Zucht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik reageerde niet op Chevy, maar op jou. Want jij schreef "de vader van Ralf"![]()
Alsof het niet de vader van Michael is. Of de opa van de bruid..
Hij was op de bruiloft van zijn kleindochter. Gina-Maria. De dochter van Michael. De bruid zoals ik al zei in mijn vorige post.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Degene die bedoeld werd in de foto, lijkt op Michael.
Het IS echter.... Rolf.
Dus de vader van Ralf (en dus ook Michael ja). Die dus op de bruiloft van zijn zoon was.
Moet ik het nog verder spellen????
Ik had niet helemaal begrepen dat het de bruiloft van Gina-Maria was. Ik dacht nog die van Ralf of zo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was op de bruiloft van zijn kleindochter. Gina-Maria. De dochter van Michael. De bruid zoals ik al zei in mijn vorige post.
En gaat het verder wel met je? Je lijkt een tikje emotioneel.
SPOILER: Spoiler want geheel offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 09-10-2024 00:20:41 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:42 schreef shiz het volgende:
Ja. Wat een quick fact check al niet helpt. Helaas doen mensen dat niet meer.
En ja, hij zal er vast wel 'bij' geweest zijn, want hij schijnt in 2020 al vanuit Zwitserland naar Mallorca te zijn overgeplaatst waar ze uit die villa een ziekenhuis hebben gemaakt (src: Flavio Briatore's ex Elisabetta Gregoraci), dus dat wil ik best geloven. Hij 'communiceert' schijnbaar met z'n ogen. Tja... al met al... natuurlijk; hij kan ergens fysiek aanwezig zijn. Maar ik bedoel, je kunt in een museum ook een mummie tentoonstellen. Of hij geestig/mentaal daar dan wat van mee krijgt... zeer vragelijk. Of 'ie met z'n ogen kan communiceren... it's in the eye of the beholder...
Achja. wel meteen een sprintrace, en het weekend daarna weer een race.quote:
Eens, maar het spannende gedeelte van het seizoen moet imo nog komen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 02:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kutseizoen zo, geen lekkere flow en ook best wat saaie races gehad.
Het is misschien qua punten een beetje spannend maar qua races niet, laatste keer dat het er op leek, kreeg je die overspannen reactie van Norris, was dat Oostenrijk?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Eens, maar het spannende gedeelte van het seizoen moet imo nog komen.
Twee weken geen races zelfs.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee triple headers zelfs.
We krijgen nu 3 races achter elkaar.
Daarna een weekendje geen race, en dan weer 3 achter elkaar.
Ik rij vanavond 2x een halve race op Barcelona met onze kleine league dus ik verveel me nietquote:
Dat zou het kampioenschap voor de coureurs en teams wel wat meer van elkaar loskoppelen. Maar een race met alleen maar rookies...zijn er uberhaupt wel zoveel rijders met F1-licenties, en als die er niet zijn, wil je die dan aan rijders geven die ze misschien niet verdienen? De sport is nog steeds wel gevaarlijk natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hersenscheet:
Er zijn 24 F1 races per jaar maar iedere coureur mag er maar aan 20 per jaar deelnemen.
De rest vul je in met rookies.
Beperking: je mag wel een motor- of bakwissel doen voor één of meerdere van die 4 races maar die motor kan je niet inzetten voor je vaste rijder, dus geen voordeel van wisselen op dat moment.
Voordelen:
- rustiger programma voor de rijder
- je kan voor je kampioenschap de races eruit pikken waar je auto goed is
- rookies!
Goed idee? Slecht idee? Idee?
De FIA wilde dit jaar misschien nog een sprintrace voor rookies houden (hoewel dat nu eerst van de baan is voor dit seizoen), dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat zou het kampioenschap voor de coureurs en teams wel wat meer van elkaar loskoppelen. Maar een race met alleen maar rookies...zijn er uberhaupt wel zoveel rijders met F1-licenties, en als die er niet zijn, wil je die dan aan rijders geven die ze misschien niet verdienen? De sport is nog steeds wel gevaarlijk natuurlijk.
Een sprintrace nog wel, en dan een paar teams de hele nacht bezig om hun autos op tijd klaar te kunnen krijgen voor de hoofdrace de volgende dag vanwege crashes, lijkt me geen goed plan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De FIA wilde dit jaar misschien nog een sprintrace voor rookies houden (hoewel dat nu eerst van de baan is voor dit seizoen), dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.
Die sprintrace zou na het seizoen gehouden moeten worden, dus als alle races verreden zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een sprintrace nog wel, en dan een paar teams de hele nacht bezig om hun autos op tijd klaar te kunnen krijgen voor de hoofdrace de volgende dag vanwege crashes, lijkt me geen goed plan.
Er zijn ca 50 à 60 coureurs die vorig jaar of dit jaar voldoende superlicentiepunten bij elkaar hebben gespaard, dus die kunnen allemaal een superlicentie krijgen volgens de regels.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat zou het kampioenschap voor de coureurs en teams wel wat meer van elkaar loskoppelen. Maar een race met alleen maar rookies...zijn er uberhaupt wel zoveel rijders met F1-licenties, en als die er niet zijn, wil je die dan aan rijders geven die ze misschien niet verdienen? De sport is nog steeds wel gevaarlijk natuurlijk.
Ze moeten ook allemaal wel kunnen. De meesten zullen ook andere verplichtingen hebben, en ik denk niet bijv dat de Indy het programma aan gaat passen zodat een aantal rijders een sprintrace in de F1 kunnen rijden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zijn ca 50 à 60 coureurs die vorig jaar of dit jaar voldoende superlicentiepunten bij elkaar hebben gespaard, dus die kunnen allemaal een superlicentie krijgen volgens de regels.
Daar zitten ook huidige F1, IndyCar, WEC en Formule E coureurs tussen, maar 20 rookies moet geen probleem zijn.
Wat denk je dat een rookie doet als hij/zij een race in de F1 mag rijden? "Nee" zeggen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ze moeten ook allemaal wel kunnen. De meesten zullen ook andere verplichtingen hebben, en ik denk niet bijv dat de Indy het programma aan gaat passen zodat een aantal rijders een sprintrace in de F1 kunnen rijden.
Voor de coureurs is het lekker vertoeven, weekendje werken en dan een paar weken niets, nou ja misschien wat sponsorwerk en een dag in de sim.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hersenscheet:
Er zijn 24 F1 races per jaar maar iedere coureur mag er maar aan 20 per jaar deelnemen.
De rest vul je in met rookies.
Beperking: je mag wel een motor- of bakwissel doen voor één of meerdere van die 4 races maar die motor kan je niet inzetten voor je vaste rijder, dus geen voordeel van wisselen op dat moment.
Voordelen:
- rustiger programma voor de rijder
- je kan voor je kampioenschap de races eruit pikken waar je auto goed is
- rookies!
Goed idee? Slecht idee? Idee?
Je denkt oprecht dat coureurs topfit blijven met 'wat sponsorwerk en een dag in de sim'?quote:Op zondag 13 oktober 2024 23:41 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voor de coureurs is het lekker vertoeven, weekendje werken en dan een paar weken niets, nou ja misschien wat sponsorwerk en een dag in de sim.
Voor hen die het hele circus moeten opbouwen, afbreken en vervoeren is het dan weer een erg lang van huis zijn en hard werken.
Dat komt allemaal "vanzelf" toch, ze trainen echt "niet" elke dag in de fitnessruimte.quote:Op maandag 14 oktober 2024 06:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je denkt oprecht dat coureurs topfit blijven met 'wat sponsorwerk en een dag in de sim'?
Vanzelf inderdaad, hier en daar een race, eens in de week een half uurtje sporten en boem, topfit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 07:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat komt allemaal "vanzelf" toch, ze trainen echt "niet" elke dag in de fitnessruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |