat is daar mis mee.quote:
Even wat kwaliteit voor tijdens het schijten?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
even mario volgen op twitter/x hoor
hij spreekt wel goed spaansquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even wat kwaliteit voor tijdens het schijten?
Huh?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:55 schreef mario390 het volgende:
happycharly lacht over alles wat ik hier of irgendwo post
Ik kreeg een melding dat ik op 31 watchlists sta nuquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
even mario volgen op twitter/x hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |