SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hola Dotteke
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Even kijken hoeveel ik daar om geef.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kijk maar evenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat is lang geleden. Kom je weer een potje bolken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie weetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 03:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lang geleden. Kom je weer een potje bolken?
😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh dat is eigenlijk wel een goed idee.
Volgende maand weer.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nu? Ik zit nu aan een kop thee. 🍵Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja dat kan. Dat zal vast wel bestaan. Ik heb vruchtenthee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Geen koffie, dat liet me wel even schrikken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O, maak je geen zorgen, die neem ik straks weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:22 schreef aeque het volgende:
Geen koffie, dat liet me wel even schrikken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koffie met biersmaak of vruchtensmaak lijkt me ook niet erg lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:22 schreef aeque het volgende:
Geen koffie, dat liet me wel even schrikken.![]()
Gelukkig.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maak je geen zorgen, die neem ik straks weer.
Is koffie technisch gezien eigenlijk geen vruchtsmaak..?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Koffie met biersmaak of vruchtensmaak lijkt me ook niet erg lekkerOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat is het druk hier. Allemaal mensen die niet eerder willen opstaan voor de punten, maar toevallig wel vroeg wakker zijn?![]()
Lastig. Want het zijn de zaden van de vruchten van de koffieplant die geroosterd zijn. Dus ik weet niet of je dat nog als "vruchtensmaak" kunt zienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Is koffie technisch gezien eigenlijk geen vruchtsmaak..?![]()
Net als chocolade overigens. Dat zijn ook zaden van de cacaobonen die gefermenteerd/gedroogd/geroosterd zijn. Die zaden zijn er best onsmakelijk uit als ze rauw zijn en het witte vruchtvlees smaakt een beetje naar lyche.
...insert plaatje van cacaobonen van vakantie in Costa Rica ...![]()
![]()
Hm ja dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig. Want het zijn de zaden van de vruchten van de koffieplant. Dus ik weet niet of je dat nog als "vruchtensmaak" kunt zienIk ga ver, maar niet wekker zet ver.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:30 schreef devzero het volgende:
Wat is het druk hier. Allemaal mensen die niet eerder willen opstaan voor de punten, maar toevallig wel vroeg wakker zijn?Ik slaap zonder wekker al slecht genoeg.
Ik was op de bank in slaap gevallen en werd een uur geleden wakker. Tsja, en nu. Nog even slapen of gewoon wakker blijven en straks gewoon aan het werk gaan...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:30 schreef devzero het volgende:
Wat is het druk hier. Allemaal mensen die niet eerder willen opstaan voor de punten, maar toevallig wel vroeg wakker zijn?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vond je al zo vroeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gevallen en werd een uur geleden wakker. Tsja, en nu. Nog even slapen of gewoon wakker blijven en straks gewoon aan het werk gaan...
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Een blauwe, allemaal Engels praten. Yes, yes...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Roger!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan moet je het juist doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I have no clue what you're talking about. Yes, yesquote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:38 schreef aeque het volgende:
Een blauwe, allemaal Engels praten. Yes, yes...![]()
Sleep tight!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik neem wel gewoon koffie alvastOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hee sp3c, mogguh
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yes, it's happening. I've turned on the coffee machine
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb er moeite mee vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarmee, koffie drinken? Of met het opstaan? Het is ook erg vroeg...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wakker wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarmee, koffie drinken? Of met het opstaan? Het is ook erg vroeg...
Koffie drinken lukt me prima
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ouder worden, de zin van het leven, de situatie in het midden-oosten, de polarisatie in de samenleving. Kan van alles zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarmee, koffie drinken? Of met het opstaan? Het is ook erg vroeg...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh het was wakker worden.
Dat is zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ouder worden, de zin van het leven, de situatie in het midden-oosten, de polarisatie in de samenleving. Kan van alles zijn eigenlijk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zijn allemaal zaken van de lange termijn hoor, niet iets om per se vandaag om 05:00 op te lossenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ouder worden, de zin van het leven, de situatie in het midden-oosten, de polarisatie in de samenleving. Kan van alles zijn eigenlijk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inderdaad. Ik geniet nu even van mijn koffie en heb al een plan gemaakt voor alle actie's voor vandaag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vanmiddag tijdens de cup a soup dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 05:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal zaken van de lange termijn hoor, niet iets om per se vandaag om 05:00 op te lossenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja tijdens de pauze zo ff de polarisering binnen de maatschappij oplossenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, misschien nog even
bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon even een powernapje.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
Douchen!![]()
Week bijna doormidden
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Daar vertrouwde ik opquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
PATATTIEquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Alleen deze maand hoor. In November moet je het weer zelf doen.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 1853 / +298 / +181 / 1974 / 2366
2. Lovely / 353 / +64 / +0 / 1335 / 1564
3. devzero / 318 / +34 / +4 / 326 / 439
4. AardappelSchotel / 314 / +61 / +2 / 1186 / 1426
5. KillemWieft / 278 / +61 / +3 / 121 / 222
6. JustinK / 261 / +21 / +0 / 1315 / 1441
7. ieniminimuis / 209 / +39 / +0 / 559 / 655
8. Sally / 194 / +45 / +43 / 180 / 248
9. Pinnenmutske / 145 / +17 / +1 / 371 / 474
10. Kissingbird / 140 / +41 / +0 / 697 / 809
11. hemarookworst / 136 / +18 / +4 / 342 / 429
12. gebrokenglas / 125 / +13 / +14 / 414 / 489
13. loveyoulongtime / 125 / +7 / +18 / 599 / 675
14. MizzezAmy / 125 / +11 / +5 / 814 / 924
15. mario390 / 109 / +13 / +0 / 96 / 143
16. Grrrrrrrr / 109 / +0 / +0 / 133 / 173
17. marc0871 / 106 / +8 / +0 / 119 / 186
18. kree / 81 / +0 / +0 / 313 / 372
19. ToT / 78 / +25 / +0 / 599 / 642
20. greysbones / 73 / +3 / +0 / 402 / 433SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee, beetje onrustig wel. Mja straks maar een flesje cola halenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 06:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hai, lekker sliepe gedaan?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Heb je geen fijne dingen gedroomd?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, beetje onrustig wel. Mja straks maar een flesje cola halen![]()
Morguh Assiequote:
Hey Akkiequote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, beetje onrustig wel. Mja straks maar een flesje cola halen
Slechte nacht gehad, was al weer veel te vroeg wakker.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Enigszins goed kunnen sliepe?
Was kapot moe gisteren van alles, dacht slaap wel lekker door maar helaas
Heb 3 uur tv liggen kijken in bed, maar ben toen nog 1,5 uur in slaap gevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo je hebt weer heel wat binnen geharkt Aeque Ik dacht @HiDiHo gaat je wel bolken de hele nacht![]()
Maar zo te zien aan de punten lijst had je het rijk mooi alleenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is vaak als je veel hebt moeten doen wat ook mentaal wat met je doet. Dan slaap je juist onrustiger. Ik sliep dan vaak de nacht erop ineens wel weer goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte nacht gehad, was al weer veel te vroeg wakker.
Heb 3 uur tv liggen kijken in bed, maar ben toen nog 1,5 uur in slaap gevallen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Deze maand bolk ik iedereen de moeder.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Zo je hebt weer heel wat binnen geharkt Aeque Ik dacht @:Hidiho gaat je wel bolken de hele nacht![]()
Maar zo te zien aan de punten lijst had je het rijk mooi alleen
Zo te zien teveel stress?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte nacht gehad, was al weer veel te vroeg wakker.
Heb 3 uur tv liggen kijken in bed, maar ben toen nog 1,5 uur in slaap gevallen.![]()
Blijf goed aan jezelf denken, hoor![]()
Nou dat hoop ik dan maar.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is vaak als je veel hebt moeten doen wat ook mentaal wat met je doet. Dan slaap je juist onrustiger. Ik sliep dan vaak de nacht erop ineens wel weer goed.
Straks mijn dochter ophalen uit het ziekenhuis. Die blijft hier dan een paar dagen.
Ze wil het liefst naar haar eigen huis en dan baal ik wel eens dat mijn lijf altijd zo moeilijk doet.
Maar goed, ze komt een paar dagen hier en gaat dan verder herstellen in haar eigenhuis en ik breng haar iederer dag eten en doe de boodschappen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik dan maar.
Straks mijn dochter ophalen uit het ziekenhuis. Die blijft hier dan een paar dagen.
Ze wil het liefst naar haar eigen huis en dan baal ik wel eens dat mijn lijf altijd zo moeilijk doet.
Maar goed, ze komt een paar dagen hier en gaat dan verder herstellen in haar eigenhuis en ik breng haar iederer dag eten en doe de boodschappen.
Fijn dat ze naar huis kan vandaag en bij jou terecht kan![]()
Ook aan jezelf denken he Dot
Smile, it's free therapy.![]()
Doe ik ook wel hoor, heb gisteren avond na de bewoners avond niets meer gedaan en ben om 21 uur naar huis gegaan. Niet helpen opruimen en de boel weer op zijn plaats zetten. Ik vond dat ik genoeg heb gedaan. Dus hebook geen idee hoelang de mensen zijn blijven hangen. Daarna is het altijd een drankje en een hapje doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo te zien teveel stress?![]()
Blijf goed aan jezelf denken, hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doe mijn bestquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Fijn dat ze naar huis kan vandaag en bij jou terecht kan![]()
Ook aan jezelf denken he Dot![]()
Het was haar wel tegen gevallen zei ze gisteren.
Maar goed, met de dag zal het nu beter gaan. De dokter zei dat het een zware operatie is.
Wel vreemd dat je dan al weer na een nacht naar huis mag he
Vind het onverantwoord, vooral als je alleen woontWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine kanttekening, wel als de stress/zorgen weer weg waren. Als het nog gaande is dan ik ook niet hoor. Kijk maar naar de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik dan maar.
Maar goed, ze komt een paar dagen hier en gaat dan verder herstellen in haar eigenhuis en ik breng haar iederer dag eten en doe de boodschappen.
Je lijf kun je weinig aan doen of veranderen, dus proberen ook niet druk over te maken (en ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan). En als ik het zo lees doe je al super veel om te helpen. Dus je druk maken is nergens voor nodig.
Goedzo, je rust pakken waar het kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor, heb gisteren avond na de bewoners avond niets meer gedaan en ben om 21 uur naar huis gegaan. Niet helpen opruimen en de boel weer op zijn plaats zetten. Ik vond dat ik genoeg heb gedaan. Dus hebook geen idee hoelang de mensen zijn blijven hangen. Daarna is het altijd een drankje en een hapje doen.
Uiteindelijk moet je echt aan jezelf denken, anderen doen het niet voor je.
Hoe is het met je dochter?![]()
Ik maak mij ook niet druk hoor, ja druk in de zin van, komt het op tijd af, of ik moet nog dit of dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Kleine kanttekening, wel als de stress/zorgen weer weg waren. Als het nog gaande is dan ik ook niet hoor. Kijk maar naar de afgelopen tijd.
Je lijf kun je weinig aan doen of veranderen, dus proberen ook niet druk over te maken (en ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan). En als ik het zo lees doe je al super veel om te helpen. Dus je druk maken is nergens voor nodig.
Gisteren was gewoon een drukke dag omdat ik naar het ziekenhuis wilde klepperen en ook nog dingen voor die bewonersavond moest doen. Maar ik heb dan niet dat ik mij gestresst voel of zo,
Ben later altijd alleen blij dat alles goed is verlopen, en ik lekker naar huis kan met een goed gevoel.
Kreeg gisteren zelfs complimenten dat alles zo goed georganiseerd was.
Maar goed, het zit er weer op. Vandaag of morgen even het verslag van die avond nalezen op fouten en eventueel aanvullingen doen heb ik dat ook weer gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je merkt pas dat je stress hebt als het te laat isquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak mij ook niet druk hoor, ja druk in de zin van, komt het op tijd af, of ik moet nog dit of dat.
Gisteren was gewoon een drukke dag omdat ik naar het ziekenhuis wilde klepperen en ook nog dingen voor die bewonersavond moest doen. Maar ik heb dan niet dat ik mij gestresst voel of zo,
Ben later altijd alleen blij dat alles goed is verlopen, en ik lekker naar huis kan met een goed gevoel.
Maar goed, het zit er weer op. Vandaag of morgen even het verslag van die avond nalezen op fouten en eventueel aanvullingen doen heb ik dat ook weer gehad.![]()
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goedzo, je rust pakken waar het kan.
Uiteindelijk moet je echt aan jezelf denken, anderen doen het niet voor je.
Hoe is het met je dochter?
Gisteren nog veel pijn, vanmorgen nog niet gesproken.
IK app haar niet zelf, misschien slaapt ze nog of zijn ze met haar bezig.
Ik zie haar over 1,5 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vonden ze zeker een lekker warm plekkiequote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
En waarom zitten er veel oorwurmen in mijn handschoenen @ werk ?
Ik heb ze naar de Eeuwige Jachtvelden gestuurdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vonden ze zeker een lekker warm plekkie![]()
Wat is klepperen?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak mij ook niet druk hoor, ja druk in de zin van, komt het op tijd af, of ik moet nog dit of dat.
Maar goed, het zit er weer op. Vandaag of morgen even het verslag van die avond nalezen op fouten en eventueel aanvullingen doen heb ik dat ook weer gehad.
Die stress kan ook onderbewust aanwezig zijn, zeker als je druk bent of bent geweest. Gewoon lekker rustig aan doen de komende tijd.![]()
![]()
Ook niet zoveel ene aeque bolken enzo.
Ja dat is ook een zware operatie en het is ook apart dat ze haar weer als alleenstaande naar huis laten gaan..quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe mijn best![]()
Het was haar wel tegen gevallen zei ze gisteren.
Maar goed, met de dag zal het nu beter gaan. De dokter zei dat het een zware operatie is.
Wel vreemd dat je dan al weer na een nacht naar huis mag he
Vind het onverantwoord, vooral als je alleen woont
Gaan er wellicht vanuit dat ze zelf hulp of zorg regelt.Smile, it's free therapy.![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je merkt pas dat je stress hebt als het te laat is
Maar dit soort avonden organiseer ik ieder jaar.
Ik noem dat gezonde stress
Hadden ze maar niet zo brutaal moeten zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb ze naar de Eeuwige Jachtvelden gestuurd
Klepperenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is klepperen?
Die stress kan ook onderbewust aanwezig zijn, zeker als je druk bent of bent geweest. Gewoon lekker rustig aan doen de komende tijd.![]()
![]()
Ook niet zoveel ene aeque bolken enzo.van en naar iets gaan. ZIekenhuis thuis, thuis, ziekenhuis, ziekenhuis thuis, thuis boodschappen doen etc etc
En ik bolk jou niet, als ik dat echt deed dan had je nu misschien 200 punten gehad
Alles in het kader van de bezuinigingenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is ook een zware operatie en het is ook apart dat ze haar weer als alleenstaande naar huis laten gaan..
Gaan er wellicht vanuit dat ze zelf hulp of zorg regelt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klepperenvan en naar iets gaan. ZIekenhuis thuis, thuis, ziekenhuis, ziekenhuis thuis, thuis boodschappen doen etc etc
En ik bolk jou niet, als ik dat echt deed dan had je nu misschien 200 punten gehad
Nee weet ik toch. Neem je maar in het ootje.
ja.....quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles in het kader van de bezuinigingen
ik lees nu dat klepperen , bij jouecht een betekenis heeft.. dacht dat je een typo had
Zoals ik gisteren al zei je hart hoort lovely toequote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
En sowieso pics van je dochter![]()
Mijn dochter verdiend een man die er alleen voor haar is
Nee was geen typo dit keerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.....
ik lees nu dat klepperen , bij jouecht een betekenis heeft.. dacht dat je een typo had
Vanaf november zou mij dat wel weer lukken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei je hart hoort lovely toe![]()
Mijn dochter verdiend een man die er alleen voor haar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:30 schreef Kissingbird het volgende:
Eerste regenbui alweer gevallen hier
Ik heb van mensen hier geleerd dat je altijd een backup moet hebbenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei je hart hoort lovely toe![]()
Mijn dochter verdiend een man die er alleen voor haar is![]()
![]()
Gutenmorgen fraulein, wie gehts?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Geht mir am moment okay, aber wir machen das nicht weiter auf Deutsch? Schade.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor! hoe issie met jou?
quote:ben er niet blij mee heb liever zon zoals mijn stralende persoonlijkheid
![]()
![]()
Zo goed is mijn duits nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Geht mir am moment okay, aber wir machen das nicht weiter auf Deutsch? Schade.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ben er niet blij mee heb liever zon zoals mijn stralende persoonlijkheid
![]()
![]()
Ik weet nu al dat in mijn post al meerdere fouten staan, dus die van mij ook niet hoor.quote:
Oh danquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat in mijn post al meerdere fouten staan, dus die van mij ook niet hoor.![]()
![]()
Ik krijg 50 euro terug van het kastje. Da's toch weer 10 euro meerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
Het was ooit beter, dat wel.quote:
Mogguh muis!quote:![]()
Heb je al een reactie terug over de kastdeur? had niet doorgelezen
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogguh muis!![]()
Heb je al een reactie terug over de kastdeur?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg 50 euro terug van het kastje. Da's toch weer 10 euro meerTrotste mama van Ambar
Rentenierenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg 50 euro terug van het kastje. Da's toch weer 10 euro meer![]()
![]()
jupquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat in mijn post al meerdere fouten staan, dus die van mij ook niet hoor.Smile, it's free therapy.![]()
Zekers. Of toevoegen aan mijn Ikea budgetquote:Trotste mama van Ambar
En ik kan natuurlijk een half nieuw kastje in elkaar zetten met de onderdelen die ik teveel hebTrotste mama van Ambar
Dat pak je gewoon zo maar eventjes meequote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Of toevoegen aan mijn Ikea budget![]()
![]()
BIRTIEquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooooooooon[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Mogguh [aan de] lui hier.
Voor men denkt dat ík lui ben
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Sallyquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:55 schreef Sally het volgende:
Voor men denkt dat ík lui ben![]()
![]()
gmogguhquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:55 schreef Sally het volgende:
SALLIEquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:55 schreef Sally het volgende:
Voor men denkt dat ík lui ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf november zou mij dat wel weer lukken.
Heb je buiten bolken om een goede baanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dochter is tegoed om een backup te zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van mensen hier geleerd dat je altijd een backup moet hebben
Morguh Moonquote:![]()
Morguh Muisquote:
Morguh Sallyquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:55 schreef Sally het volgende:
Mogguh Dotje.quote:
Niet te druk maken hè
En hopelijk komt alles snel goed voor je dochter!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sowiesoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter is tegoed om een backup te zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je buiten bolken om een goede baan
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zo alweer genoeg werk gedaan voor vandaagTrotste mama van Ambar
Bolk dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb weer eens het grootste kantoor in het bedrijf voor mezelf
Trotste mama van Ambar
Met privétoilet?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer eens het grootste kantoor in het bedrijf voor mezelf![]()
Grote blijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga nog niet dood voorlopig, aldus de dokter![]()
![]()
Heb je de hoveniers gehad. Zijn ze nu ergens aan het borenTrotste mama van Ambar
Als je dood bent, moet ik iemand anders zoeken om nutteloze discussies mee te voerenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Best wel![]()
Niet iedereen zal er blij mee zijn, maar fuck de hatersTrotste mama van Ambar
Ja zeker! Ben nu met een enorm grote doos bezig. 8500 stukjes. En het frame staat bijnaquote:
Even wakker worden en dan weer verder.![]()
![]()
Ik kom je wel haunten, we kunnen dat niet missen natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dood bent, moet ik iemand anders zoeken om nutteloze discussies mee te voeren![]()
Jeuhquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kom je wel haunten, we kunnen dat niet missen natuurlijk![]()
Trotste mama van Ambar
Nu al zin in nachtelijke friet-patat discussies
Trotste mama van Ambar
Wel lekker een eigen kantoor. Lekker in de zoneTrotste mama van Ambar
Dan zet ik een muziekje aan, zet ik het bureau in modus staan en dan kan ik ook nog een beetje bewegen op de muziek terwijl ik werk.Trotste mama van Ambar
Ik kan met muziek aan echt niet werken. Altijd leuk als er zo'n collega bijzit die bang is voor haar eigen gedachtes en dus altijd muziek nodig hebben![]()
Meezingmuziek is zorgen voor concentratie.Trotste mama van Ambar
FTFYquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Meezingmuziek is zorgen voor concentratieverlies.![]()
![]()
quote:quote:
Waarvoor?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jussie is al aan het oefenen voor November
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
November wordt jouw maand!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jussie is al aan het oefenen voor November![]()
![]()
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook goed.
Vandaag weer veel slap gelul?
Dus misschien wel,maar misschien ook niet..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Dus misschien wel,maar misschien ook niet..![]()
![]()
Kijken of je het overleeftquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als proefkonijn voor hem, denk ik![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: