https://streamable.com/7r2ji6quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die kan ik me nog wel herinneren, was dat ook niet zo'n skreeuwert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik hoop serieus dat het nog maar een wanhopig marktonderzoekje is van de afd casting, maar dergelijke types weer voor de camera's gooien is beslist zielig voor alle partijenquote:
Erik vond ik geweldig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff bedankt heeft voor de eer, maar juist dat soort types zou ik graag juist terug willen zien of een Erik. Ze hebben nog een bordenaflikker nodig begreep ik....
Echt een RLS fenomeen en een a-typische deelnemer voor dit soort TV ook. Erg sterke casting. Hoe ze hem ook steeds in beeld namen, dat was gewoon Jiskefet.quote:
Zeker!quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:44 schreef King_Merc het volgende:
Mirthe mag ook wel terugkomen van mij ☺️
Al een jaar idd!quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker!Misschien doen ze sowieso een rondje oude bekende omdat het precies een jaar geleden van start is gegaan. Dat is misschien de reden waarom de nieuwe cyclus later van start gaat dit keer omdat ze precies op dat moment weer willen starten.
Ja of totdat elke Nederlander mee heeft gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2024 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Ze trekken het nog wel een jaartje door zolang het goed blijft scoren, en dat doet het.
Van mij mag iedereen lekker wegblijven.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:44 schreef King_Merc het volgende:
Mirthe mag ook wel terugkomen van mij ☺️
Je kunt wel vergeten dat ze er "leuke" mensen in gaan stoppen uit andere Shows, en dan dan moeten die ook nog willen, zonder enige media feedback, istagram, tiktok om de egootjes te strelen zijn die meestal ook snel weer pleiitequote:Op maandag 14 oktober 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen lekker wegblijven.
Nieuwe aanwas is veel leuker.
Deze hebben al genoeg tv uren gekregen allemaal.
Jup, de keuken claimen(vrete.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Ow jee mori
Dat wordt een hoop gelach en gedoe en dat kan ik niet hoor
Alle 3 tegelijk natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, de keuken claimen(vrete.) en tegen de cams lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Van Morri kreeg ik echt kromme tenenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Ow jee mori
Dat wordt een hoop gelach en gedoe en dat kan ik niet hoor
quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alle 3 tegelijk natuurlijkBlijft nog de vraag wie haar in een bondje wil.. iedereen daar kent dat mens en haar gedrag alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal een mengelmoes blijven van kaartenbak deelnemers uit andere programma's en deelnemers die zich echt hebben opgegeven en nooit in andere programma's hebben gezeten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 02:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja of totdat elke Nederlander mee heeft gedaan
Het blijft me verbazen dat mensen toe blijven stromen in de loods
Zal wel in het faalbondje komen wat er elke cyclus wel is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft nog de vraag wie haar in een bondje wil.. iedereen daar kent dat mens en haar gedrag al
Snurken en hoesten nog buiten beschouwing gelatenquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft nog de vraag wie haar in een bondje wil.. iedereen daar kent dat mens en haar gedrag al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |