Was dat vanavond?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:14 schreef Paul het volgende:
Ik ga wel mes op tafel kijken met gijsje en marcel erin
Nee.quote:
Die van studio sport.quote:
Dit was wat er werkelijk was gebeurd: https://www.gld.nl/nieuws(...)-van-trap-op-stationquote:
Ik kijk niet door die Groenteman. Die trek ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:52 schreef spapaars het volgende:
Kunnen ze geen gasten krijgen?
Je ziet steeds weer dezelfde koppen aan tafel.
Liever Pechtold dan die neppe Mona Keizer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 06:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar wel altijd een interessante gast.
Precies, liever tien weken lang Pechtold dan een kwartier Mona Keizer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 06:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Liever Pechtold dan die neppe Mona Keizer.
Dat mens is zo dom.quote:Op woensdag 15 januari 2025 06:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Liever Pechtold dan die neppe Mona Keizer.
Volgens Johan D. was ze de ideale premierquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dom denk ik niet maar vooral nep en ze heeft heet het achter haar ellebogen.
Dit keer begon dat mij zelfs te ergeren. Hij moet toch een keertje feedback daarover krijgen van de producers. Voor de rest doet ie het prima, niet alleen hier, maar ook in zijn zondagsprogramma.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:06 schreef golfer het volgende:
En Groenteman blijft er bijna in met zijn gehinnik.
Dat wordt juist gezien als een typisch kenmerk van hen beiden en het lijkt mij ook niet dat ie daar echt op aan te spreken is. In de podcast komt het allemaal wat natuurlijker over, als van Roosmalen maar dóór en dóór blijft gaan komt het wat natuurlijker over, maar kregen ze ook veel reacties. Groentemand meldde dat hij het er best uit kon mixen, maar dat ze dat expres niet deden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit keer begon dat mij zelfs te ergeren. Hij moet toch een keertje feedback daarover krijgen van de producers. Voor de rest doet ie het prima, niet alleen hier, maar ook in zijn zondagsprogramma.
De podcast is: van roosmalen vertelt verhalen en Gijs giechelt nonstop. Dat is gewoon hun formule en moet je er niet uithalen op tv of podcast 😎quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat wordt juist gezien als een typisch kenmerk van hen beiden en het lijkt mij ook niet dat ie daar echt op aan te spreken is. In de podcast komt het allemaal wat natuurlijker over, als van Roosmalen maar dóór en dóór blijft gaan komt het wat natuurlijker over, maar kregen ze ook veel reacties. Groentemand meldde dat hij het er best uit kon mixen, maar dat ze dat expres niet deden.
Op TV komt het wmb totaal niet over: het is vooral heel erg gemaakt, arrogant en eigenlijk vrij pijnlijk. Het slaat totaal dood.
Op TV komt het totaal niet over en is het vooral pijnlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
De podcast is: van roosmalen vertelt verhalen en Gijs giechelt nonstop. Dat is gewoon hun formule en moet je er niet uithalen op tv of podcast 😎
moet je vaker de podcast lusiteren, dan is het heel naturalquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op TV komt het totaal niet over en is het vooral pijnlijk.
Die heb ik allemaal geluisterd ongeveer. Op TV valt het dood en is het gênant.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:05 schreef Paul het volgende:
[..]
moet je vaker de podcast lusiteren, dan is het heel natural
quote:Op maandag 27 januari 2025 21:01 schreef golfer het volgende:
Gijs met z'n astma is niet gevaccineerd en dat vind Oosterhuis terecht heel dom.
Ik heb het gisteren voor het laatst geprobeerd. Gruwelijk dat gehijg en gegrinnik.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:01 schreef golfer het volgende:
Gijs met z'n astma is niet gevaccineerd en dat vind Oosterhuis terecht heel dom.
Dat lullige deuntje eronder maakt het helemaal afquote:Op maandag 27 januari 2025 21:13 schreef golfer het volgende:
De route van koningsdag door Doetinchem.
De arme man nam twee keer een slokje van zijn glas, dat moest voluit in beeld. Voor de rest had ie niks te vertellen.quote:
Een tap die werkt!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef golfer het volgende:
Begonnen. Mini-reportage over Spakenburg en Carrie op vrijdag.
Veels te serieus ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:00 schreef golfer het volgende:
Voetbalpraat.
Daar hebben we andere programma's voor.
Dit leek op zo'n Japanse Anime character.quote:
Knettergek.quote:
Fido Dido moest ik aan denken.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit leek op zo'n Japanse Anime character.
Ja. Volslagen gestoord dat wijf.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:13 schreef tong80 het volgende:
Ging het hier over ?
SHO / Viola Holt voorspelde aanslag op Trump met tekening
Maar wel genieten.quote:
Het lijkt me verstandig om een geheel ander, niet al te cynisch type te nemen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef golfer het volgende:
Marcel als opvolger van Maarten van Rossem bij de slimste zou zo maar kunnen.
Alsof Maarten niet cynisch was.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:04 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me verstandig om een geheel ander, niet al te cynisch type te nemen.
En ook bij iets totaal niet grappigs. André Rieu die praat. Het lijkt wel een raar soort uitlachen. Zo nep.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:02 schreef golfer het volgende:
Het ging tot nu toe goed met Gijs, maar nu bij het briefje van Marcel begint hij weer te hinniken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |