Alleen heeft het ene onderwerp persoonlijk wat meer impact dan het andere.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:40 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk dat ik in het ene topic kaarsrecht tegenover ze sta en in een ander topic helemaal met ze eens ben.
Het heeft ook iets heel racistischs in zich, een gedeelte van de bevolking aan lagere normen houden. Als ik zeg dat Jantje zich moet gedragen tegenover homo's en daar ook streng op ben, maar dat als Achmedje homo's mept ik wegkijk of nuanceer, dan geef ik daar ook eigenlijk indirect mee aan dat je van Achmedje niet hetzelfde beschavingsniveau kunt verwachten als Jantje. Dat lijkt me een schoolvoorbeeld van racisme.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:32 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik snap extreem links sowieso niet.
Ze hebben een hekel aan alles wat conservatief is, helemaal christenen en geloof.
Tenzij het moslims zijn, dan is conservatief zijn juist hun recht, dan mogen vrouwen ineens onderdrukt worden want dat moeten we respecteren.
Homo's haten? Transsexuelen haten? Nou ja, dat is hun cultuur, dat moeten we respecteren.
![]()
![]()
Wat zijn onderwerpen waarbij het volgens jou nuttig is dat ze tegengas geven?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is ergens wel jammer dat dit soort figuren ook in behoorlijke getale op dit forum aanwezig zijn. Maar aan de andere kant is zo nu en dan dit soort lieden tegengas geven ook wel nuttig
In eerste instantie het thema Israël. Verder de gebruikelijke links-progressieve thema's. En wat mij persoonlijk betreft ook Oekraïne, omdat daar de tegenstelling tussen 'goed' en 'kwaad' zo overduidelijk is en de kwaadaardigheid moet worden bestreden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zijn onderwerpen waarbij het volgens jou nuttig is dat ze tegengas geven?
Jij bent zelf de weg kwijt. De weg naar redelijkheid, feitelijkheid, genuanceerdheid.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:25 schreef Tekaschi het volgende:
Ook als je sites zoals Joop ziet, links is compleet de weg kwijt, wat is dat een zieke kliek vol fascisten, uitzonderingen daargelaten.
Pure waarheid deze post. Niet alleen op joop zie je dit, ook hier en ook irl zie je dezelfde dingen van ze.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ook als je sites zoals Joop ziet, links is compleet de weg kwijt, wat is dat een zieke kliek vol fascisten, uitzonderingen daargelaten.
Alles wordt maar goedgepraat want ja "de zielige palestijnen". Dus hier mogen Joden aangevallen, bespuugd, uitgescholden en bedreigd worden, kunnen ze niet meer herkenbaar over straat iets wat al ver voor het 7 oktober conflict niet meer mogelijk was, allemaal want ja "de zielige palestijnen" is steevast het antwoord.
Mooi precedent heeft links gecreëerd, vanaf nu moeten we gewoon elke moslim uitschelden, bespugen, gewelddadig belagen en bedreigen, gewoon doen, gewoon exact hetzelfde gedrag kopiëren van links. Maakt niets uit dat die moslims niets gedaan hebben, nee ze zijn moslims en daarom fout, want moslims staan voor eerwraak, moord, terrorisme, criminaliteit, slavernij, onderdrukking, homo en vrouwenhaat, en we moeten vooral denken aan al alle zielige slachtoffers na 1400 jaar islam die tot op de dag van vandaag nog vallen in naam van die radicale ideologie.
De hysterie zou niet te overzien zijn, dat is links anno 2024, ze zijn alles geworden waar ze al jaren beweren tegen te preken. De theoretische wereld van links, wat zich alleen in hun hoofdjes afspeelt, vs de werkelijke wereld waar ze maar van blijven wegkijken, om gek van te worden.
Ik ga je link niet aanklikken, want het riedeltje dat gaat komen is wel bekend. Hamas is blij met types als jij, want het is precies de reden dat zij op 7 oktober het bloedbad hebben aangericht. Op dat moment was het relatief rustig en leek de relatie tussen Israël en Saoedi-Arabië te normaliseren. De wereld was niet erg bezig met de Palestijnen. Ook Bluesdude niet en al de vriendjes van Bluesdude ook niet. Maar dat zinde Hamas niet en het vervolg is bekend. Opeens worden er weer krokodillentranen gehuild om de Palestijnen. De oorlog begon wel degelijk op 7 oktober.quote:
Tegengas is op JOOP niet eens mogelijk. Misschien verklaart dat een en ander.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is ergens wel jammer dat dit soort figuren ook in behoorlijke getale op dit forum aanwezig zijn. Maar aan de andere kant is zo nu en dan dit soort lieden tegengas geven ook wel nuttig
Het actualiteiten topic op het tweakers forum is nog erger: daar wordt iedere onwelgevallige mening weg gecensureerd door de moderators. Dat (sub) forum is echt een bizarre radicaal-linkse echoput geworden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tegengas is op JOOP niet eens mogelijk. Misschien verklaart dat een en ander.
Ah ja, dat ervaar ik zelf niet als tegengas maar als intolerantie en agressie. Maar goed, ik vind links-progressieve thema’s als gelijke rechten voor vrouwen en homo’s verschrikkelijk belangrijk. En op het thema Israël zie ik het al helemaal niet als “tegengas”, maar eerder als een onafgebroken stroom haat en als onbereidwilligheid om in de ander een mens te zien met soortgelijke noden en wensen als jijzelf.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In eerste instantie het thema Israël. Verder de gebruikelijke links-progressieve thema's. En wat mij persoonlijk betreft ook Oekraïne, omdat daar de tegenstelling tussen 'goed' en 'kwaad' zo overduidelijk is en de kwaadaardigheid moet worden bestreden.
Het enige wat telt bij de linkse oppositie is dwarsliggen. Het boeit ze verder geen flikker waar het inhoudelijk over gaat. Zie je ook terug in het stemgedrag van ze.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik wil hier toch nog maar even gereageerd hebben.
Gisteren heb ik zo’n beetje alle talkshows gezien. Ik ben verbijsterd hoe weinig het ging over het tuig dat vreedzame bijeenkomst verstoord en zelf andermans spullen vernietigd. De haat waarmee Israëlische vlaggen uit handen werden gerukt is echt ongekend. Immers, als de Israëlische vlag symbool staat voor zionisme, staat de Pakistaanse vlag voor pali-terreur. Ik kon gisteren echt niet geloven dat Halsema zo geprezen werd en een Caroline van der Plas, die als enige benoemd waar het op staat, alle hoon over zich heen kreeg.
Ik vraag me echt af in wat voor land ik nog leef en of ik op deze manier nog toekomst zie. Ik denk niet dat woke-Nederland door heeft dat de “rechtse” onvrede maar blijft groeien en dat het zich een keer keihard terug gaat bijten. Als ik zie wat het kabinet tot op heden presteert dan stemt de toekomst me uiterst droevig. Ik heb helemaal geen zin in een partij als PVV maar zij benoemen wel als enige waar een groot gedeelte van Nederland problemen mee heeft.
ahhhh .. je wilt niet weten hoe de geschiedenis is gegaan, wat leidde tot de nieuwe moordpartijen nu door het kolonialismequote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga je link niet aanklikken, want het riedeltje dat gaat komen is wel bekend.
Welk kamp is dat, denk je ?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is wel weer duidelijk in welk kamp Bluesdude zich bevind
Niet in Nederland gelukkig. Of in Europa. Daar is jouw kamp al decennia lang aan het verliezen en dat gaat voorlopig nog wel door.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zit in het kamp van de overgrote meerderheid van de mensheid
Laat ze Israël met rust laten, dan spreekt daar spontaan de vrede uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welk kamp is dat, denk je ?
Ik zit in het kamp van de overgrote meerderheid van de mensheid: vrede, vrijheid, veilgheid voor iedereen... stop met terroriseren en moorden
Zit jij niet in dat kamp ?
Interessant.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige wat telt bij de linkse oppositie is dwarsliggen. Het boeit ze verder geen flikker waar het inhoudelijk over gaat. Zie je ook terug in het stemgedrag van ze.
[ x ]
Het zijn gewoon racisten, dat zijn het altijd al geweest. Hoewel ik denk dat velen niet doorhebben hoe racistisch en fascistisch ze zijn omdat ze jarenlang gehersenspoeld zijn. Dit volk meent elitair te zijn, beter te zijn, slimmer te zijn, en eigenlijk zijn het gewoon niets anders dan zeer domme papegaaien die heel goed kunnen herhalen wat anderen voorgekauwd hebben en hun intellectuele denken gebeurd alleen binnen de kaders die hun fascisten leiders voor hun afbakenen, alles daarbuiten is not done en dan zit je al snel in het fascisten en racisten hoekje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het heeft ook iets heel racistischs in zich, een gedeelte van de bevolking aan lagere normen houden. Als ik zeg dat Jantje zich moet gedragen tegenover homo's en daar ook streng op ben, maar dat als Achmedje homo's mept ik wegkijk of nuanceer, dan geef ik daar ook eigenlijk indirect mee aan dat je van Achmedje niet hetzelfde beschavingsniveau kunt verwachten als Jantje. Dat lijkt me een schoolvoorbeeld van racisme.
Staat dat kamp in fantasialand?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik zit in het kamp van de overgrote meerderheid van de mensheid: vrede, vrijheid, veilgheid voor iedereen... stop met terroriseren en moorden
Je kunt natuurlijk de stoelen voorbereiden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:38 schreef Zoddie het volgende:
Zou toch graag eens met name die mensen in de pro-pally demonstraties in een bioscoop willen zetten waar ze geforceerd alle filmpjes zien die toen gemaakt zijn op 7 Oktober.
Maar ben alleen bang dat ze gaan juichen bij alle beelden van festivalgangers die afgeslacht worden.
Zo te lezen zit je in het Marxistische kamp: Israël is een "witte" westerse kolonie die is gebouwd op andermans grond; de oorspronkelijke bewoners voeren een meer dan terechte vrijheidsstrijd tegen een gewelddadige bezetter.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In landen om ons heen verboden, maar hier vind links het allllllemaal prima.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige wat telt bij de linkse oppositie is dwarsliggen. Het boeit ze verder geen flikker waar het inhoudelijk over gaat. Zie je ook terug in het stemgedrag van ze.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |