abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:18:57 #26
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215180120
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 20:56 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja niet zozeer specifiek de handel tussen VS en Nederland. De VS is volgens mij nog steeds pas de vijfde handelspartner van Nederland, met Duitsland als veruit de grootste. Veel belangrijk is het effect op de internationale handel in bredere zin. Als die instort, dan treft dat alle handelspartners van Nederland.
Daar had ik het niet over... Wat ik zeg is dat 'wij' als Nederland boven het Europees gemiddelde zitten voor wat betreft handelsverkeer met de VS.
pi_215180176
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 21:18 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Daar had ik het niet over... Wat ik zeg is dat 'wij' als Nederland boven het Europees gemiddelde zitten voor wat betreft handelsverkeer met de VS.
Ja dat boeit natuurlijk geen reet. Als het gemiddelde 0,5% is en wij zitten op 0,6% dan zitten we boven het gemiddelde, maar is het economisch nog steeds volstrekt irrelevant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:57:44 #28
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215180440
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 21:27 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja dat boeit natuurlijk geen reet. Als het gemiddelde 0,5% is en wij zitten op 0,6% dan zitten we boven het gemiddelde, maar is het economisch nog steeds volstrekt irrelevant.
Sjeeezz.. en dat noemt zichzelf 'geniaal'... mi gado ...
pi_215180562
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 21:57 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Sjeeezz.. en dat noemt zichzelf 'geniaal'... mi gado ...
Kan me inderdaad voorstellen dat wat rekenwerk op basisschoolniveau voor sommige mensen wat lastig is, maar het is simpelweg zo dat het directe handelsverkeer met de VS er niet zo toe doet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215180688
Dat-ie liegt is buiten kijf. Alleen vraag ik mij af wat trump zelf met een biljoen verduisterde dollars heeft gedaan…
twitter
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:36:20 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215180739
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_215180876
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Dat-ie liegt is buiten kijf. Alleen vraag ik mij af wat trump zelf met een biljoen verduisterde dollars heeft gedaan…
[ x ]
Ik vraag me nog steeds af of Trump liegt, of dat hij achterlijk is en het allemaal gewoon niet begrijpt en dus denkt dat hij de waarheid spreekt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:20:57 #33
862 Arcee
Look closer
pi_215180974
quote:
[ x ]
Miljard. ;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215181171
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 23:01 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Ik vraag me nog steeds af of Trump liegt, of dat hij achterlijk is en het allemaal gewoon niet begrijpt en dus denkt dat hij de waarheid spreekt.
Goede leugens hebben veel weg van de waarheid, maar de leugens die Trump elke dag blijft vertellen zijn zo ver weg van de waarheid dat de kans veel groter is dat hij indd gek geworden is. Alleen een debiel liegt zoals Trump liegt. Waarschijnlijk al sinds jaren hard aan het aftakelen. Zijn verlies in 2020 was te veel voor deze achterlijke idioot en dit is het resultaat geworden. Niets meer dan een gestoorde gek met dementie.
pi_215181238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 23:01 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Combinatie van beide? Ik vind zijn bijna obsessieve focus op tarriffs eigenlijk het enige consistente op dit moment. De manier waarop hij daar over praat lijkt het daadwerkelijk dat hij echt denkt dat hij snapt hoe dat werkt. Alsof hij een soort cheatcode heeft gevonden en maar niet kan geloven dat anderen niet hetzelfde hebben geprobeerd.

Daarom werkt het ook niet om dat soort ideen met feiten te bestrijden. Het gaat om die overtuiging, ik geloof echt dat Trump oprecht vindt dat hij een geweldige zakenman is met een instinct dat niemand anders heeft. Zijn supporters geloven dat ook en dat betekent dus dat mensen die dat niet geloven altijd fout zitten, wat ze ook zeggen.

[ Bericht 8% gewijzigd door MoreDakka op 05-10-2024 00:24:44 ]
pi_215181461
quote:
[ x ]
Natuurlijk gebruikt Trump deze natuurramp weer via leugens voor zelfzuchtige verkiezingsdoeleinden terwijl zijn eigen beleid op dat gebied een ramp was (post #45).

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 05-10-2024 03:15:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215181462
Het is euh “complicated”…deels is tie een pathologische leugenaar, deels speelt hij: hoe anders kun je ceo’s overtuigen (?) om heel veel dollars in de Campaign te stoppen?
Deels is onbegrijpelijk hoe hijzelf maga reps manipuleert ( een Grasley, de Speaker) en zelf wordt gemanipuleerd door de misdadigers van project
2925 edit 2025
Ga jij voor president, dan blijf je uit het gevang: en wij regelen het verder wel..
Pilletje van dokter Ronnie erin en gaan…
Tillerson tuinde er ook in!

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 05-10-2024 01:43:49 ]
pi_215181587
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 00:57 schreef AnneX het volgende:
Het is euh “complicated”…deels is tie een pathologische leugenaar, deels speelt hij: hoe anders kun je ceo’s overtuigen (?) om heel veel dollars in de Campaign te stoppen?
Deels is onbegrijpelijk hoe hijzelf maga reps manipuleert ( een Grasley, de Speaker) en zelf wordt gemanipuleerd door de misdadigers van project 2925.
Ga jij voor president, dan blijf je uit het gevang: en wij regelen het verder wel..
Pilletje van dokter Ronnie erin en gaan…
Tillerson tuinde er ook in!

Ronnie Pickering? project 2925? ik volg het allemaal niet meer
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215181617
Kamala op gesprek (als vrouw) om de stem van de Arabische wereld te krijgen. Er kan veel veranderen in 25 jaar tijd.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215181622
Trump is een Narcist. Pathologisch liegen is daar een symptoom van. Geloven pathologische leugenaars hun eigen leugens? Op den duur blijkbaar wel.

quote:
According to mental health experts, many pathological and compulsive liars do believe the stories they're telling. They may have repeated their lies so often that they start to feel true. Pathological liars often live in a fantasy world they've constructed, in which their “truth” becomes reality.

Bron
Ik vermoed dat Trump ook gewoon denkt dat alles toegestaan is om de VS te redden van de ondergang (=zijn ondergang).
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215181625
twitter

Het is nog erger dan wij denken, dit is echt de slechtste film ooit waar we in zitten. Leven we dan echt in een simulatie? Dit is idiocracy niveau en zelfs daaronder. Dat dit mens volgens de democraten het beste is wat ze hebben. Wat is dat snel achteruit gegaan zeg met de democraten.

Je mag toch echt hopen dat Trump president wordt. Anders nog 4 jaar van inflatie en chaos in de wereld.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215181648
twitter

Hij lijkt hier trouwens wel erg bruin. Nieuwe tanner :?
pi_215181658
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Hij lijkt hier trouwens wel erg bruin. Nieuwe tanner :?
Je zal maar verliezen van de domste crimineel die er is straks in de verkiezingen. Hillary is dat al eens overkomen.
pi_215181692
twitter

twitter

Het is een COMPLOT! Is ook wel heel toevallig dat die storm vlak voor de verkiezingen was! :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 05-10-2024 03:45:07 ]
pi_215181715
En natuurlijk spreken Trump/Fox/ Musk etc. met geen woord over het gevoerde beleid van de Republikeinen die een hoop ellende had kunnen voorkomen:

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

:X

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 05-10-2024 03:28:42 ]
pi_215181736
WP deed een onderzoek naar de vroeg vertrekkende mensen bij Trump's rally's.

twitter
pi_215181754
En als de Jobs Reports steeds maar goede cijfers opleveren zijn ze natuurlijk fake.

twitter

Of juist een teken van een slechte economie.

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 05-10-2024 03:26:10 ]
pi_215181866
Trump leidt nu in zo ongeveer lle peilingen. Zelfs CNN is nu overstag, en we weten allemaal hoe Trump de afgelopen twee verkiezingen pollde…tel er nog maar 2 tot 3 procent bij op en we krijgen een landslide overwinning in november :) Geweldig om te zien hoe je de omslag overal in Amerika ziet, Biden die zelfs Harris trollt door een persco te geven zn eerste in heeeele lange tijd ook en precies op het moment dat Harris afstand wilt nemen van Bidens beleid. Biden: “het beleid was van ons samen, Harris was 100% verantwoordelijk”. Genieten.
pi_215181876
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Het is een COMPLOT! Is ook wel heel toevallig dat die storm vlak voor de verkiezingen was! :D
O, maar MTG kan nog dommer hoor. Die is echt niet het scherpste mes in de la:
twitter
,,,and how many changes the governement made to melt the ice!
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')