De gasten van gisteren? Remco Breuker en Coks Donders?quote:
Zelfde muzieksmaak als Groenteman en uit Arnhem afkomstig. Linkje zegt dus alles.quote:Op maandag 9 december 2024 20:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als je dit leest, is dat ook niet zo vreemd.
https://www.coksdonders.nl/over-mij
Remco-god Breuker:quote:
Hem ken ik. Matige spreker en saaie man. Maar ja, daar zitten we nu 20/30 jaar aan vast. Die meid is interessant en getalenteerd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Remco-god Breuker:
[ afbeelding ]
en
Coks Donders:
[ afbeelding ]
Breuker is absoluut geen matige spreker en zeker niet saai.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:
Hem ken ik. Matige spreker en saaie man. Maar ja, daar zitten we nu 20/30 jaar aan vast. Die meid is interessant en getalenteerd.
Ik vind het wel een saaie man en matige spreker. Korea kenner en onderwijsdeskundige. Familie van Clavan ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Breuker is absoluut geen matige spreker en zeker niet saai.
Hij weet echt alles van Korea en maakte gisteren ook nog even er gebruik van om nadrukkelijk te protesteren tegen de voorgenomen bezuinigingen op het onderwijs van de huidige regering.
Licht autistisch inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:23 schreef Felagund het volgende:
Hij kwam licht autistisch over, maar wel sympathiek en zeker niet saai wat mij betreft.
Mmm van Mona?quote:
Ze denkt grappen te kunnen maken over de veronderstelde linksheid van de presentatoren.quote:Op maandag 16 december 2024 21:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zeldzaam ongemakkelijke gast met Mona.
Lijkt me geen blijvertje, wat een zure vrouwquote:Op maandag 16 december 2024 21:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zeldzaam ongemakkelijke gast met Mona.
Mestoverschot?quote:Op maandag 16 december 2024 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Lijkt me geen blijvertje, wat een zure vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |