Voor Amsterdammers is alles buiten Amsterdam “De Provincie”.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:02 schreef Kanaroe het volgende:
Amsterdam versus De Provincie
De Librije ligt in Zwolle, is dat in De Provincie?
Tsss
Kranenborg is geboren in Amersfoort, lees ik netquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Voor Amsterdammers is alles buiten Amsterdam “De Provincie”.
Hèj jij geen geel-swert hert dan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:04 schreef superniger het volgende:
'Heel Nederland staat achter Vitesse'
Vooral het eerste deel staat vol met dood en verderf.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
Ik dacht altijd dat de bijbel een liefdevol boek was
Gruwelijke verhalen voor die tere kinderzieltjes, dat bedoel ikquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vooral het eerste deel staat vol met dood en verderf.
Echt hé.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:15 schreef Martinello het volgende:
Jaïr die door de beveiliging de ruimte wordt uitgeknuppeld was wel geinig geweest.
ja wel een roker geloof ik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:17 schreef RipCity het volgende:
Rookt die Groenteman ofzo? is toch niet gezond meer
Nee. Astma patiënt.quote:
En roker. Ik trof hem vóór de uitzending rokend aan bij een achterdeur van Studio Aalsmeer.quote:
Een astmalijer die rookt en op tv gaat zitten hoesten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
En roker. Ik trof hem vóór de uitzending rokend aan bij een achterdeur van Studio Aalsmeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |