Mag dat zomaar?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom eventjes een bolk plaatsen
Wowquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
Vandaag bezig geweest met zes identieke pootjes. Wat een werk was dat en vrij boring maar het zit er nu wel allemaal aan.
[ afbeelding ]
* AardappelSchotel geeft HC een bolkjequote:
Thank youquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel geeft HC een bolkje
Nog steeds niet klaar joh...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
Vandaag bezig geweest met zes identieke pootjes. Wat een werk was dat en vrij boring maar het zit er nu wel allemaal aan.
[ afbeelding ]
En ik heb weer een trein voor Mini-ToT gemaakt met 4 sets wielen van een paardenwagen, en dakpannen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat wel een maand duren denk ik. Ben bij plaatje 150 van de 1377 in 3 dagen tijd.quote:
Haha goed bezig!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb weer een trein voor Mini-ToT gemaakt met 4 sets wielen van een paardenwagen, en dakpannen!
Das een hele klus!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit gaat wel een maand duren denk ik. Ben bij plaatje 150 van de 1377 in 3 dagen tijd.
Sorteertijd telt niet mee hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit gaat wel een maand duren denk ik. Ben bij plaatje 150 van de 1377 in 3 dagen tijd.
Ja zeker. Maar wel super leuk om te doen. Behalve 5 van de 6 pootjes dan.quote:
Een andere trein, gemaakt van ski's van een arctisch onderzoekstation is veel beter gelukt.quote:
Waarom heet jij bij ons maar 390? Daar ben je veel verderquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:41 schreef mario390 het volgende:
geen idee maar het gevt wenige de 4 beeld collagen maken
en ben verrast heb over 120 ikes
[ afbeelding ]
Maar die zijn nu achter de rugquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar wel super leuk om te doen. Behalve 5 van de 6 pootjes dan.
Heb niet zoveel gesorteerd. Naja we gaan het zien hoe lang ik er mee bezig ben.quote:
Ik zag het ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom heet jij bij ons maar 390? Daar ben je veel verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |