Huis staat nog na de zondvloed van vandaag, het is droog en warm. Alles welquote:
Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huis staat nog na de zondvloed van vandaag, het is droog en warm. Alles wel
Als ik X zou hebben was ik zijn grootste fan geweestquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen![]()
Volg je mario al op X ?
Deze man weetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een account maken speciaal voor mario
Heb ik wat gemist? Ik lees niet terug....quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een account maken speciaal voor mario
hij had een screenshot geplaatst waar hij wat heeft gepost over BB Spanje en die had 120 likesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Ik lees niet terug....
Sow populaire kerel wel...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij had een screenshot geplaatst waar hij wat heeft gepost over BB Spanje en die had 120 likes
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Mario is enige influencer die ik volg
Mijn aanvraag voor account is in behandeling zegt X. Er moet een controle op mijn aanvraag gedaan worden door mods omdat ik ergens anders bekend sta al recalcitrant op een forum ofzoquote:
Oh dat is zeker een standaard melding, want die kreeg ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Mijn aanvraag voor account is in behandeling zegt X. Er moet een controle op mijn aanvraag gedaan worden door mods omdat ik ergens anders bekend sta al recalcitrant op een forum ofzo
Zit jij ook op libelle forum en het bolkt forum?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is zeker een standaard melding, want die kreeg ik ook
Ik volg hem niet meer. Ik vond 30 tiktokjes per dag toch een beetje teveelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Mario is enige influencer die ik volg
Ik heb niet eens tiktokquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik volg hem niet meer. Ik vond 30 tiktokjes per dag toch een beetje teveel
Ja en Vivaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zit jij ook op libelle forum en het bolkt forum?
Viva zit ik niet, dan verdenk ik eerder het libelle forum persoonlijke info door te spelen naar Xquote:
Je leeft nogquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:38 schreef devzero het volgende:
De TT klopt nu ook voor mij
Klop klop, hoor wie klopt daar
Smakelijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |