abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 23:46:46 #226
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 23:56:50 #227
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215215090
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 23:46 schreef AchJa het volgende:
Sprakeloos...

[ x ]
Toonvoorbeeldje hoor dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 9 oktober 2024 @ 02:57:23 #228
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215215393
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 23:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Toonvoorbeeldje hoor dit.
Hier nog een stukje toon...

quote:
Het ging onder andere om 322 "vermoedelijke" pro-Palestijnse betogers, zegt de woordvoerder van de politie. Volgens hem is nog niet bewezen dat het allemaal pro-Palestijnse demonstranten zijn.

Deze groep werd aangehouden omdat ze zich niet hielden aan de wet voor openbare orde en openbare manifestaties. Met bussen werden zij overgebracht naar een locatie in het Amsterdamse stadsdeel Noord, waar ze werden vrijgelaten.

Naast deze grote groep arrestanten zijn nog 26 personen gearresteerd voor onder meer belediging, verstoren van de openbare orde, mishandeling, vernieling, afsteken van vuurwerk en het overtreden van de wapenwet.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 03:43:31 #229
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215215429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 02:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hier nog een stukje toon...
[..]

Standaard lieve beschrijvingen met ladingen nuance voor het antifa/pallie tuig.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_215215445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Halsema leugenaar, GroenLinks :r
pi_215215449
Demonstratierecht is heilig voor GroenLinks, veiligheid en openbare orde interesseren deze idioten niet.
pi_215215497
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
350 aanhoudingen, incidentje joh. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215215555
quote:
Halsema betichtte Wilders van een ’autoritair sentiment waar we ook echt op moeten passen’.
Volgens mij heb ik Halsema behoorlijk autoritair zien optreden.

quote:
Daarnaast zei ze dat mensen tegen de staat Israël moeten kunnen demonstreren en die mensen dan niet meteen antisemieten zijn.
Ah het gebruikelijke smoesje van een antisemiet. Als je alleen tegen 'de staat Israël' protesteert, waarom zien wij dan zoveel haat en agressie naar gewone vreedzame Joodse mensen die een herdenking willen bijwonen?

Halsema projecteert ook als ze beweert dat Wilders alleen demonstraties wil toestaan die in zijn straatje passen. Dat is juist wat zij zelf doet. Zoals BLM tijdens Covid, het pro-pallie uitschot en het dan weer verbieden van een Pegida-demo. Want dan is opeens de veiligheid wel een probleem?

Halsema is een heks zonder bezem, hypocriete vrouw. Ik walg van haar hele wezen..de manier van praten, het toontje, het politiek correcte gebazel.. past wel goed bij Amsterdam.

[ Bericht 23% gewijzigd door Pleun2011 op 09-10-2024 06:25:16 ]
pi_215215670
Ik wil hier toch nog maar even gereageerd hebben.

Gisteren heb ik zo’n beetje alle talkshows gezien. Ik ben verbijsterd hoe weinig het ging over het tuig dat vreedzame bijeenkomst verstoord en zelf andermans spullen vernietigd. De haat waarmee Israëlische vlaggen uit handen werden gerukt is echt ongekend. Immers, als de Israëlische vlag symbool staat voor zionisme, staat de Palestijnse vlag voor pali-terreur. Ik kon gisteren echt niet geloven dat Halsema zo geprezen werd en een Caroline van der Plas, die als enige benoemd waar het op staat, alle hoon over zich heen kreeg.

Ik vraag me echt af in wat voor land ik nog leef en of ik op deze manier nog toekomst zie. Ik denk niet dat woke-Nederland door heeft dat de “rechtse” onvrede maar blijft groeien en dat het zich een keer keihard terug gaat bijten. Als ik zie wat het kabinet tot op heden presteert dan stemt de toekomst me uiterst droevig. Ik heb helemaal geen zin in een partij als PVV maar zij benoemen wel als enige waar een groot gedeelte van Nederland problemen mee heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegbaard op 09-10-2024 12:52:06 ]
pi_215215671
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 20:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze zegt hier gewoon dat andersdenkenden niet de straat op mogen. Wauw, ze doet weinig moeite om d’r fascistoïde trekjes te verbergen.
Linkse politici lopen het meeste gevaar te verworden tot facisten.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 08:14:58 #236
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215215777
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 23:23 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)het-mee-eens-is.html

"Het begint er de schijn van te krijgen dat Wilders alleen demonstraties wil toestaan waar hij het mee eens is"

Ahumkuch
Blm demo tijdens corona, pronazipaliantisemitisme demo op 7 okt, sit in op centraal toestaan.

Activistisch hypocrietje.
Zulke technieken zie je hier ook vaak; alles direct omdraaien.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 08:40:43 #237
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215215920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 19:57 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

[ x ]

Raar volk die GroenLinksers, hopelijk reageert Wilders hier niet te dom op want dan komt er weer hysterie en zorgt hij weer voor een tweedeling of zoiets.

:N
Gelukkig is er wel ophef om Wilders
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 9 oktober 2024 @ 08:52:33 #238
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215215980
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 04:17 schreef Bassie48 het volgende:
Demonstratierecht is heilig voor GroenLinks, veiligheid en openbare orde interesseren deze idioten niet.
Zolang het ze maar uitkomt.
1947-2016
  woensdag 9 oktober 2024 @ 08:54:55 #239
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215215993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 23:23 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)het-mee-eens-is.html

"Het begint er de schijn van te krijgen dat Wilders alleen demonstraties wil toestaan waar hij het mee eens is"

Ahumkuch
Blm demo tijdens corona, pronazipaliantisemitisme demo op 7 okt, sit in op centraal toestaan.

Activistisch hypocrietje.
Gatver.
Dat zeggen terwijl linkse activisten altijd probeert de mond te snoeren, desnoods met geweld, van anders denkenden.

Israel herdenking van 1200 burgers die zijn afgeslacht? Mond snoeren!
Rechts wil een keer een demonstratie en vraagt het netjes aan? Antifa sturen om politie te dwingen de demonstratie af te blazen vanwege veiligheid.

Nee, als er 1 kant is die anderen hun demonstratie recht af wil pakken is het links wel.
Advocaten staan klaar voor ze, rechters geeft ze een aai over de bol.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 08:57:03 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215216012
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 07:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik wil hier toch nog maar even gereageerd hebben.

Gisteren heb ik zo’n beetje alle talkshows gezien. Ik ben verbijsterd hoe weinig het ging over het tuig dat vreedzame bijeenkomst verstoord en zelf andermans spullen vernietigd. De haat waarmee Israëlische vlaggen uit handen werden gerukt is echt ongekend. Immers, als de Israëlische vlag symbool staat voor zionisme, staat de Pakistaanse vlag voor pali-terreur. Ik kon gisteren echt niet geloven dat Halsema zo geprezen werd en een Caroline van der Plas, die als enige benoemd waar het op staat, alle hoon over zich heen kreeg.

Ik vraag me echt af in wat voor land ik nog leef en of ik op deze manier nog toekomst zie. Ik denk niet dat woke-Nederland door heeft dat de “rechtse” onvrede maar blijft groeien en dat het zich een keer keihard terug gaat bijten. Als ik zie wat het kabinet tot op heden presteert dan stemt de toekomst me uiterst droevig. Ik heb helemaal geen zin in een partij als PVV maar zij benoemen wel als enige waar een groot gedeelte van Nederland problemen mee heeft.
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat het daar over gaat. Want dat geeft aan dat heg propalituig aan de verkeerde kant zit en de Joden en rechtse stemmers misschien toch wel een beetje gelijk hebben.
1947-2016
  woensdag 9 oktober 2024 @ 08:59:01 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215216032
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 08:54 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Gatver.
Dat zeggen terwijl linkse activisten altijd probeert de mond te snoeren, desnoods met geweld, van anders denkenden.

Israel herdenking van 1200 burgers die zijn afgeslacht? Mond snoeren!
Rechts wil een keer een demonstratie en vraagt het netjes aan? Antifa sturen om politie te dwingen de demonstratie af te blazen vanwege veiligheid.

Nee, als er 1 kant is die anderen hun demonstratie recht af wil pakken is het links wel.
Advocaten staan klaar voor ze, rechters geeft ze een aai over de bol.
Politie pakt ze op en zet ze 400m meter verder weer af.

Niks paar nachtjes cel
1947-2016
  woensdag 9 oktober 2024 @ 09:02:24 #242
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215216063
Halsema is een activist vermomd als burgemeester.
pi_215216066
quote:
Sprakeloos...

[ x ]
Zoveel domheid en achterlijkheid in een paar minuten geëtaleerd...

:')

Nergens hebben die figuren een duidelijk antwoord op, alleen pure haat en domheid...
pi_215216107
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 08:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Zulke technieken zie je hier ook vaak; alles direct omdraaien.
Touché. Een wethouder van Halsema mag uithalen naar een minister (“Faber is een bedreiging voor alle Amsterdammers”) maar o wee als Wilders iets over Halsema zegt (wat ook nog eens duidelijk met een kwinkslag is). Het is zo verschrikkelijk hypocriet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215216128
quote:
Sprakeloos...

[ x ]
En dit is dan kennelijk een van de minst cognitief gemankeerden van de groep… Holy shit!
pi_215216136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 19:57 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

[ x ]

Raar volk die GroenLinksers, hopelijk reageert Wilders hier niet te dom op want dan komt er weer hysterie en zorgt hij weer voor een tweedeling of zoiets.

:N
Ziek wicht...

Israël vergelijken met Nazi's, je moet maar durven..
:r

En tegelijk heulen met de vijand die al 100 duizenden doden op hun naam hebben in naam van allah en in veel gevallen vrouwen ingepakt zien worden en andersdenkenden van de flat willen gooien...

Dát zullen we over 100 jaar zeker herinneren en afvragen waar het fout is gegaan...
pi_215216139
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Touché. Een wethouder van Halsema mag uithalen naar een minister (“Faber is een bedreiging voor alle Amsterdammers”) maar o wee als Wilders iets over Halsema zegt (wat ook nog eens duidelijk met een kwinkslag is). Het is zo verschrikkelijk hypocriet.
Tribalisme. Alles wat de andere partij doet waar je het niet mee eens bent is staatsgevaarlijk. En wat jij doet is noodzakelijk, waardoor alles is geoorloofd, inclusief geweld.
pi_215216181
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:17 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ziek wicht...

Israël vergelijken met Nazi's, je moet maar durven..
:r

En tegelijk heulen met de vijand die al 100 duizenden doden op hun naam hebben in naam van allah en in veel gevallen vrouwen ingepakt zien worden en andersdenkenden van de flat willen gooien...

Dát zullen we over 100 jaar zeker herinneren en afvragen waar het fout is gegaan...
Ook als je sites zoals Joop ziet, links is compleet de weg kwijt, wat is dat een zieke kliek vol fascisten, uitzonderingen daargelaten.

Alles wordt maar goedgepraat want ja "de zielige palestijnen". Dus hier mogen Joden aangevallen, bespuugd, uitgescholden en bedreigd worden, kunnen ze niet meer herkenbaar over straat iets wat al ver voor het 7 oktober conflict niet meer mogelijk was, allemaal want ja "de zielige palestijnen" is steevast het antwoord.

Mooi precedent heeft links gecreëerd, vanaf nu moeten we gewoon elke moslim uitschelden, bespugen, gewelddadig belagen en bedreigen, gewoon doen, gewoon exact hetzelfde gedrag kopiëren van links. Maakt niets uit dat die moslims niets gedaan hebben, nee ze zijn moslims en daarom fout, want moslims staan voor eerwraak, moord, terrorisme, criminaliteit, slavernij, onderdrukking, homo en vrouwenhaat, en we moeten vooral denken aan al alle zielige slachtoffers na 1400 jaar islam die tot op de dag van vandaag nog vallen in naam van die radicale ideologie.

De hysterie zou niet te overzien zijn, dat is links anno 2024, ze zijn alles geworden waar ze al jaren beweren tegen te preken. De theoretische wereld van links, wat zich alleen in hun hoofdjes afspeelt, vs de werkelijke wereld waar ze maar van blijven wegkijken, om gek van te worden.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215216218
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ook als je sites zoals Joop ziet, links is compleet de weg kwijt, wat is dat een zieke kliek vol fascisten, uitzonderingen daargelaten.

Het is ergens wel jammer dat dit soort figuren ook in behoorlijke getale op dit forum aanwezig zijn. Maar aan de andere kant is zo nu en dan dit soort lieden tegengas geven ook wel nuttig
  woensdag 9 oktober 2024 @ 09:40:25 #250
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215216292
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het is ergens wel jammer dat dit soort figuren ook in behoorlijke getale op dit forum aanwezig zijn. Maar aan de andere kant is zo nu en dan dit soort lieden tegengas geven ook wel nuttig
Ik vind het altijd wel leuk dat ik in het ene topic kaarsrecht tegenover ze sta en in een ander topic helemaal met ze eens ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')