Dat was precies de bedoeling.quote:
Van Huffelenquote:Op maandag 18 november 2024 20:32 schreef golfer het volgende:
Rob de wijk en die ex-minister met dat aparte haar.
Ben even haar naam kwijt.
Oh ja. Staatssecretaris was zij.quote:
De hele tijd door het briefje van Marcel pratenquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
Heb toch moeten lachen, ze deed wel leuk mee, die nieuwe voorzitter van D'66.
Wat heeft dat met dit programma te maken?quote:Op maandag 25 november 2024 09:21 schreef Tasmaniak het volgende:
Waarom krijgt Nijmegen steeds bestuurders die rechtser zijn dan de stad?
Hij heeft 6 uur op de afsluitdijk gestaan.quote:Op maandag 25 november 2024 20:46 schreef golfer het volgende:
Marcel ziet er slecht uit. Enorme wallen en rimpels onder zijn ogen.
Zo nep. Terwijl hij in het begin wel een paar keer spontaan moest lachen.quote:Op maandag 25 november 2024 21:08 schreef golfer het volgende:
Waarom zit Groenteman weer dom te grijnzen bij een tv-fragment?
Welke Marcella was dat ?quote:Op maandag 25 november 2024 21:13 schreef NoCigar het volgende:
Die Marcella is in alles vreselijk, ga toch weg met dat enge RTL-mens.
Oh die. Zo'n deskundige.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Justine_Marcella
Je echt hequote:Op dinsdag 26 november 2024 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh die. Zo'n deskundige.Koot en Bie zouden er wel raad mee hebben geweten.
Je hebt zelfs een kijkcijferdeskundige.quote:
quote:
Ja, zo'n typische. Helaas begin ik al aan haar te wennen, met haar oeverloze gezeur over niks. Ze is alleen bekend omdat je haar aanzet en ze begint te kletsen, en ze praat ook lekker de gaatjes dicht in talkshows, dat vinden ze daar handig.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh die. Zo'n deskundige.Koot en Bie zouden er wel raad mee hebben geweten.
Net als deze man. De gruwel.....quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
[..]
Ja, zo'n typische. Helaas begin ik al aan haar te wennen, met haar oeverloze gezeur over niks. Ze is alleen bekend omdat je haar aanzet en ze begint te kletsen, en ze praat ook lekker de gaatjes dicht in talkshows, dat vinden ze daar handig.
Alexandra van Huffelen is benoemd tot voorzitter van het College van Bestuur van de Radboud Universiteit in Nijmegen.quote:Op maandag 25 november 2024 11:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit programma te maken?
Oh.Radboud. Dat kon ik niet uit de post van jou opmaken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:46 schreef Tasmaniak het volgende:
Alexandra van Huffelen is benoemd tot voorzitter van het College van Bestuur van de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Nijmegen heeft ook een CDA-burgemeester. Ik lig er niet wakker van, maar het is wel een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh.Radboud. Dat kon ik niet uit de post van jou opmaken.
Ik dacht dat de post ging over het gemeentebestuur.
En het gaat weer over Vitesse!quote:
Is ook helemaal niet veganistisch.quote:Op maandag 2 december 2024 20:32 schreef Felagund het volgende:
Kaasgehakt klinkt niet heel lekker qua naam.
Over die opmerking verbaasde ik mij ook. In sommige gevallen zelfs niet vegetarisch lijkt me.quote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet veganistisch.
Leuke tafelgast, mag vaker aanschuiven.quote:Op maandag 9 december 2024 20:52 schreef golfer het volgende:
Meiske is wel scherp en goed op de hoogte.
Als je dit leest, is dat ook niet zo vreemd.quote:Op maandag 9 december 2024 20:52 schreef golfer het volgende:
Meiske is wel scherp en goed op de hoogte.
De gasten van gisteren? Remco Breuker en Coks Donders?quote:
Zelfde muzieksmaak als Groenteman en uit Arnhem afkomstig. Linkje zegt dus alles.quote:Op maandag 9 december 2024 20:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als je dit leest, is dat ook niet zo vreemd.
https://www.coksdonders.nl/over-mij
Remco-god Breuker:quote:
Hem ken ik. Matige spreker en saaie man. Maar ja, daar zitten we nu 20/30 jaar aan vast. Die meid is interessant en getalenteerd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Remco-god Breuker:
[ afbeelding ]
en
Coks Donders:
[ afbeelding ]
Breuker is absoluut geen matige spreker en zeker niet saai.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:31 schreef tong80 het volgende:
Hem ken ik. Matige spreker en saaie man. Maar ja, daar zitten we nu 20/30 jaar aan vast. Die meid is interessant en getalenteerd.
Ik vind het wel een saaie man en matige spreker. Korea kenner en onderwijsdeskundige. Familie van Clavan ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Breuker is absoluut geen matige spreker en zeker niet saai.
Hij weet echt alles van Korea en maakte gisteren ook nog even er gebruik van om nadrukkelijk te protesteren tegen de voorgenomen bezuinigingen op het onderwijs van de huidige regering.
Licht autistisch inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:23 schreef Felagund het volgende:
Hij kwam licht autistisch over, maar wel sympathiek en zeker niet saai wat mij betreft.
Mmm van Mona?quote:
Ze denkt grappen te kunnen maken over de veronderstelde linksheid van de presentatoren.quote:Op maandag 16 december 2024 21:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zeldzaam ongemakkelijke gast met Mona.
Lijkt me geen blijvertje, wat een zure vrouwquote:Op maandag 16 december 2024 21:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zeldzaam ongemakkelijke gast met Mona.
Mestoverschot?quote:Op maandag 16 december 2024 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Lijkt me geen blijvertje, wat een zure vrouw
Zal best, ik heb gewoon een hekel aan doemdenkers en hij is er een van met zijn tweede huis in Frankrijk als prepper. En Boekestijn vind ik sowieso een halve idioot.quote:Op maandag 16 december 2024 23:45 schreef Blues het volgende:
Rob de Wijk is niets van wat jij zegt.
Luister je wel eens naar zijn podcast samen met Boekestijn?
Zij nodigen hem uit. En er is geen rooskleurig beeld wb zijn vakgebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |