Hoe werken dit soort polls, ik weet het niet zeker, maar als ik moet kiezen dan kies ik voor Trump of Harris (dan weet ik toch waar ik voor ga kiezen?), interessanter is hoeveel van de veranderen echt van mening....quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:03 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
?
Maar dat haal je toch niet uit je bron? Als de % van de bron klopt dan staat Harris nog steeds voor zelfs als het klopt wat ze zeggen over undecideds.
48% vs 44%
5% undecided. 53% van die undecideds zouden voor Trump kiezen en 35% voor Harris.
Das niet genoeg voor Trump om te winnen op basis van deze %.
quote:Several people involved with Trump Media believe the ousters are retaliation following what they describe as an anonymous "whistleblower" complaint regarding Nunes that went to the company's board of directors.
The chief operating officer and chief product officer have left the company, along with at least two lower-level staffers, according to interviews, social media posts and communications between former staffers reviewed by ProPublica. The company, which runs the social media platform Truth Social, disclosed the departure of the chief operating officer in a securities filing Thursday afternoon.
Het gaat ook nog eens uit van mensen die gedwongen zouden worden om te gaan stemmen. Een situatie die in werkelijkheid sowieso niet voor gaat komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:03 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
?
Maar dat haal je toch niet uit je bron? Als de % van de bron klopt dan staat Harris nog steeds voor zelfs als het klopt wat ze zeggen over undecideds.
48% vs 44%
5% undecided. 53% van die undecideds zouden voor Trump kiezen en 35% voor Harris.
Das niet genoeg voor Trump om te winnen op basis van deze %.
?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:26 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd wel bijzonder dat n of andere incel maleisir zich zo enorm druk maakt om de niet streng conservatieve zijde van de westerse samenleving. Het is dat ik geen complotter ben, anders zou ik denken dat er wat achter zou zitten.
Hij vind het vervelend dat iemand uit Maleisi een mening heeft over de Amerikaanse politiek en de samenleving.quote:
Tja jouw held heeft een hele nieuwe standaard gezet wanneer het gaat over omgang met vrouwen. Mishandeling, aanranding, verkrachting is het nieuwe normaal in de wereld van Trump toch? Zolang de vrucht van die verkrachting maar niet afgedreven wordt is alles goed in het Trump-paradijs toch? Na de geboorte mag je zo’n kind dan weer volledig negeren en verwaarlozen, da’s logica in het trump-paradijsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:51 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat heeft Cuomo hier toch gelijk, de man die mannelijkheid opnieuw heeft gedefinieerd blijkt gewoon een vrouwenmepper te zijn. Niet dat het veel zal uitmaken voor de verkiezingen maar dat er nauwelijks over gesproken word is op z’n zachtst gezegd “opvallend”.
De Cuomo clan met een lesje media-ethiek. Is dat serieus? De man die ontslagen is bij CNN omdat hij zijn broer wat te opzettelijk hielp.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:51 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat heeft Cuomo hier toch gelijk, de man die mannelijkheid opnieuw heeft gedefinieerd blijkt gewoon een vrouwenmepper te zijn. Niet dat het veel zal uitmaken voor de verkiezingen maar dat er nauwelijks over gesproken word is op z’n zachtst gezegd “opvallend”.
Voor Europa maakt het niet zoveel uit. Voor de entertainment is Trump als president gewoon leuker. Als de Amerikanen ellende en een dalende levensverwachting willen dan kunnen ze het krijgen. Elk kind aan de crack.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat ook nog eens uit van mensen die gedwongen zouden worden om te gaan stemmen. Een situatie die in werkelijkheid sowieso niet voor gaat komen.
Dat maak jij er, niet geheel toevallig van. Ik vind het vooral opmerkelijk. Dat jij hier vol overgave de posts van deze bekende opruier deelt is dan weer niet bepaald opmerkelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij vind het vervelend dat iemand uit Maleisi een mening heeft over de Amerikaanse politiek en de samenleving.
De ironie ontgaat mij overigens niet.
In Nederland denkt de leider van de grootste partij helaas net zo. Hij stemt consistent anti-abortus. Was ook al zo als VVDer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja jouw held heeft een hele nieuwe standaard gezet wanneer het gaat over omgang met vrouwen. Mishandeling, aanranding, verkrachting is het nieuwe normaal in de wereld van Trump toch? Zolang de vrucht van die verkrachting maar niet afgedreven wordt is alles goed in het Trump-paradijs toch? Na de geboorte mag je zo’n kind dan weer volledig negeren en verwaarlozen, da’s logica in het trump-paradijs
Wat hebben die Amerikanen jou misdaan dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voor Europa maakt het niet zoveel uit. Voor de entertainment is Trump als president gewoon leuker. Als de Amerikanen ellende en een dalende levensverwachting willen dan kunnen ze het krijgen. Elk kind aan de crack.
Sowieso bijzonder om te denken dat Trump er voor Europa niet toe doet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat hebben die Amerikanen jou misdaan dan?
Je vond het erg belangrijk om zijn afkomst/nationaliteit te benoemen en vervolgens klaag je dat hij zich beklaagd over het niet conservatieve deel van de VS.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat maak jij er, niet geheel toevallig van. Ik vind het vooral opmerkelijk. Dat jij hier vol overgave de posts van deze bekende opruier deelt is dan weer niet bepaald opmerkelijk.
Maar dat maakt alles wat deze mensen zeggen niet waar? Is dat wat je wilt zeggen dat je zelf heiliger moet zijn dan de maagd Maria als je ooit kritiek durft te leveren over een bepaald onderwerp?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Cuomo clan met een lesje media-ethiek. Is dat serieus? De man die ontslagen is bij CNN omdat hij zijn broer wat te opzettelijk hielp.
Stephen A. Smith is al helemaal een eersteklas clown. Zoek zijn wikipedia lemma over huishoudelijk geweld maar eens op.
Mede dankzij Trump die nog hard weggelachen werd toen (ook hier in dit topic) word er eindelijk genvesteerd in defensie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder om te denken dat Trump er voor Europa niet toe doet.
Alle clowntjes daargelaten die Trump geweldig vinden omdat ie wat onfrisse uitspraken over mensen uit Midden en Zuid-Amerika doet, zou je als Europeaan toch echt niet blij moeten zijn met Trump op alle fronten. Ik bedoel we moeten straks Klopkoek zijn uitkering helaas spenderen aan defensie omdat de VS niet thuisgeeft wat de Navo betreft.
Oh nee hoor. "Dankzij" Poetin is men in Europa eindelijk wakker geworden. Amerikaanse leiders drukken al 30 jaar op Europa om meer te doen aan hun eigen defensie met weinig resultaat. Het ironische is eerder dat de invasie van Oekrane Biden wordt aangewreven met een wat onnozele cum hoc ergo propter hoc, en als je die logica volgt mag je dus Biden bedanken voor het wakker worden van Europa. Al denk ik dat de invasie van Oekrane inderdaad vooral te danken is aan het duidelijke signaal van Trump dat hij zich helemaal kan vinden in de ideen van Poetin en Xi over het verdelen van buitenlands territorium onder grote agressors.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mede dankzij Trump die nog hard weggelachen werd toen (ook hier in dit topic) word er eindelijk genvesteerd in defensie.
Juist Kamala Harris die niet van plan is om aan tafel te gaan zitten met de strijdende partijen zorgt ervoor dat er ontzettend veel geld naar Oekrane moet straks.
Er is volgens bepaalde Europese leiders geen limiet op het geld wat naar Oekrane moet.
Dat niet alleen, de tarief plannetjes van Trump gaan ook een gat in de begroting slaan, Europees gemiddelde economische krimp word op 2% geraamd en daar mag je rustig nog minstens 1% bij optellen voor Nederland omdat wij nu eenmaal bovengemiddeld handel drijven met de VS.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso bijzonder om te denken dat Trump er voor Europa niet toe doet.
Alle clowntjes daargelaten die Trump geweldig vinden omdat ie wat onfrisse uitspraken over mensen uit Midden en Zuid-Amerika doet, zou je als Europeaan toch echt niet blij moeten zijn met Trump op alle fronten. Ik bedoel we moeten straks Klopkoek zijn uitkering helaas spenderen aan defensie omdat de VS niet thuisgeeft wat de Navo betreft.
Nou ja niet zozeer specifiek de handel tussen VS en Nederland. De VS is volgens mij nog steeds pas de vijfde handelspartner van Nederland, met Duitsland als veruit de grootste. Veel belangrijk is het effect op de internationale handel in bredere zin. Als die instort, dan treft dat alle handelspartners van Nederland.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:27 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de tarief plannetjes van Trump gaan ook een gat in de begroting slaan, Europees gemiddelde economische krimp word op 2% geraamd en daar mag je rustig nog minstens 1% bij optellen voor Nederland omdat wij nu eenmaal bovengemiddeld handel drijven met de VS.
Nee, echt lachen joh, topamusement.
Daar had ik het niet over... Wat ik zeg is dat 'wij' als Nederland boven het Europees gemiddelde zitten voor wat betreft handelsverkeer met de VS.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja niet zozeer specifiek de handel tussen VS en Nederland. De VS is volgens mij nog steeds pas de vijfde handelspartner van Nederland, met Duitsland als veruit de grootste. Veel belangrijk is het effect op de internationale handel in bredere zin. Als die instort, dan treft dat alle handelspartners van Nederland.
Ja dat boeit natuurlijk geen reet. Als het gemiddelde 0,5% is en wij zitten op 0,6% dan zitten we boven het gemiddelde, maar is het economisch nog steeds volstrekt irrelevant.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over... Wat ik zeg is dat 'wij' als Nederland boven het Europees gemiddelde zitten voor wat betreft handelsverkeer met de VS.
Sjeeezz.. en dat noemt zichzelf 'geniaal'... mi gado ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat boeit natuurlijk geen reet. Als het gemiddelde 0,5% is en wij zitten op 0,6% dan zitten we boven het gemiddelde, maar is het economisch nog steeds volstrekt irrelevant.
Kan me inderdaad voorstellen dat wat rekenwerk op basisschoolniveau voor sommige mensen wat lastig is, maar het is simpelweg zo dat het directe handelsverkeer met de VS er niet zo toe doet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:57 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Sjeeezz.. en dat noemt zichzelf 'geniaal'... mi gado ...
Ik vraag me nog steeds af of Trump liegt, of dat hij achterlijk is en het allemaal gewoon niet begrijpt en dus denkt dat hij de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Dat-ie liegt is buiten kijf. Alleen vraag ik mij af wat trump zelf met een biljoen verduisterde dollars heeft gedaan…
[ x ]
Miljard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Dat-ie liegt is buiten kijf. Alleen vraag ik mij af wat trump zelf met een biljoen verduisterde dollars heeft gedaan…
[ x ]
Goede leugens hebben veel weg van de waarheid, maar de leugens die Trump elke dag blijft vertellen zijn zo ver weg van de waarheid dat de kans veel groter is dat hij indd gek geworden is. Alleen een debiel liegt zoals Trump liegt. Waarschijnlijk al sinds jaren hard aan het aftakelen. Zijn verlies in 2020 was te veel voor deze achterlijke idioot en dit is het resultaat geworden. Niets meer dan een gestoorde gek met dementie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of Trump liegt, of dat hij achterlijk is en het allemaal gewoon niet begrijpt en dus denkt dat hij de waarheid spreekt.
Combinatie van beide? Ik vind zijn bijna obsessieve focus op tarriffs eigenlijk het enige consistente op dit moment. De manier waarop hij daar over praat lijkt het daadwerkelijk dat hij echt denkt dat hij snapt hoe dat werkt. Alsof hij een soort cheatcode heeft gevonden en maar niet kan geloven dat anderen niet hetzelfde hebben geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of Trump liegt, of dat hij achterlijk is en het allemaal gewoon niet begrijpt en dus denkt dat hij de waarheid spreekt.
Natuurlijk gebruikt Trump deze natuurramp weer via leugens voor zelfzuchtige verkiezingsdoeleinden terwijl zijn eigen beleid op dat gebied een ramp was (post #45).quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
[ x ]
Ronnie Pickering? project 2925? ik volg het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:57 schreef AnneX het volgende:
Het is euh “complicated”…deels is tie een pathologische leugenaar, deels speelt hij: hoe anders kun je ceo’s overtuigen (?) om heel veel dollars in de Campaign te stoppen?
Deels is onbegrijpelijk hoe hijzelf maga reps manipuleert ( een Grasley, de Speaker) en zelf wordt gemanipuleerd door de misdadigers van project 2925.
Ga jij voor president, dan blijf je uit het gevang: en wij regelen het verder wel..
Pilletje van dokter Ronnie erin en gaan…
Tillerson tuinde er ook in!
Ik vermoed dat Trump ook gewoon denkt dat alles toegestaan is om de VS te redden van de ondergang (=zijn ondergang).quote:According to mental health experts, many pathological and compulsive liars do believe the stories they're telling. They may have repeated their lies so often that they start to feel true. Pathological liars often live in a fantasy world they've constructed, in which their “truth” becomes reality.
Bron
Je zal maar verliezen van de domste crimineel die er is straks in de verkiezingen. Hillary is dat al eens overkomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Hij lijkt hier trouwens wel erg bruin. Nieuwe tanner
Ja, dat was mij al een tijdje duidelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ronnie Pickering? project 2925? ik volg het allemaal niet meer
O, maar MTG kan nog dommer hoor. Die is echt niet het scherpste mes in de la:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Het is een COMPLOT! Is ook wel heel toevallig dat die storm vlak voor de verkiezingen was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |