Uiteraard, het was een gebbetje.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die hadden ze met dit wobverzoek vast ook wel gekregen (als ze niet gewist zijn wegens ruimtegebrek op zijn nokia, tenminste...). Meestal vraagt zo'n krant echt alles op.
P.S. één van jouw ideologische helden doet het lekker hè? Reagan en Thatcher lijken hierbij slechts amateurs.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor een agent die bijvoorbeeld de Amsrikaanse ambassade bewaakt? Dunno.
Milei is ook voor mij een tikkeltje overenthousiast, maar alles in Zuid-Amerika gebeurt met overenthousiasme en de wrange vruchten van het peronisme kan je niet met zachte hand oplossen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
P.S. één van jouw ideologische helden doet het lekker hè? Reagan en Thatcher lijken hierbij slechts amateurs.
[ x ]
Het enige goede aan die man is dat hij ruzie heeft met Orban. Maar dat is sowieso een constante onder radicaal-rechtse figuren. Die krijgen ruzie en bokito gedrag onder elkaar en het uiteindelijke resultaat is niet prettig voor de wereld.
Dat is nieuwe beleid van Schoof: ze vergaderen alleen als hij er bij is. Heeft dus niet zo zeer met de agenda te maken (meer met zijn klaarblijkelijke vertrouwen in de eerste vice-premier, Agema).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schoof heeft ondertussen ministerraad van 18 oktober verschoven naar 21 oktober zodat hij er zelf bij kan zijn. Misschien dat het dan wel op agenda staat.
Geen broddelwerk. Ze hebben de appjes opgevraagd, daar blijkt niks bijzonders in te staan en dat publiceren ze. Ook dat er niks vreemds is gebeurd, is in principe gewoon publicatiewaardig. Laat zien dat je je journalistieke werk doet en de regering controleert.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze heb ik vanochtend vroeg even doorgenomen. Er staat gewoon helemaal niks. Ontzettend broddelwerk van de zeer vervelende Maarten Keulemans.
Jij hebt het woord 'grapt' gemist? Leer eens lezen. Het enige wat hij zegt is dat Hazelhoff Roelfzema een held is, daar is volgens mij toch vrij brede consensus over.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:01 schreef Klopkoek het volgende:
@:Hanca goed voorbeeld van waarom ik CU niet helemaal vertrouw en dan al helemaal Islam-hater Segers niet
https://wnl.tv/2024/10/03(...)-diversiteitsbeleid/
Geen woord over het feit dat deze kerel betrokken was bij plannen voor een staatsgreep (roden doodschieten) en wapenhandel met Molukkers.
Nee, in plaats daarvan 'oeh, witte mannen worden bedreigd'. Nee Segers, er is al genoeg naar de Tweede Wereldoorlog vernoemd in Amsterdam...
Neuh, een held is hij niet. Wannabe-staatsgreepplegers en politieke moordenaars in naoorlogs Nederland zijn geen helden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:22 schreef Hanca het volgende:
Het enige wat hij zegt is dat Hazelhoff Roelfzema een held is, daar is volgens mij toch vrij brede consensus over.
Hoogleraar oorlogsstudies Frans Osinga is het niet met je eens. Niemand die zich verdiept heeft in de oorlog of in Hazelhoff Roelfzema is het met je eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, een held is hij niet. Wannabe-staatsgreepplegers en politieke moordenaars in naoorlogs Nederland zijn geen helden.
En nogal wat van "zijn heldendaden" waren eigenlijk van meneer Tazelaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, een held is hij niet. Wannabe-staatsgreepplegers en politieke moordenaars in naoorlogs Nederland zijn geen helden.
De nood is bijzonder hoog maar niet heusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen staat noodwet andermaal niet op agenda bij ministersraad. Bronnen melden dat dat volgende week ook niet wordt verwacht.
Schoof heeft ondertussen ministerraad van 18 oktober verschoven naar 21 oktober zodat hij er zelf bij kan zijn. Misschien dat het dan wel op agenda staat.
Ik begin me ondertussen wel af te vragen waarmee Faber zo druk is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:25 schreef KareldeStoute het volgende:
Als Faber hier nou eens werk van ging maken
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-niet-door-a4868020
Dit is een groep waarvan vrijwel iedereen vindt dat ze moeten vertrekken, die problematiek verder brengen levert een stuk meer op dan gedoetjes over crisis, spoed of nood…
Het valt niet te hopen dat we met deze regering een daadwerkelijke crisis te verduren krijgen. Met overvolle IC’s en honderden sterfgevallen per dag of zo. Ik noem maar iets.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:26 schreef Falco het volgende:
[..]
De nood is bijzonder hoog maar niet heus
Is toch allang bekend dat PVV'ers niks doenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik begin me ondertussen wel af te vragen waarmee Faber zo druk is.
quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-zit-achter-aanvalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit inderdaad meer Chinees dan Russisch, maar het kan ook gewoon een 'bondgenoot' zoals de VS, Israël of Turkije (die wilde weten hoeveel Turken er hier agent zijn) zijn geweest. Of natuurlijk gewoon Iran. De Russische stijl is vooral desinformatie sturen, volgens mij.
Behalve bij politici van een bepaalde signatuur. En er zijn genoeg Nederlanders die “Turk” Westerling nog steeds een held vinden. En die was toch echt een graadje enger dan Hazelhof.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Onderbouwing verzinnen voor een crisis is zo makkelijk nog niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik begin me ondertussen wel af te vragen waarmee Faber zo druk is.
FTFY.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onderbouwing verzinnen voor een niet-bestaande crisis is zo makkelijk nog niet.
Valt me mee dat je nog card trading game boosters kan kopen zoals Pokémon en Magic. Daar heb je toch ook te maken met kans op de hoofdprijs en baal je als een stekker als je rare een dubbeltje scoort.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, moeilijk. Ik vind het bv goed dat/als ze lootboxes enzo aanpakken.
Rtl ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-zit-achter-aanval
Volgend de krant van wakker Nederland waren het de Russen… https://www.telegraaf.nl/(...)nd-zit-achter-aanval
Als NSC een ruggengraat heeft trek de stekker er dan uit. Completen onzin dit, man.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:19 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens de nos was de coalitie al op een haar na geklapt bij de bespreking van de begroting met de fractievoorzitters
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)oging-redde-coalitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |