SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Die hebben een beste voorraad.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben zich blijkbaar de tyfus gekocht... ze snappen eindelijk hoe het zit
Gisteren
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Hun kasten moeten uitpuilen.. of Jumbo moet nog leveren ( met 2 vrachtwagens)quote:
Opletten lukt me niet echtquote:
Ik heb het idee dat ze aan het rekken zijn...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen Nock-outs
Maandag Nock-outs
Volgdende week Nock-outs... wat is is het nou?
Als het nu uit de hand loopt.. nu een paar knock outs…quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen Nock-outs
Maandag Nock-outs
Volgdende week Nock-outs... wat is is het nou?
Dat ze rekken klopt wel ja, ik denk dat ze willen profiteren van het onderlinge getreiter en ruzie..zo lang mogelijk uitmelkenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze aan het rekken zijn...
Misschien moeite met deelnemers vinden?
Dat kan ook iddquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze rekken klopt wel ja, ik denk dat ze willen profiteren van het onderlinge getreiter en ruzie..zo lang mogelijk uitmelken
En terecht!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Aggossie,..Flootje komt op voor zijn vriendinnetje
Eventjes stoer zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet zo lachen om dat treurige Bokito gedrag
Meerdere bokito’squote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet zo lachen om dat treurige Bokito gedrag
Ja maar dan ook alle 3 die mannen hequote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eventjes stoer zijn
Hurrrr
Nou ja die conclusie trekt hijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhje.. Rokkiedrama in de maak...MevrouwRokkie wilnie belle
Regie weet het wel.. geeft zelf ook het zw beeldquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja die conclusie trekt hij
Wat er echt is weet hij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Orkaan Milton, maar dan in een shotglaasje dus...Maar regie doet niet aan manipuleren.. videobelle " Met kinderen en broer" zodat Rokkie nog effe met een tv depressie kan zitten over zijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Britt is een mongooltje. Gelukkig dat het mongooltje nu op social media gaat lezen wat heel Nederland van haar vindt. Zou het trouwens wel prachtig vinden als ze een klasgenoot van mij zou zijn, iedere dag even lastigvallenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Knock outs zijn afgelopen maandag dus gespeeld, vandaag (woensdag) was de finale en morgen (donderdag) begint de nieuwe cyclus in de loods. Volgende week dus op TV. Wat we nu zien is de start van het weekend, vrijdag.
Lekker dat de vossen nog wat wonnen op de valreep. Wat laat die Senna zich kennen zeg, eerst met die verkeerde signalen af te geven aan Fleuris, en later de rare opmerkingen richting Britt. Dom lampje.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 02:19 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Britt is een mongooltje. Gelukkig dat het mongooltje nu op social media gaat lezen wat heel Nederland van haar vindt. Zou het trouwens wel prachtig vinden als ze een klasgenoot van mij zou zijn, iedere dag even lastigvallen
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Orkaan Milton, maar dan in een shotglaasje dus...https://lovereality.nl/vr(...)-zag-dat-met-celine/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het opvoedende klapje van Mevr.Rokkie is goed aangekomen in de Loods..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/vr(...)-zag-dat-met-celine/
Iemand lastigvallen is nooit goed te praten maar Britt is absoluut één grote wandelende red flag waar je beter met een grote boog omheen moet lopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 02:19 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Britt is een mongooltje. Gelukkig dat het mongooltje nu op social media gaat lezen wat heel Nederland van haar vindt. Zou het trouwens wel prachtig vinden als ze een klasgenoot van mij zou zijn, iedere dag even lastigvallen
Die reacties op deze post op FB ookquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/vr(...)-zag-dat-met-celine/
En ze hebben voor ruim ¤1300 aan eten gekocht, daar zit vast wel een paar liter drank en een wat killootjes aan snekkies bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat feestje krijgen we ook nog
Yup!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze hebben voor ruim ¤1300 aan eten gekocht, daar zit vast wel een paar liter drank en een wat killootjes aan snekkies bij
Die andere zijn gewoon te schijterig om te spelen, dat doet Floris dan wel en meestal met succes.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 02:32 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het ook vreselijk dat die Fleuris altijd maar meent die opdrachten te moeten doen, andere worden helemaal ondergesneeuwd in dat bontje van hem. Vreselijk strebertje is dat met zijn z.g.n. wijze woorden voor zijn leeftijd: ik vind het een irritante pisblaag!
Johan is een faalcasting. Ik dacht echt dat is/wordt de nieuwe Robert maar niets van dat alles.
Dat lachje van Rockyquote:
Net als een Bruce die wederom moest spelenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die andere zijn gewoon te schijterig om te spelen, dat doet Floris dan wel en meestal met succes.
Ja die ook, ik vond het ook apart dat Chi wel heel bijdehand het antwoord riep met het eerste test woordje (koek, ik moest heel hard nadenken hoe ze bij Hazes kwam) maar vervolgens niet het spel wilde spelen. En daar was Floris duidelijk niet goed in plus ze hebben punten zat dus iemand anders had het spel prima kunnen spelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als een Bruce die wederom moest spelen
En goed dat hij het gewoon uitsprak
Oh god, gaat Johan zeker weer tekeer en daarna is het auw m'n rug?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat feestje krijgen we ook nog
Staat het ergens erbij dat het een koppel is dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Een stel die ik niet zag aankomen, gelukkig dan wel pas buiten die loods
Voor de vergeetachtigen: Erik, die vertrok met een ton & Daniëlle K., die voortijdig vertrok met gezondheidsklachten.
Jazeker, hun insta's staan vol van liefdesverklaringen naar elkaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Staat het ergens erbij dat het een koppel is dan?
Ze zullen wel met reclame schuiven ofzo, LLDL begint nu al rond 19:00, bondgenoten rond 19:30.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Overigens, vanaf volgend jaar januari start SBS met een nieuwsprogramma tussen 18.00 en 19.00 uur 's avonds trouwens. Afwachten of DB verplaatst gaat worden naar een andere zender, NET5 of zo, of gewoon op hetzelfde tijdstip blijft, geld ook voor Lang Leven de Liefde trouwens.
#TeamFloris4TheTonquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die andere zijn gewoon te schijterig om te spelen, dat doet Floris dan wel en meestal met succes.
Kun je het mij uitleggen? Ik heb nog steeds geen ideequote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die ook, ik vond het ook apart dat Chi wel heel bijdehand het antwoord riep met het eerste test woordje (koek, ik moest heel hard nadenken hoe ze bij Hazes kwam) maar vervolgens niet het spel wilde spelen. En daar was Floris duidelijk niet goed in plus ze hebben punten zat dus iemand anders had het spel prima kunnen spelen.
Dus dat, en dat tegenover 'instituten' als het NOS Journaal en RTL Nieuws, je staat gelijk al 10-0 achter.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zullen wel met reclame schuiven ofzo, LLDL begint nu al rond 19:00, bondgenoten rond 19:30.
Verwacht sowieso 0,0 van dat nieuwsprogramma behalve dat het snel van de buis gehaald zal worden. Altijd zo zonde dat ze tijd, geld en moeite steken in slappe aftreksels van bestaande programma's. Maar dat terzijde
Dan is hij tenminste wel weg, maar ik gun hem die ton helemaal niet. Dat is het kromme van dit programma, je wil eigenlijk dat iemand een ton wint dan is hij/zij opgetieft. Iemand die je het gunt die wil je eigenlijk nog liever langer in het programma houden.quote:
Die zingt de koek is op. Ja het kwartje viel bij mij pas een kwartier later.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Kun je het mij uitleggen? Ik heb nog steeds geen idee
Hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zingt de koek is op. Ja het kwartje viel bij mij pas een kwartier later.
Oh je ondertitel of is het sigquote:
en zo te zien retespannend?????quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
Ok
Ik zag een spoiler van vanavond
Heel vervelend dat het zo opgeblazen wordt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
Het rocky drama dat geen drama is
En Annet is echt een naar roddelmens
Vind het van de regie ook wel een nare manier om tv te willen makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel vervelend dat het zo opgeblazen wordt.
Jason idem, alleen Annet maakt het nog veel groter dan het isquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
Het rocky drama dat geen drama is
En Annet is echt een naar roddelmens
Tis een man die niet Diederik heetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat heeft Jason eigenlijk tegen Rocky
Niets maar Jason is een gluiperd, en iedereen die het rottiger heeft is genieten voor hemquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat heeft Jason eigenlijk tegen Rocky
Dat zeer zeker, spelen met relaties bah. en vooral lekker uitmelken nu.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het van de regie ook wel een nare manier om tv te willen maken
Maar Celientje was aangenaam verrast van alle Rokkieaandachtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
Vrouw zit er gewoon
Wat een vieze manier om tv te maken
Knippen en plakken kunnen ze goedquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Celientje was aangenaam verrast van alle Rokkieaandacht
[ afbeelding ]
Ze kwam net uit Spanje tochquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:48 schreef spapaars het volgende:
Het lijkt erop dat de familie Rocky gezamenlijk een tandarts in Turkije heeft bezocht.
Nahh die scene was wel compleet, Rokkie zat Celientje behoorlijk aan te slijmen, was geen plakwerk bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knippen en plakken kunnen ze goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |