Daar had ik het niet over... Wat ik zeg is dat 'wij' als Nederland boven het Europees gemiddelde zitten voor wat betreft handelsverkeer met de VS.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja niet zozeer specifiek de handel tussen VS en Nederland. De VS is volgens mij nog steeds pas de vijfde handelspartner van Nederland, met Duitsland als veruit de grootste. Veel belangrijk is het effect op de internationale handel in bredere zin. Als die instort, dan treft dat alle handelspartners van Nederland.
Ja dat boeit natuurlijk geen reet. Als het gemiddelde 0,5% is en wij zitten op 0,6% dan zitten we boven het gemiddelde, maar is het economisch nog steeds volstrekt irrelevant.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over... Wat ik zeg is dat 'wij' als Nederland boven het Europees gemiddelde zitten voor wat betreft handelsverkeer met de VS.
Sjeeezz.. en dat noemt zichzelf 'geniaal'... mi gado ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat boeit natuurlijk geen reet. Als het gemiddelde 0,5% is en wij zitten op 0,6% dan zitten we boven het gemiddelde, maar is het economisch nog steeds volstrekt irrelevant.
Kan me inderdaad voorstellen dat wat rekenwerk op basisschoolniveau voor sommige mensen wat lastig is, maar het is simpelweg zo dat het directe handelsverkeer met de VS er niet zo toe doet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:57 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Sjeeezz.. en dat noemt zichzelf 'geniaal'... mi gado ...
Ik vraag me nog steeds af of Trump liegt, of dat hij achterlijk is en het allemaal gewoon niet begrijpt en dus denkt dat hij de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Dat-ie liegt is buiten kijf. Alleen vraag ik mij af wat trump zelf met een biljoen verduisterde dollars heeft gedaan…
[ x ]
Miljard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Dat-ie liegt is buiten kijf. Alleen vraag ik mij af wat trump zelf met een biljoen verduisterde dollars heeft gedaan…
[ x ]
Goede leugens hebben veel weg van de waarheid, maar de leugens die Trump elke dag blijft vertellen zijn zo ver weg van de waarheid dat de kans veel groter is dat hij indd gek geworden is. Alleen een debiel liegt zoals Trump liegt. Waarschijnlijk al sinds jaren hard aan het aftakelen. Zijn verlies in 2020 was te veel voor deze achterlijke idioot en dit is het resultaat geworden. Niets meer dan een gestoorde gek met dementie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of Trump liegt, of dat hij achterlijk is en het allemaal gewoon niet begrijpt en dus denkt dat hij de waarheid spreekt.
Combinatie van beide? Ik vind zijn bijna obsessieve focus op tarriffs eigenlijk het enige consistente op dit moment. De manier waarop hij daar over praat lijkt het daadwerkelijk dat hij echt denkt dat hij snapt hoe dat werkt. Alsof hij een soort cheatcode heeft gevonden en maar niet kan geloven dat anderen niet hetzelfde hebben geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of Trump liegt, of dat hij achterlijk is en het allemaal gewoon niet begrijpt en dus denkt dat hij de waarheid spreekt.
Natuurlijk gebruikt Trump deze natuurramp weer via leugens voor zelfzuchtige verkiezingsdoeleinden terwijl zijn eigen beleid op dat gebied een ramp was (post #45).quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
[ x ]
Ronnie Pickering? project 2925? ik volg het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:57 schreef AnneX het volgende:
Het is euh “complicated”…deels is tie een pathologische leugenaar, deels speelt hij: hoe anders kun je ceo’s overtuigen (?) om heel veel dollars in de Campaign te stoppen?
Deels is onbegrijpelijk hoe hijzelf maga reps manipuleert ( een Grasley, de Speaker) en zelf wordt gemanipuleerd door de misdadigers van project 2925.
Ga jij voor president, dan blijf je uit het gevang: en wij regelen het verder wel..
Pilletje van dokter Ronnie erin en gaan…
Tillerson tuinde er ook in!
Ik vermoed dat Trump ook gewoon denkt dat alles toegestaan is om de VS te redden van de ondergang (=zijn ondergang).quote:According to mental health experts, many pathological and compulsive liars do believe the stories they're telling. They may have repeated their lies so often that they start to feel true. Pathological liars often live in a fantasy world they've constructed, in which their “truth” becomes reality.
Bron
Je zal maar verliezen van de domste crimineel die er is straks in de verkiezingen. Hillary is dat al eens overkomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Hij lijkt hier trouwens wel erg bruin. Nieuwe tanner![]()
Ja, dat was mij al een tijdje duidelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ronnie Pickering? project 2925? ik volg het allemaal niet meer
O, maar MTG kan nog dommer hoor. Die is echt niet het scherpste mes in de la:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Het is een COMPLOT! Is ook wel heel toevallig dat die storm vlak voor de verkiezingen was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |