Voor Amsterdammers is alles buiten Amsterdam “De Provincie”.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:02 schreef Kanaroe het volgende:
Amsterdam versus De Provincie
De Librije ligt in Zwolle, is dat in De Provincie?
Tsss
Kranenborg is geboren in Amersfoort, lees ik netquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Voor Amsterdammers is alles buiten Amsterdam “De Provincie”.
Hèj jij geen geel-swert hert dan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:04 schreef superniger het volgende:
'Heel Nederland staat achter Vitesse'
Vooral het eerste deel staat vol met dood en verderf.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
Ik dacht altijd dat de bijbel een liefdevol boek was
Gruwelijke verhalen voor die tere kinderzieltjes, dat bedoel ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vooral het eerste deel staat vol met dood en verderf.
Echt hé.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:15 schreef Martinello het volgende:
Jaïr die door de beveiliging de ruimte wordt uitgeknuppeld was wel geinig geweest.
ja wel een roker geloof ik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:17 schreef RipCity het volgende:
Rookt die Groenteman ofzo? is toch niet gezond meer
Nee. Astma patiënt.quote:
En roker. Ik trof hem vóór de uitzending rokend aan bij een achterdeur van Studio Aalsmeer.quote:
Een astmalijer die rookt en op tv gaat zitten hoesten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
En roker. Ik trof hem vóór de uitzending rokend aan bij een achterdeur van Studio Aalsmeer.
Geen rijbewijs bij zich deze keer, dat was toch wat zielig voor Marcel de vorige keer.quote:
Dat was echt een geslaagde 1 april grapquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen rijbewijs bij zich deze keer, dat was toch wat zielig voor Marcel de vorige keer.
Kekke bril.quote:
Heb bij hem iedere keer het idee dat het Koefnoen-typetje is.quote:
Denk het welquote:
En Remcogod.quote:
Idem hier.quote:
Maar hinnikt des te meer.quote:
Toch ben ik afgehaakt en ga de volgende keer niet meer kijken. Buiten dat het hele programma niet goed is, trek ik die Groenteman niet meer. Ik kan veel hebben maar hij stoot me af. Op iets te veel fronten een onprettig persoon.quote:
Idd door dat gehinnik ben in ook al afgehaakt bij de podcast. Niet te doen zo onnatuurlijk. hij moet lekker bij een comedy op de tribune gaan zitten en lachband inlachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch ben ik afgehaakt en ga de volgende keer niet meer kijken. Buiten dat het hele programma niet goed is, trek ik die Groenteman niet meer. Ik kan veel hebben maar hij stoot me af. Op iets te veel fronten een onprettig persoon.
Waarom moet hij in zijn eigen programma dan níet de hele tijd lachen, als enige en om niks?quote:Op vrijdag 1 november 2024 02:45 schreef Tasmaniak het volgende:
Volgens mij is het het lachen van Gijs Groenteman niet gemaakt of onnatuurlijk. Ik denk dat hij echt moet lachen.
Ik denk omdat Marcel van Roosmalen daar niet bij zit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waarom moet hij in zijn eigen programma dan níet de hele tijd lachen, als enige en om niks?
Het is gewoon een kunstje, bij Weer een dag werkt het soms wel, op TV een stuk minder: het wordt daar al snel vrij pijnlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:40 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik denk omdat Marcel van Roosmalen daar niet bij zit.
Chihuahua's als bedkruiken gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:36 schreef Heufd het volgende:
Een boswachter als Amerika-kenner is cult.
Dat was precies de bedoeling.quote:
Van Huffelenquote:Op maandag 18 november 2024 20:32 schreef golfer het volgende:
Rob de wijk en die ex-minister met dat aparte haar.
Ben even haar naam kwijt.
Oh ja. Staatssecretaris was zij.quote:
De hele tijd door het briefje van Marcel praten .quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
Heb toch moeten lachen, ze deed wel leuk mee, die nieuwe voorzitter van D'66.
Wat heeft dat met dit programma te maken?quote:Op maandag 25 november 2024 09:21 schreef Tasmaniak het volgende:
Waarom krijgt Nijmegen steeds bestuurders die rechtser zijn dan de stad?
Hij heeft 6 uur op de afsluitdijk gestaan.quote:Op maandag 25 november 2024 20:46 schreef golfer het volgende:
Marcel ziet er slecht uit. Enorme wallen en rimpels onder zijn ogen.
Zo nep. Terwijl hij in het begin wel een paar keer spontaan moest lachen.quote:Op maandag 25 november 2024 21:08 schreef golfer het volgende:
Waarom zit Groenteman weer dom te grijnzen bij een tv-fragment?
Welke Marcella was dat ?quote:Op maandag 25 november 2024 21:13 schreef NoCigar het volgende:
Die Marcella is in alles vreselijk, ga toch weg met dat enge RTL-mens.
Oh die. Zo'n deskundige. Koot en Bie zouden er wel raad mee hebben geweten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Justine_Marcella
Je echt hequote:Op dinsdag 26 november 2024 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh die. Zo'n deskundige. Koot en Bie zouden er wel raad mee hebben geweten.
Je hebt zelfs een kijkcijferdeskundige.quote:
quote:
Ja, zo'n typische. Helaas begin ik al aan haar te wennen, met haar oeverloze gezeur over niks. Ze is alleen bekend omdat je haar aanzet en ze begint te kletsen, en ze praat ook lekker de gaatjes dicht in talkshows, dat vinden ze daar handig.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh die. Zo'n deskundige. Koot en Bie zouden er wel raad mee hebben geweten.
Net als deze man. De gruwel.....quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
[..]
Ja, zo'n typische. Helaas begin ik al aan haar te wennen, met haar oeverloze gezeur over niks. Ze is alleen bekend omdat je haar aanzet en ze begint te kletsen, en ze praat ook lekker de gaatjes dicht in talkshows, dat vinden ze daar handig.
Alexandra van Huffelen is benoemd tot voorzitter van het College van Bestuur van de Radboud Universiteit in Nijmegen.quote:Op maandag 25 november 2024 11:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit programma te maken?
Oh.Radboud. Dat kon ik niet uit de post van jou opmaken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:46 schreef Tasmaniak het volgende:
Alexandra van Huffelen is benoemd tot voorzitter van het College van Bestuur van de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Nijmegen heeft ook een CDA-burgemeester. Ik lig er niet wakker van, maar het is wel een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh.Radboud. Dat kon ik niet uit de post van jou opmaken.
Ik dacht dat de post ging over het gemeentebestuur.
En het gaat weer over Vitesse!quote:
Is ook helemaal niet veganistisch.quote:Op maandag 2 december 2024 20:32 schreef Felagund het volgende:
Kaasgehakt klinkt niet heel lekker qua naam.
Over die opmerking verbaasde ik mij ook. In sommige gevallen zelfs niet vegetarisch lijkt me.quote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet veganistisch.
Komt er vast doorheen, maar wie wil in Godsnaam in beeld?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |