SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hola Dotteke
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Even kijken hoeveel ik daar om geef.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kijk maar evenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat is lang geleden. Kom je weer een potje bolken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie weetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 03:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lang geleden. Kom je weer een potje bolken?
😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh dat is eigenlijk wel een goed idee.
Volgende maand weer.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nu? Ik zit nu aan een kop thee. 🍵Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja dat kan. Dat zal vast wel bestaan. Ik heb vruchtenthee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Geen koffie, dat liet me wel even schrikken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O, maak je geen zorgen, die neem ik straks weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:22 schreef aeque het volgende:
Geen koffie, dat liet me wel even schrikken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koffie met biersmaak of vruchtensmaak lijkt me ook niet erg lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:22 schreef aeque het volgende:
Geen koffie, dat liet me wel even schrikken.![]()
Gelukkig.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maak je geen zorgen, die neem ik straks weer.
Is koffie technisch gezien eigenlijk geen vruchtsmaak..?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Koffie met biersmaak of vruchtensmaak lijkt me ook niet erg lekkerOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat is het druk hier. Allemaal mensen die niet eerder willen opstaan voor de punten, maar toevallig wel vroeg wakker zijn?![]()
Lastig. Want het zijn de zaden van de vruchten van de koffieplant die geroosterd zijn. Dus ik weet niet of je dat nog als "vruchtensmaak" kunt zienquote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Is koffie technisch gezien eigenlijk geen vruchtsmaak..?![]()
Net als chocolade overigens. Dat zijn ook zaden van de cacaobonen die gefermenteerd/gedroogd/geroosterd zijn. Die zaden zijn er best onsmakelijk uit als ze rauw zijn en het witte vruchtvlees smaakt een beetje naar lyche.
...insert plaatje van cacaobonen van vakantie in Costa Rica ...![]()
![]()
Hm ja dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig. Want het zijn de zaden van de vruchten van de koffieplant. Dus ik weet niet of je dat nog als "vruchtensmaak" kunt zienIk ga ver, maar niet wekker zet ver.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:30 schreef devzero het volgende:
Wat is het druk hier. Allemaal mensen die niet eerder willen opstaan voor de punten, maar toevallig wel vroeg wakker zijn?Ik slaap zonder wekker al slecht genoeg.
Ik was op de bank in slaap gevallen en werd een uur geleden wakker. Tsja, en nu. Nog even slapen of gewoon wakker blijven en straks gewoon aan het werk gaan...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:30 schreef devzero het volgende:
Wat is het druk hier. Allemaal mensen die niet eerder willen opstaan voor de punten, maar toevallig wel vroeg wakker zijn?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vond je al zo vroeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 04:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gevallen en werd een uur geleden wakker. Tsja, en nu. Nog even slapen of gewoon wakker blijven en straks gewoon aan het werk gaan...
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Een blauwe, allemaal Engels praten. Yes, yes...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Roger!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: