SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Die hebben een beste voorraad.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben zich blijkbaar de tyfus gekocht... ze snappen eindelijk hoe het zit
Gisteren
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Hun kasten moeten uitpuilen.. of Jumbo moet nog leveren ( met 2 vrachtwagens)quote:
Opletten lukt me niet echtquote:
Ik heb het idee dat ze aan het rekken zijn...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen Nock-outs
Maandag Nock-outs
Volgdende week Nock-outs... wat is is het nou?
Als het nu uit de hand loopt.. nu een paar knock outs…quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen Nock-outs
Maandag Nock-outs
Volgdende week Nock-outs... wat is is het nou?
Dat ze rekken klopt wel ja, ik denk dat ze willen profiteren van het onderlinge getreiter en ruzie..zo lang mogelijk uitmelkenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze aan het rekken zijn...
Misschien moeite met deelnemers vinden?
Dat kan ook iddquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze rekken klopt wel ja, ik denk dat ze willen profiteren van het onderlinge getreiter en ruzie..zo lang mogelijk uitmelken
En terecht!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Aggossie,..Flootje komt op voor zijn vriendinnetje
Eventjes stoer zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet zo lachen om dat treurige Bokito gedrag
Meerdere bokito’squote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet zo lachen om dat treurige Bokito gedrag
Ja maar dan ook alle 3 die mannen hequote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eventjes stoer zijn
Hurrrr
Nou ja die conclusie trekt hijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhje.. Rokkiedrama in de maak...MevrouwRokkie wilnie belle
Regie weet het wel.. geeft zelf ook het zw beeldquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja die conclusie trekt hij
Wat er echt is weet hij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Orkaan Milton, maar dan in een shotglaasje dus...Maar regie doet niet aan manipuleren.. videobelle " Met kinderen en broer" zodat Rokkie nog effe met een tv depressie kan zitten over zijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Britt is een mongooltje. Gelukkig dat het mongooltje nu op social media gaat lezen wat heel Nederland van haar vindt. Zou het trouwens wel prachtig vinden als ze een klasgenoot van mij zou zijn, iedere dag even lastigvallenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Knock outs zijn afgelopen maandag dus gespeeld, vandaag (woensdag) was de finale en morgen (donderdag) begint de nieuwe cyclus in de loods. Volgende week dus op TV. Wat we nu zien is de start van het weekend, vrijdag.
Lekker dat de vossen nog wat wonnen op de valreep. Wat laat die Senna zich kennen zeg, eerst met die verkeerde signalen af te geven aan Fleuris, en later de rare opmerkingen richting Britt. Dom lampje.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 02:19 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Britt is een mongooltje. Gelukkig dat het mongooltje nu op social media gaat lezen wat heel Nederland van haar vindt. Zou het trouwens wel prachtig vinden als ze een klasgenoot van mij zou zijn, iedere dag even lastigvallen
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Orkaan Milton, maar dan in een shotglaasje dus...https://lovereality.nl/vr(...)-zag-dat-met-celine/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het opvoedende klapje van Mevr.Rokkie is goed aangekomen in de Loods..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/vr(...)-zag-dat-met-celine/
Iemand lastigvallen is nooit goed te praten maar Britt is absoluut één grote wandelende red flag waar je beter met een grote boog omheen moet lopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 02:19 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Britt is een mongooltje. Gelukkig dat het mongooltje nu op social media gaat lezen wat heel Nederland van haar vindt. Zou het trouwens wel prachtig vinden als ze een klasgenoot van mij zou zijn, iedere dag even lastigvallen
Die reacties op deze post op FB ookquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/vr(...)-zag-dat-met-celine/
En ze hebben voor ruim ¤1300 aan eten gekocht, daar zit vast wel een paar liter drank en een wat killootjes aan snekkies bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat feestje krijgen we ook nog
Yup!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze hebben voor ruim ¤1300 aan eten gekocht, daar zit vast wel een paar liter drank en een wat killootjes aan snekkies bij
Die andere zijn gewoon te schijterig om te spelen, dat doet Floris dan wel en meestal met succes.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 02:32 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het ook vreselijk dat die Fleuris altijd maar meent die opdrachten te moeten doen, andere worden helemaal ondergesneeuwd in dat bontje van hem. Vreselijk strebertje is dat met zijn z.g.n. wijze woorden voor zijn leeftijd: ik vind het een irritante pisblaag!
Johan is een faalcasting. Ik dacht echt dat is/wordt de nieuwe Robert maar niets van dat alles.
Dat lachje van Rockyquote:
Net als een Bruce die wederom moest spelenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die andere zijn gewoon te schijterig om te spelen, dat doet Floris dan wel en meestal met succes.
Ja die ook, ik vond het ook apart dat Chi wel heel bijdehand het antwoord riep met het eerste test woordje (koek, ik moest heel hard nadenken hoe ze bij Hazes kwam) maar vervolgens niet het spel wilde spelen. En daar was Floris duidelijk niet goed in plus ze hebben punten zat dus iemand anders had het spel prima kunnen spelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als een Bruce die wederom moest spelen
En goed dat hij het gewoon uitsprak
Oh god, gaat Johan zeker weer tekeer en daarna is het auw m'n rug?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat feestje krijgen we ook nog
Staat het ergens erbij dat het een koppel is dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Een stel die ik niet zag aankomen, gelukkig dan wel pas buiten die loods
Voor de vergeetachtigen: Erik, die vertrok met een ton & Daniëlle K., die voortijdig vertrok met gezondheidsklachten.
Jazeker, hun insta's staan vol van liefdesverklaringen naar elkaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Staat het ergens erbij dat het een koppel is dan?
Ze zullen wel met reclame schuiven ofzo, LLDL begint nu al rond 19:00, bondgenoten rond 19:30.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Overigens, vanaf volgend jaar januari start SBS met een nieuwsprogramma tussen 18.00 en 19.00 uur 's avonds trouwens. Afwachten of DB verplaatst gaat worden naar een andere zender, NET5 of zo, of gewoon op hetzelfde tijdstip blijft, geld ook voor Lang Leven de Liefde trouwens.
#TeamFloris4TheTonquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die andere zijn gewoon te schijterig om te spelen, dat doet Floris dan wel en meestal met succes.
Kun je het mij uitleggen? Ik heb nog steeds geen ideequote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die ook, ik vond het ook apart dat Chi wel heel bijdehand het antwoord riep met het eerste test woordje (koek, ik moest heel hard nadenken hoe ze bij Hazes kwam) maar vervolgens niet het spel wilde spelen. En daar was Floris duidelijk niet goed in plus ze hebben punten zat dus iemand anders had het spel prima kunnen spelen.
Dus dat, en dat tegenover 'instituten' als het NOS Journaal en RTL Nieuws, je staat gelijk al 10-0 achter.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zullen wel met reclame schuiven ofzo, LLDL begint nu al rond 19:00, bondgenoten rond 19:30.
Verwacht sowieso 0,0 van dat nieuwsprogramma behalve dat het snel van de buis gehaald zal worden. Altijd zo zonde dat ze tijd, geld en moeite steken in slappe aftreksels van bestaande programma's. Maar dat terzijde
Dan is hij tenminste wel weg, maar ik gun hem die ton helemaal niet. Dat is het kromme van dit programma, je wil eigenlijk dat iemand een ton wint dan is hij/zij opgetieft. Iemand die je het gunt die wil je eigenlijk nog liever langer in het programma houden.quote:
Die zingt de koek is op. Ja het kwartje viel bij mij pas een kwartier later.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kun je het mij uitleggen? Ik heb nog steeds geen idee
Hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zingt de koek is op. Ja het kwartje viel bij mij pas een kwartier later.
Oh je ondertitel of is het sigquote:
en zo te zien retespannend?????quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
Ok
Ik zag een spoiler van vanavond
Heel vervelend dat het zo opgeblazen wordt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
Het rocky drama dat geen drama is
En Annet is echt een naar roddelmens
Vind het van de regie ook wel een nare manier om tv te willen makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel vervelend dat het zo opgeblazen wordt.
Jason idem, alleen Annet maakt het nog veel groter dan het isquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
Het rocky drama dat geen drama is
En Annet is echt een naar roddelmens
Tis een man die niet Diederik heetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat heeft Jason eigenlijk tegen Rocky
Niets maar Jason is een gluiperd, en iedereen die het rottiger heeft is genieten voor hemquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat heeft Jason eigenlijk tegen Rocky
Dat zeer zeker, spelen met relaties bah. en vooral lekker uitmelken nu.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het van de regie ook wel een nare manier om tv te willen maken
Maar Celientje was aangenaam verrast van alle Rokkieaandachtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
Vrouw zit er gewoon
Wat een vieze manier om tv te maken
Knippen en plakken kunnen ze goedquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Celientje was aangenaam verrast van alle Rokkieaandacht
[ afbeelding ]
Ze kwam net uit Spanje tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:48 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt erop dat de familie Rocky gezamenlijk een tandarts in Turkije heeft bezocht.
Nahh die scene was wel compleet, Rokkie zat Celientje behoorlijk aan te slijmen, was geen plakwerk bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knippen en plakken kunnen ze goed
Ik vind Annet vreselijk, met haar gebral.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Wat is er zo goed aan een bondje met Jason en Annet???
Waarom zou je dat in vredesnaam willen
Past Jason prima bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind Annet vreselijk, met haar gebral.
Annet viel al door de mand toen ze bij binnenkomst gretig voor dat vossenbondje ging. En dat was zelfs nog voor Bruce de switch deed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Wat is er zo goed aan een bondje met Jason en Annet???
Waarom zou je dat in vredesnaam willen
Mhoah.. mochten ze nog ver komen (1ste worden na de knock outs), mochten ze verliezen dan johan eruitquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:59 schreef JJ76 het volgende:
Ohh is dit hollandse versie van Oktoberfest, dan zou ik me ook afzonderen. Wel met een pul bier en niet zo zielig als die 2 mafkezen.
Overigens weinig strijdlust voor knock-outs als ze al gaan berusten in feit dat Johan vertrekt.
Gezellig, als Pik&Pijp ook de hele dag gaan rondlebberenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef wolffie het volgende:
Ik vind annet en Jason goed passen samen in een bondje, hebben wat aan elkaar. En leuk voor Brijan en Maurice lekkkeerr ff zoenen😚
Nee dat gebeurd niet volgens Maurice maar moet je dat zo zeggen? 2 mannen zoenen is zelfde als man en vrouw of 2 vrouwen zoenen. Niks mis mee. Maar dat gelebber hele dag dat is wel irritant.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezellig, als Pik&Pijp ook de hele dag gaan rondlebberen
Alles is gestuurd op janken janken janken.. ze willen nix maar doen van alles.. prrecies zoals ze denken dat het op TV hoortquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:09 schreef spapaars het volgende:
Genoeg relatie en leed gezien, start het oprotspel.
Maandag.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dat morgen iemand met ¤100.000 naar huis gaat volgens Jan, is niet onze morgen
Nou precies, wat een arrogantie van Annet! En met wie belde zij eigenlijk? Was het haar relatie of kind?? (Oprechte vraag)quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Bruce moet aan Annet de pluspunten benoemen van Senna wil ze een meerwaarde zijn voor dat nieuwe bondje, ehhhhh hoe zit het met jouw pluspunten/vaardigheden Annet, benoem die eens....
Ze ken heul goed hoepelen eg waar!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Bruce moet aan Annet de pluspunten benoemen van Senna wil ze een meerwaarde zijn voor dat nieuwe bondje, ehhhhh hoe zit het met jouw pluspunten/vaardigheden Annet, benoem die eens....
Ja, raar..de slangen zwaaide ook al met een bord , dat betekent dat de haaien af zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
Zag ik nu de haaien de volgende ronde spelen?
We eten de uitslag van deze ronde nog niet.
Gemiddeld nieuw rijtjeshuis is 128m2. Wat is er sneu dan?quote:
Dat is nogal ruim in mijn visie, gemiddelde rijtjeshuis zitten ook veel oude huizenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Gemiddeld nieuw rijtjeshuis is 128m2. Wat is er sneu dan?
En volgends mij gingen beide uit van gem. oppervlak woning niet per persoon (53m2 pp)
Er was ook helaas niks te zien van het video bellen van die twee, zou er iets gezegd zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Britt en Died op de kamer, gadverdegadverder
Het lijkt me stug als er niets gezegd is, hoe er over ze gedacht wordt sijpelt wel door. Buiten het feit hoe de fam zelf kan zien hoe ze zich gedragen in de loods,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ook helaas niks te zien van het video bellen van die twee, zou er iets gezegd zijn
Maar ja wel gezellig idd met z'n tweetjes mokkend op bed.
Mee eens, ik vind Bruce niks, die denkt dat hij veel weet maar weet niks. Alleen fysiek goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
Je kunt van Flo van alles vinden
Maar hij weet veel en kan goed dingen onthouden
Had eigenlijk gehoopt dat hij toen Britt zou omwisselen met Serena…:P toen in het begin… zou een masterzet zijn geweest XDquote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind Bruce niks, die denkt dat hij veel weet maar weet niks. Alleen fysiek goed.
Het is een reality programmaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:51 schreef wolffie het volgende:
Het is toch logisch dat er veel geknipt en geplakt wordt. Het is geen realitysoap. Het is een spelprogramma wat maar een uur per dag op tv komt.
En om elke keer hier te lezen het is een script ect
Prima als je dat denkt dat hoef je niet elke keer te zeggen. Het is wel meer reality geworden dan een spel.
Jawel het is een RLS maar zonder streams (vooralsnog) en met een game element er in dus dat is onzin wat je hier schrijft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:51 schreef wolffie het volgende:
Het is toch logisch dat er veel geknipt en geplakt wordt. Het is geen realitysoap. Het is een spelprogramma wat maar een uur per dag op tv komt.
En om elke keer hier te lezen het is een script ect
Prima als je dat denkt dat hoef je niet elke keer te zeggen. Het is wel meer reality geworden dan een spel.
Die tweede mist er de karma voor, met zijn eerdere gerelnicht. Dat blijkt maar weer, anders had febo dat buitenmoment van Maus vast wat ingekort.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef wolffie het volgende:
Ik vind annet en Jason goed passen samen in een bondje, hebben wat aan elkaar. En leuk voor Brijan en Maurice lekkkeerr ff zoenen😚
Ik hoop dat de vossen meer denken en er net boven gaan zitten. Dat zou lachen zijn!!quote:
Ik wil ze er helemaal niet uit hebben. Ik vermaak erger mer kostelijk met die twee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:50 schreef wolffie het volgende:
Maakt me niet uit wie de finale gaan spelen, als Britt en Died maar snel weggaan, denk dat ze inmiddels eruit zijn.
Best spannend welke beslissing er genomen gaat worden, er zit maar 1 punt tussen, gaat de een boven de ander of eronder zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop dat de vossen meer denken en er net boven gaan zitten. Dat zou lachen zijn!!
Een van beide is al voldoende.. er zijn intussen al 3 setjes die samen per aflevering al teveel kijktijd trekken.. maar om het scripted reality spook maar weer eens uit de kast te halen.. als Klef&Bef te populair zijn bij de Regie krijgen ze echt wel een aanbod om nog een Cyclusje langer te blijvenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:50 schreef wolffie het volgende:
Maakt me niet uit wie de finale gaan spelen, als Britt en Died maar snel weggaan, denk dat ze inmiddels eruit zijn.
Snap ik wel maar denk dat het toch klaar is, gisteren waren ze al vrijwel niet in beeld. De regie heeft gekozen dat die 2 eruit moeten😃 komen vast wel weer een paar gekkies🤣quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik wil ze er helemaal niet uit hebben. Ik vermaak erger mer kostelijk met die twee.
Ja en welk dramatisch lijntje er nu gaat omstaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
De Vossen een ronde verder.. nu nog zien of Klef&Bef vertrekken
Van een ton?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:44 schreef spapaars het volgende:
Een huis bouwen, weer een mooi lulverhaal.
Precies.. Johan wist al lang dattie nix toevoegde dan alleen maar erbij hangen met pijntjes her en derquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:52 schreef spapaars het volgende:
Ge ervan uit dat Johan gewoon naar huis wil, en maakt een emotie gebaar.
Nou ja was misschien thuis eenzaam, maar nu heeft ie er een paar vrienden bijquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:52 schreef spapaars het volgende:
Ge ervan uit dat Johan gewoon naar huis wil, en maakt een emotie gebaar.
Die lul blijft ook foute antwoorden pushen.. erg leukquote:
ja want die Chii zat goedquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lul blijft ook foute antwoorden pushen.. erg leuk
Chi is helemaal over de pisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lul blijft ook foute antwoorden pushen.. erg leuk
Blijft alleen nog SennaNeuke over.. misschien scoort 'ie daar beter meequote:
Ze zijn met z’n 4-enquote:
probleem is we, en niet ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn met z’n 4-en
Ze kunnen allemaal zeggen nee Floris
Je zit fout we doen het zo
Dat zouden ze nu wel willen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef chufi het volgende:
Mogen de slangen ook iemand naar huis sturen ?
Voorzie weer drama, Serena verliest opnieuw.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Een man een man een woord een woord, leuke kerels die van de Gieren.
Serena mag spelen van ze en de ander de keus van de groep?
grote kansquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef Pindakaastostie het volgende:
Zou het Serena tegen Celine worden?
Ze vergeet dat ze mede door Floris zo hoog zijn geëindigdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:19 schreef King_Merc het volgende:
Nou Chi niet meer bij Floris in het bondje gok ik..
Als Sereen van de groep mag, moet Celientje de andere groepen flink beslijmen, een grote kans dat het haar lukt..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef Pindakaastostie het volgende:
Zou het Serena tegen Celine worden?
Je koopt er niets voor als hij eigenwijs doordrukt, en zo niet de finale mag spelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vergeet dat ze mede door Floris zo hoog zijn geëindigd
Zelfs het laatste spel durfde chi niet te spelen
Altijd goed in achteraf mekkeren..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
Chi maakt er wel een heel drama van
Ligt eraan wat voor “opa “ Robert was toch best leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef wolffie het volgende:
Die Rocky is ook lul. Mag hem niet, ik hoop dat er leuke mensen komen volgende week. Geen broekies geen opa's maar grappige mensen, gekke mensen.
Dan blijft er niet veel over. En Robert en Mary waren toch wel leuke wat oudere deelnemers.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef wolffie het volgende:
Die Rocky is ook lul. Mag hem niet, ik hoop dat er leuke mensen komen volgende week. Geen broekies geen opa's maar grappige mensen, gekke mensen.
Hele maand weer niks gedaan en gecarried door de twee heren daar. Hoop zo dat de geruchten kloppen en Celine wint hahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:54 schreef Soury het volgende:
Hoop dat Serena gaat winnen, ik gun het haar. Als ze tegen Celine moet spelen zijn die iig aan elkaar gewaagd
Celine heeft idd zichzelf 100% ingezet. Hahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:08 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Hele maand weer niks gedaan en gecarried door de twee heren daar. Hoop zo dat de geruchten kloppen en Celine wint hahaha
Die ga ik niet missen, aardige man hoor maar geen hoogvlieger.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
Bescheiden man wel die Johan..
Senna: "Niemand zoals jij"
Johan: "Nee he? Origineel "
Nee missen absoluut niet, maar gun nieuwelingen toch altijd wel meer dan slechts 1 maand ook al zijn ze saai of irritant. Zo vind ik bijvoorbeeld Annet ook zwaar vervelend, maar zie ik toch liever Jason gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ga ik niet missen, aardige man hoor maar geen hoogvlieger.
Nee, die deed ook geen ene donder, maar vind het wel grappig dat iedereen het Serena zo gunt uit het niets. Beau zat er ook heel lang, maar deed tenminste ook opdrachten en won ze.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Celine heeft idd zichzelf 100% ingezet. Hahaha
Ik vind Serena wel een leuke meid. Lekker recht voor z'n raap no nonsens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:16 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Nee, die deed ook geen ene donder, maar vind het wel grappig dat iedereen het Serena zo gunt uit het niets. Beau zat er ook heel lang, maar deed tenminste ook opdrachten en won ze.
Denk dat het wel een mooie finale gaat worden als Serena weer die ton voor haar neus voorbij ziet gaan
Dat is (lijkt mij) de gewenste uitkomst van de febo, dat levert de meeste tv op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voorzie weer drama, Serena verliest opnieuw.
Nou ik herinner me de reclame voor de BG en daarin werd gezegd dat je letterlijk je tegenstander weg moest pesten. Over het algemeen ging het er nog wel netjes aan toe, maar deze cyclus was het wel echt hommeles, gestook, roddel en achterklap. Niet iets waar ik in het dagelijks leven van hou, maar het hoort wel een beetje bij deze game.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:59 schreef Majoraan het volgende:
Ook al is Floris de laatste tijd irritant veel aanwezig, overmoedig en teveel in zichzelf gaan geloven.
OH YEAH, toch had ik juist hem de overwinning graag gegund.
Hij is, hoewel nog heel jong, sociaal en trouw en empathisch en niet te trots om zijn fouten toe te geven.
Hij doet alles vanuit een goed hart zonder achterbakse agenda.
Die Britt had toch allang een rode of tenminste gele kaart moeten krijgen.
De falende puistenknijpster ( kan ze dan echt niets) moest vanuit een spelopdracht van bondje verwisselen, maar weigerde en bleef lekker arrogant of jaloers nagenoeg (als sfeerbederver en zap-magneet) de hele cyclus toch ongestraft vooral in wat haar ex-bondje had moeten zijn.
Ik vind dat je alleen op de kamer of in een bed van je eigen bondje mag slapen.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:06 schreef Yver73 het volgende:
Ik mis het programma gewoon in het weekend… 😵💫😵💫😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:58 schreef Vriezer. het volgende:
Ze zijn nog bij elkaar??Gun ze in iedergeval een paar dagen het voordeel van de twijfelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:58 schreef Vriezer. het volgende:
Ze zijn nog bij elkaar??Misschien heeft Britt toch nog die ton gewonnen dat hij aan haar blijft plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heel duidelijk de persfoto van....quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:37 schreef freaky40 het volgende:
Oude bekende terug in DB! En dit is een persfoto uit EJVJL leven....
https://www.instagram.com/p/DBCpm3_vLwN/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk de persfoto van....Oh die kan ik me nog wel herinneren, was dat ook niet zo'n skreeuwertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk de persfoto van....Als dat zo is, weten we ook welke richting Regie de Show wil hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat geen twijfel
https://streamable.com/7r2ji6quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die kan ik me nog wel herinneren, was dat ook niet zo'n skreeuwert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik hoop serieus dat het nog maar een wanhopig marktonderzoekje is van de afd casting, maar dergelijke types weer voor de camera's gooien is beslist zielig voor alle partijenquote:
Erik vond ik geweldig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff bedankt heeft voor de eer, maar juist dat soort types zou ik graag juist terug willen zien of een Erik. Ze hebben nog een bordenaflikker nodig begreep ik....
Echt een RLS fenomeen en een a-typische deelnemer voor dit soort TV ook. Erg sterke casting. Hoe ze hem ook steeds in beeld namen, dat was gewoon Jiskefet.quote:
Zeker! Misschien doen ze sowieso een rondje oude bekende omdat het precies een jaar geleden van start is gegaan. Dat is misschien de reden waarom de nieuwe cyclus later van start gaat dit keer omdat ze precies op dat moment weer willen starten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:44 schreef King_Merc het volgende:
Mirthe mag ook wel terugkomen van mij ☺️
Al een jaar idd!quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker! Misschien doen ze sowieso een rondje oude bekende omdat het precies een jaar geleden van start is gegaan. Dat is misschien de reden waarom de nieuwe cyclus later van start gaat dit keer omdat ze precies op dat moment weer willen starten.
Ja of totdat elke Nederlander mee heeft gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2024 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Ze trekken het nog wel een jaartje door zolang het goed blijft scoren, en dat doet het.
Van mij mag iedereen lekker wegblijven.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:44 schreef King_Merc het volgende:
Mirthe mag ook wel terugkomen van mij ☺️
Je kunt wel vergeten dat ze er "leuke" mensen in gaan stoppen uit andere Shows, en dan dan moeten die ook nog willen, zonder enige media feedback, istagram, tiktok om de egootjes te strelen zijn die meestal ook snel weer pleiitequote:Op maandag 14 oktober 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen lekker wegblijven.
Nieuwe aanwas is veel leuker.
Deze hebben al genoeg tv uren gekregen allemaal.
Jup, de keuken claimen(vrete. ) en tegen de cams lullenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Ow jee mori
Dat wordt een hoop gelach en gedoe en dat kan ik niet hoor
Alle 3 tegelijk natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, de keuken claimen(vrete. ) en tegen de cams lullen
Van Morri kreeg ik echt kromme tenenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Ow jee mori
Dat wordt een hoop gelach en gedoe en dat kan ik niet hoor
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alle 3 tegelijk natuurlijkBlijft nog de vraag wie haar in een bondje wil.. iedereen daar kent dat mens en haar gedrag alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal een mengelmoes blijven van kaartenbak deelnemers uit andere programma's en deelnemers die zich echt hebben opgegeven en nooit in andere programma's hebben gezeten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 02:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja of totdat elke Nederlander mee heeft gedaan
Het blijft me verbazen dat mensen toe blijven stromen in de loods
Zal wel in het faalbondje komen wat er elke cyclus wel is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft nog de vraag wie haar in een bondje wil.. iedereen daar kent dat mens en haar gedrag al
Snurken en hoesten nog buiten beschouwing gelatenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft nog de vraag wie haar in een bondje wil.. iedereen daar kent dat mens en haar gedrag al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |