Ik vind Annet vreselijk, met haar gebral.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Wat is er zo goed aan een bondje met Jason en Annet???
Waarom zou je dat in vredesnaam willen

Past Jason prima bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind Annet vreselijk, met haar gebral.

Annet viel al door de mand toen ze bij binnenkomst gretig voor dat vossenbondje ging. En dat was zelfs nog voor Bruce de switch deed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Wat is er zo goed aan een bondje met Jason en Annet???
Waarom zou je dat in vredesnaam willen

Mhoah.. mochten ze nog ver komen (1ste worden na de knock outs), mochten ze verliezen dan johan eruitquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:59 schreef JJ76 het volgende:
Ohh is dit hollandse versie van Oktoberfest, dan zou ik me ook afzonderen. Wel met een pul bier en niet zo zielig als die 2 mafkezen.
Overigens weinig strijdlust voor knock-outs als ze al gaan berusten in feit dat Johan vertrekt.

Gezellig, als Pik&Pijp ook de hele dag gaan rondlebberenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef wolffie het volgende:
Ik vind annet en Jason goed passen samen in een bondje, hebben wat aan elkaar. En leuk voor Brijan en Maurice lekkkeerr ff zoenen😚
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |