Krijg ik toch nog een beetje waar voor mijn geld. Die 2 orkanen jouw kant op sturen waren geen goedkoop geintje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
en killem en ik geven je ook al ruimte. Een beetje een triootje dus
Ja zag het. En die rare Franse vrouw die moeilijk deed omdat hij iets meer in zijn glas had.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Kijk je LLDL
Er is een trio![]()
Alles in het groot daarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
De amerikaanse kapsalon: loaded cheese fries
[ afbeelding ]
Is dit een oproep aan @mario390 om vannacht ouderwets hard te strijden om de punten?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een beetje afwezig blijven, zodat jullie op #2 en #3 kunnen blijven.
Alleen die @:killemwieft moet gebolkt worden
Die is wel lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Loaded fries is hier sinds enkele jaren ook helemaal hipquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Burger King heeft ze geloof ik ook, of was het nou de Mc Drek? Of beiden?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Loaded fries is hier sinds enkele jaren ook helemaal hip
Ja maar zie ze ook bij cafetaria's en snackbarsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Burger King heeft ze geloof ik ook, of was het nou de Mc Drek? Of beiden?
ik kom niet meer volgens mi,heeft geen zinnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dit een oproep aan @:mario390 om vannacht ouderwets hard te strijden om de punten?
Ziet de Nederlandse er toch lekkerder uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel lekker uitquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Geen uitdeelzakjes?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom nu ook een family pack chips.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom nu ook een family pack chips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |