Zo nep. Terwijl hij in het begin wel een paar keer spontaan moest lachen.quote:Op maandag 25 november 2024 21:08 schreef golfer het volgende:
Waarom zit Groenteman weer dom te grijnzen bij een tv-fragment?
Welke Marcella was dat ?quote:Op maandag 25 november 2024 21:13 schreef NoCigar het volgende:
Die Marcella is in alles vreselijk, ga toch weg met dat enge RTL-mens.
Oh die. Zo'n deskundige.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Justine_Marcella
Je echt hequote:Op dinsdag 26 november 2024 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh die. Zo'n deskundige.Koot en Bie zouden er wel raad mee hebben geweten.
Je hebt zelfs een kijkcijferdeskundige.quote:
quote:
Ja, zo'n typische. Helaas begin ik al aan haar te wennen, met haar oeverloze gezeur over niks. Ze is alleen bekend omdat je haar aanzet en ze begint te kletsen, en ze praat ook lekker de gaatjes dicht in talkshows, dat vinden ze daar handig.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh die. Zo'n deskundige.Koot en Bie zouden er wel raad mee hebben geweten.
Net als deze man. De gruwel.....quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
[..]
Ja, zo'n typische. Helaas begin ik al aan haar te wennen, met haar oeverloze gezeur over niks. Ze is alleen bekend omdat je haar aanzet en ze begint te kletsen, en ze praat ook lekker de gaatjes dicht in talkshows, dat vinden ze daar handig.
Alexandra van Huffelen is benoemd tot voorzitter van het College van Bestuur van de Radboud Universiteit in Nijmegen.quote:Op maandag 25 november 2024 11:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit programma te maken?
Oh.Radboud. Dat kon ik niet uit de post van jou opmaken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:46 schreef Tasmaniak het volgende:
Alexandra van Huffelen is benoemd tot voorzitter van het College van Bestuur van de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Nijmegen heeft ook een CDA-burgemeester. Ik lig er niet wakker van, maar het is wel een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh.Radboud. Dat kon ik niet uit de post van jou opmaken.
Ik dacht dat de post ging over het gemeentebestuur.
En het gaat weer over Vitesse!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |