SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Die hebben een beste voorraad.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben zich blijkbaar de tyfus gekocht... ze snappen eindelijk hoe het zit
Gisteren
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Hun kasten moeten uitpuilen.. of Jumbo moet nog leveren ( met 2 vrachtwagens)quote:
Opletten lukt me niet echtquote:
Ik heb het idee dat ze aan het rekken zijn...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen Nock-outs
Maandag Nock-outs
Volgdende week Nock-outs... wat is is het nou?
Als het nu uit de hand loopt.. nu een paar knock outs…quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen Nock-outs
Maandag Nock-outs
Volgdende week Nock-outs... wat is is het nou?
Dat ze rekken klopt wel ja, ik denk dat ze willen profiteren van het onderlinge getreiter en ruzie..zo lang mogelijk uitmelkenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze aan het rekken zijn...
Misschien moeite met deelnemers vinden?
Dat kan ook iddquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze rekken klopt wel ja, ik denk dat ze willen profiteren van het onderlinge getreiter en ruzie..zo lang mogelijk uitmelken
En terecht!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Aggossie,..Flootje komt op voor zijn vriendinnetje
Eventjes stoer zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet zo lachen om dat treurige Bokito gedrag
Meerdere bokito’squote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet zo lachen om dat treurige Bokito gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |