abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215216339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:40 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel leuk dat ik in het ene topic kaarsrecht tegenover ze sta en in een ander topic helemaal met ze eens ben.
Alleen heeft het ene onderwerp persoonlijk wat meer impact dan het andere.
pi_215216344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:32 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ik snap extreem links sowieso niet.

Ze hebben een hekel aan alles wat conservatief is, helemaal christenen en geloof.

Tenzij het moslims zijn, dan is conservatief zijn juist hun recht, dan mogen vrouwen ineens onderdrukt worden want dat moeten we respecteren.
Homo's haten? Transsexuelen haten? Nou ja, dat is hun cultuur, dat moeten we respecteren.

8)7 :? 8)7
Het heeft ook iets heel racistischs in zich, een gedeelte van de bevolking aan lagere normen houden. Als ik zeg dat Jantje zich moet gedragen tegenover homo's en daar ook streng op ben, maar dat als Achmedje homo's mept ik wegkijk of nuanceer, dan geef ik daar ook eigenlijk indirect mee aan dat je van Achmedje niet hetzelfde beschavingsniveau kunt verwachten als Jantje. Dat lijkt me een schoolvoorbeeld van racisme.
pi_215216351
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het is ergens wel jammer dat dit soort figuren ook in behoorlijke getale op dit forum aanwezig zijn. Maar aan de andere kant is zo nu en dan dit soort lieden tegengas geven ook wel nuttig
Wat zijn onderwerpen waarbij het volgens jou nuttig is dat ze tegengas geven?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215216369
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat zijn onderwerpen waarbij het volgens jou nuttig is dat ze tegengas geven?
In eerste instantie het thema Israël. Verder de gebruikelijke links-progressieve thema's. En wat mij persoonlijk betreft ook Oekraïne, omdat daar de tegenstelling tussen 'goed' en 'kwaad' zo overduidelijk is en de kwaadaardigheid moet worden bestreden.
pi_215216372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:25 schreef Tekaschi het volgende:
Ook als je sites zoals Joop ziet, links is compleet de weg kwijt, wat is dat een zieke kliek vol fascisten, uitzonderingen daargelaten.
Jij bent zelf de weg kwijt. De weg naar redelijkheid, feitelijkheid, genuanceerdheid.
Ik zie geen fascisten op joop. Ik zie wel veel grofrechtse figuren op FOK! en soms met extreemrechtse sympathietjes
  woensdag 9 oktober 2024 @ 09:52:28 #257
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215216376
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ook als je sites zoals Joop ziet, links is compleet de weg kwijt, wat is dat een zieke kliek vol fascisten, uitzonderingen daargelaten.

Alles wordt maar goedgepraat want ja "de zielige palestijnen". Dus hier mogen Joden aangevallen, bespuugd, uitgescholden en bedreigd worden, kunnen ze niet meer herkenbaar over straat iets wat al ver voor het 7 oktober conflict niet meer mogelijk was, allemaal want ja "de zielige palestijnen" is steevast het antwoord.

Mooi precedent heeft links gecreëerd, vanaf nu moeten we gewoon elke moslim uitschelden, bespugen, gewelddadig belagen en bedreigen, gewoon doen, gewoon exact hetzelfde gedrag kopiëren van links. Maakt niets uit dat die moslims niets gedaan hebben, nee ze zijn moslims en daarom fout, want moslims staan voor eerwraak, moord, terrorisme, criminaliteit, slavernij, onderdrukking, homo en vrouwenhaat, en we moeten vooral denken aan al alle zielige slachtoffers na 1400 jaar islam die tot op de dag van vandaag nog vallen in naam van die radicale ideologie.

De hysterie zou niet te overzien zijn, dat is links anno 2024, ze zijn alles geworden waar ze al jaren beweren tegen te preken. De theoretische wereld van links, wat zich alleen in hun hoofdjes afspeelt, vs de werkelijke wereld waar ze maar van blijven wegkijken, om gek van te worden.
Pure waarheid deze post. Niet alleen op joop zie je dit, ook hier en ook irl zie je dezelfde dingen van ze.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215216400
quote:
Ik ga je link niet aanklikken, want het riedeltje dat gaat komen is wel bekend. Hamas is blij met types als jij, want het is precies de reden dat zij op 7 oktober het bloedbad hebben aangericht. Op dat moment was het relatief rustig en leek de relatie tussen Israël en Saoedi-Arabië te normaliseren. De wereld was niet erg bezig met de Palestijnen. Ook Bluesdude niet en al de vriendjes van Bluesdude ook niet. Maar dat zinde Hamas niet en het vervolg is bekend. Opeens worden er weer krokodillentranen gehuild om de Palestijnen. De oorlog begon wel degelijk op 7 oktober.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 09:58:33 #259
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215216417
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het is ergens wel jammer dat dit soort figuren ook in behoorlijke getale op dit forum aanwezig zijn. Maar aan de andere kant is zo nu en dan dit soort lieden tegengas geven ook wel nuttig
Tegengas is op JOOP niet eens mogelijk. Misschien verklaart dat een en ander.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215216433
Pro-Palestinaprotesten en de lafheid van onze bestuurders
https://opiniez.com/2024/(...)-bestuurders/almavh/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215216470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Tegengas is op JOOP niet eens mogelijk. Misschien verklaart dat een en ander.
Het actualiteiten topic op het tweakers forum is nog erger: daar wordt iedere onwelgevallige mening weg gecensureerd door de moderators. Dat (sub) forum is echt een bizarre radicaal-linkse echoput geworden.
pi_215216519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
In eerste instantie het thema Israël. Verder de gebruikelijke links-progressieve thema's. En wat mij persoonlijk betreft ook Oekraïne, omdat daar de tegenstelling tussen 'goed' en 'kwaad' zo overduidelijk is en de kwaadaardigheid moet worden bestreden.
Ah ja, dat ervaar ik zelf niet als tegengas maar als intolerantie en agressie. Maar goed, ik vind links-progressieve thema’s als gelijke rechten voor vrouwen en homo’s verschrikkelijk belangrijk. En op het thema Israël zie ik het al helemaal niet als “tegengas”, maar eerder als een onafgebroken stroom haat en als onbereidwilligheid om in de ander een mens te zien met soortgelijke noden en wensen als jijzelf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 10:27:02 #263
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215216567
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 07:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik wil hier toch nog maar even gereageerd hebben.

Gisteren heb ik zo’n beetje alle talkshows gezien. Ik ben verbijsterd hoe weinig het ging over het tuig dat vreedzame bijeenkomst verstoord en zelf andermans spullen vernietigd. De haat waarmee Israëlische vlaggen uit handen werden gerukt is echt ongekend. Immers, als de Israëlische vlag symbool staat voor zionisme, staat de Pakistaanse vlag voor pali-terreur. Ik kon gisteren echt niet geloven dat Halsema zo geprezen werd en een Caroline van der Plas, die als enige benoemd waar het op staat, alle hoon over zich heen kreeg.

Ik vraag me echt af in wat voor land ik nog leef en of ik op deze manier nog toekomst zie. Ik denk niet dat woke-Nederland door heeft dat de “rechtse” onvrede maar blijft groeien en dat het zich een keer keihard terug gaat bijten. Als ik zie wat het kabinet tot op heden presteert dan stemt de toekomst me uiterst droevig. Ik heb helemaal geen zin in een partij als PVV maar zij benoemen wel als enige waar een groot gedeelte van Nederland problemen mee heeft.
Het enige wat telt bij de linkse oppositie is dwarsliggen. Het boeit ze verder geen flikker waar het inhoudelijk over gaat. Zie je ook terug in het stemgedrag van ze.

twitter
pi_215216623
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik ga je link niet aanklikken, want het riedeltje dat gaat komen is wel bekend.
ahhhh .. je wilt niet weten hoe de geschiedenis is gegaan, wat leidde tot de nieuwe moordpartijen nu door het kolonialisme
Welk riedeltje zou er in het artikel staan, denk je ?
pi_215216639
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is wel weer duidelijk in welk kamp Bluesdude zich bevind :N
Welk kamp is dat, denk je ?
Ik zit in het kamp van de overgrote meerderheid van de mensheid: vrede, vrijheid, veilgheid voor iedereen... stop met terroriseren en moorden
Zit jij niet in dat kamp ?
pi_215216661
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zit in het kamp van de overgrote meerderheid van de mensheid
Niet in Nederland gelukkig. Of in Europa. Daar is jouw kamp al decennia lang aan het verliezen en dat gaat voorlopig nog wel door.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215216732
quote:

[..]
Ik zit in het kamp van de overgrote meerderheid van de mensheid: vrede, vrijheid, veilgheid voor iedereen... stop met terroriseren en moorden
Laat ze Israël met rust laten, dan spreekt daar spontaan de vrede uit. :W
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215216901
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het enige wat telt bij de linkse oppositie is dwarsliggen. Het boeit ze verder geen flikker waar het inhoudelijk over gaat. Zie je ook terug in het stemgedrag van ze.

[ x ]
Interessant.
Dit vind ik van de minister Van Weel ook wel een bijzondere reactie
Dat brengt mij bij de motie op stuk nr. 882 van de heer Diederik van Dijk, die de regering verzoekt om in overleg met het OM en de inlichtingendiensten te bevorderen dat organisaties als Samidoun op de nationale sanctielijst terrorisme en het CTER-register worden geplaatst. In deze vorm, op basis waarvan ik in overleg zal treden met het OM en de inlichtingendiensten, kan ik 'm oordeel Kamer laten. Ik ga daar zelf niet over. Ik kan daar ook geen aanwijzingen toe geven, maar ik kan wel het gesprek aangaan. Zo zal ik deze motie interpreteren en dan is zij oordeel Kamer.

Normaliter bepaalt de minister van Justitie en Veiligheid welke mensen en organisaties op de terrorismelijst worden geplaatst of verwijderd. Het OM of de AIVD doet het verzoek en minister beslist. Nu wordt daar van afgeweken, dat is toch wel opvallend en bij de stemming waren geen onderliggende stukken toegevoegd
pi_215216939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het heeft ook iets heel racistischs in zich, een gedeelte van de bevolking aan lagere normen houden. Als ik zeg dat Jantje zich moet gedragen tegenover homo's en daar ook streng op ben, maar dat als Achmedje homo's mept ik wegkijk of nuanceer, dan geef ik daar ook eigenlijk indirect mee aan dat je van Achmedje niet hetzelfde beschavingsniveau kunt verwachten als Jantje. Dat lijkt me een schoolvoorbeeld van racisme.
Het zijn gewoon racisten, dat zijn het altijd al geweest. Hoewel ik denk dat velen niet doorhebben hoe racistisch en fascistisch ze zijn omdat ze jarenlang gehersenspoeld zijn. Dit volk meent elitair te zijn, beter te zijn, slimmer te zijn, en eigenlijk zijn het gewoon niets anders dan zeer domme papegaaien die heel goed kunnen herhalen wat anderen voorgekauwd hebben en hun intellectuele denken gebeurd alleen binnen de kaders die hun fascisten leiders voor hun afbakenen, alles daarbuiten is not done en dan zit je al snel in het fascisten en racisten hoekje.

Zodra je onderscheid gaat maken bij Jodenhaat ben je een fascist, zodra je onderscheid maakt bij racisme ben jezelf een racist, zodra je onderscheid maakt bij vrouwen of homohaat ben je ook een racist. Zo moeilijk is het allemaal niet, het is de daad die we moeten veroordelen, de daad waar het om gaat. Maar links hangt graag allemaal factoren aan die daad, daarom krijgen mensen die van buitenlandse of islamitische afkomst komen altijd een vrijbrief, waarschijnlijk omdat links de moslims ook niet voor vol aan zien. Maar dit is wel links in een notendop, want we weten allemaal wat er gebeurd wat als het rechts was die al een jaarlang Jodenhaat zou ventileren op straat, die herdenkingen op brute en gewelddadige wijze probeerde te voorkomen, die vrouwen of homo's zouden belagen op straat, maar het is niet rechts, het zijn de moslims en dan moeten de pijlen vooral gericht worden op critici van die moslims.

Mensen moeten eens doorkrijgen hoe ziek en hoe gestoord het huidige links kamp is, wederom met uitzonderingen daargelaten, hoewel die mensen ook steeds meer opschuiven naar het rechterkamp omdat de oogkleppen afvallen. Als je tegen Jodenhaat bent dan ben je tegen Jodenhaat, zo simpel is het, en niet alleen tegen Jodenhaat omdat de partij die zich daaraan schuldig maakt (grotendeels gefantaseerd) haat tot op het bot. Ik roep het al heel wat jaren, het gaat bij links niet om de daad, het gaat niet om de inhoud van de daad, het gaat bij links om de huidskleur, afkomst en ideologie van degene die "schuldig" is aan de daad, dat maakt ze alles waar ze zelf van beweren tegen te acteren. Maar we zijn nog murw gebeukt, want links komt er keer op keer mee weg, ze domineren het debat en domineren de media, en dat alles omdat wij ons door een groep fascisten laten wegzetten als fascisten en racisten, omdat ooit iemand blijkbaar verzonnen heeft dat links en alleen links de waarheid in pacht heeft, net zoals we vorige eeuw een groepering zagen die exact dezelfde tactieken gebruikten, die dezelfde media en het debat controleerden, en waarbij de critici op de nazi's van die eeuw ook weggezet werden als het grote probleem.

Links heeft goede punten, dat moeten we natuurlijk niet vergeten, genoeg zaken waar ik mij helemaal in kan vinden, alleen wil het kwartje maar niet vallen dat zij hun ziel verkocht hebben aan de enige groep op deze wereld die nog heel wat extremistischer, radicaler en racistischer is dan het zogenaamde rechtse gevaar, niet snappende dat dat zogenaamde rechtse gevaar gewoon een hoop mensen zijn die ook niks hebben met Jodenhaat, vrouwen en homohaat maar wel de mentale capaciteiten hebben om in te zien welke groep hier grotendeels voor verantwoordelijk is. De oogkleppen gaan pas afvallen zodra links de mensen gaat beoordelen op hun daden, acties en uitspraken, en niet op hun huidskleur, zieligheidsfactor of ideologie, maar gezien hoe zwaar vastgeroest ze zitten in hun denkwijze ben ik bang dat er nog heel wat moet gebeuren en heel wat slachtoffers moeten vallen voordat de oogklepjes afgaan.

Het is simpel, we staat voor een keuze, "nie wieder" vs. "wieder" en tot nu toe is het rechts en vooral rechts wat kiest voor "nie wieder" terwijl een deel van links kiest voor "wieder".
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215217083
quote:

[..]
Staat dat kamp in fantasialand?
  woensdag 9 oktober 2024 @ 11:38:54 #271
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215217136
Zou toch graag eens met name die mensen in de pro-pally demonstraties in een bioscoop willen zetten waar ze geforceerd alle filmpjes zien die toen gemaakt zijn op 7 Oktober.

Maar ben alleen bang dat ze gaan juichen bij alle beelden van festivalgangers die afgeslacht worden.
pi_215217414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:38 schreef Zoddie het volgende:
Zou toch graag eens met name die mensen in de pro-pally demonstraties in een bioscoop willen zetten waar ze geforceerd alle filmpjes zien die toen gemaakt zijn op 7 Oktober.

Maar ben alleen bang dat ze gaan juichen bij alle beelden van festivalgangers die afgeslacht worden.
Je kunt natuurlijk de stoelen voorbereiden. ;)
Intolerant voor intolerantie
pi_215217454
quote:

[..]
Zo te lezen zit je in het Marxistische kamp: Israël is een "witte" westerse kolonie die is gebouwd op andermans grond; de oorspronkelijke bewoners voeren een meer dan terechte vrijheidsstrijd tegen een gewelddadige bezetter.

Hetzelfde verhaal als Cuba, Colombia, Bolivia... overal waar types als Che Guevara opstonden.

Een begrijpelijk narratief met een behoorlijke lading morele superioriteit. Weg met ons! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Cuendillar op 09-10-2024 14:51:13 (Spelvout) ]
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:21:22 #274
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215217466
quote:
Een eeuw? Wat een arbitrair jaartal 1924.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 14:26:45 #275
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215218502
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

[ x ]
In landen om ons heen verboden, maar hier vind links het allllllemaal prima.
Koekkoek
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')