Ik snap de waardering voor de techniek trouwens wel hoor, de prijzen wat minderquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:50 schreef shiz het volgende:
Ja, deze. [ afbeelding ]
Maar een F1 auto is ook erg duur om een rondje te rijden.
De reden dat mensen een horloge dragen is dan ook absoluut niet voor het weten van de tijd. Voor het meerendeel dan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:40 schreef Donderkonijn het volgende:
Bovendien, iedereen heeft tegenwoordig standaard de tijd op zijn gsm bij zich, wat horloges enigzins overbodig maakt.
Seiko. EN ANDERS NIKS!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:17 schreef shiz het volgende:
Dit al voorbijgekomen?
› Formula 1 Enters New Era as LVMH and Tag Heuer Take Over from Rolex
Geen Rolex klok meer...
[ afbeelding ]
Als je 1 miljoen euro een land wilt binnensmokkelen, dan is een horloge toch wat makkelijker dan een koffer met vol met geld. Zeker als zo'n horloge ook nog flink waardevast is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:40 schreef Donderkonijn het volgende:
Die dure klokjes hebben de waarde van vroeger niet meer, vroeger was het speciaal als je er eentje had, nu loopt half gangstawanna be met zo'n ding rond en daar wil je toch niet mee geassocieerd worden?
Bovendien, iedereen heeft tegenwoordig standaard de tijd op zijn gsm bij zich, wat horloges enigzins overbodig maakt.
Als in Berry van Aerle?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Seiko, dat betekent Berry in het Japans.
Apart! Ik ken alleen vrouwen die Seiko heten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Seiko, dat betekent Berry in het Japans.
Yepquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als in Berry van Aerle?
Dat einde!quote:
Als die man kon staan was het al wereldnieuws geweest denk ik. Dus denk het nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:57 schreef Rnie het volgende:
Is dit Michael Schumi? Browsend door X kwam ik deze set foto's tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zegt dat hij niet kan staan dan? Er is namelijk geen bevestigende informatie omtrent de status van zijn welzijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die man kon staan was het al wereldnieuws geweest denk ik. Dus denk het niet
Ik geef ook duidelijk aan dat het een vermoeden is, niet dat ik het zeker weet. Alleen dat het mij niet waarschijnlijk lijkt dat die niet kan staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet kan staan dan? Er is namelijk geen bevestigende informatie omtrent de status van zijn welzijn.
Dus hij kan staan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen dat het mij niet waarschijnlijk lijkt dat die niet kan staan.
quote:
Op basis waarvan dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alleen dat het mij niet waarschijnlijk lijkt dat die niet kan staan.
Heb ik al gezegd.quote:
Neequote:
Dus dan blijft mijn vraag staan. Op basis waarvan lijkt het je waarschijnlijk dat die niet kan staan dan? Dat is je vermoeden toch? Hoe onderbouw je dat gegeven dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je vraagt om informatie wat niemand hier weet en we alleen maar kunnen speculeren
Zei ik in mijn eerste bericht al. Omdat het anders al lang bekend was geweest als die echt zou kunnen staan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dus dan blijft mijn vraag staan. Op basis waarvan lijkt het je waarschijnlijk dat die niet kan staan dan? Dat is je vermoeden toch? Hoe onderbouw je dat gegeven dan?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zei ik in mijn eerste bericht al. Omdat het anders al lang bekend was geweest als die echt zou kunnen staan.
Nou dit dus, als die kon staan en rondlopen en gezellig kon doen bij een bruiloft wisten wij het wel hoor en dan had Mick ook niet zulke uitspraken gedaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:56 schreef shiz het volgende:
Dat Mick gezegd heeft dat 'ie zich wenst dat 'ie noch met z'n vader kon spreken... over sport, hem vertellen over dat 'ie het in de F1 heeft gehaald, kon horen van z'n pa dat 'ie trots op hem was... maar dat dat niet gaat.
Dan lijkt dat eerder het 'kasplantje'-scenario te ondersteunen dan 'goh, hij was gezellig te gast op de bruiloft', stond lekker te genieten met een glas alcohol in z'n handen.
Als je dat denkt... en idd dat staat je vrij zoals Chevy zei, moet je dat vooral doen.
Dan lijkt het mij nog waarschijnlijker dat ze zo'n holograminstallatie georganiseerd hebben (á la Tupac, MJ, Elvis etc) en dat 'ie er in die vorm bij was.
Wat is hiervoor je onderbouwing?quote:
Ehhh.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is hiervoor je onderbouwing?
Sommige dingen hoeven niet zo moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehhh.
Ik denk dat hij wat anders bedoelde.
Anders dan wat? Ik vraag alleen om een onderbouwingquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehhh.
Ik denk dat hij wat anders bedoelde.
Daarom heeft RBR Adrian Newey ontslagen. Ff een tijdje een slechte auto met 0 doorontwikkeling. Ladder naar beneden glijden en je resources opsparen voor 2026.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:39 schreef DjVero het volgende:
Zomaar een willekeurige vraag. Je hebt als je een bepaalde plaats in het WCC behaalt een x hoeveelheid windtunneltijd. Nou gaan in 2026 weer nieuwe regels in. Geldt deze regel dan ook voor de uitslagen behaald in 2025? Het lijkt me dat als je eerste wordt onder de oude regels je eigenlijk hard genaaid wordt voor de nieuwe regels.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:13 schreef shiz het volgende:
› https://www.gala.de/stars(...)taucht-24197982.html Het waren overigens Ralf en z'n vader Rolf dus.
Ha, called it.quote:
Ik denk dat jij de opmerking anders opvatte dan er bedoeld werd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anders dan wat? Ik vraag alleen om een onderbouwing
/edit]quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:13 schreef shiz het volgende:
› https://www.gala.de/stars(...)taucht-24197982.html Het waren overigens Ralf en z'n vader Rolf dus.
De vader van Ralf is ook de vader van Michaelquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de opmerking anders opvatte dan er bedoeld werd.
Komt er dus op neer dat op die foto niet Michael Schumacher stond/stond (al naar gelang hoe je mijn zin wil opvatten) Het was de vader van Ralf.
De oorspronkelijke vraag was of het M.S. was op de foto.
De bron wordt door iemand anders gegeven.
[edit:
[..]
/edit]
Maar laten we lekker doorgaan over de Formule 1, niet het F1-shownieuws, daar is ook een topic voor
Daar ging de hele discussie van Chevy dus niet overquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vader van Ralf is ook de vader van MichaelEn dus de opa van Gina-Maria.
Maar ik reageerde niet op Chevy, maar op jou. Want jij schreef "de vader van Ralf"quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar ging de hele discussie van Chevy dus niet over![]()
De *vraag* was of het Michael Schumacher was op de foto.
Maar zoals gezegd: F1-shownieuws is een deur verder, toch?
Zucht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik reageerde niet op Chevy, maar op jou. Want jij schreef "de vader van Ralf"![]()
Alsof het niet de vader van Michael is. Of de opa van de bruid..
Hij was op de bruiloft van zijn kleindochter. Gina-Maria. De dochter van Michael. De bruid zoals ik al zei in mijn vorige post.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Degene die bedoeld werd in de foto, lijkt op Michael.
Het IS echter.... Rolf.
Dus de vader van Ralf (en dus ook Michael ja). Die dus op de bruiloft van zijn zoon was.
Moet ik het nog verder spellen????
Ik had niet helemaal begrepen dat het de bruiloft van Gina-Maria was. Ik dacht nog die van Ralf of zo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was op de bruiloft van zijn kleindochter. Gina-Maria. De dochter van Michael. De bruid zoals ik al zei in mijn vorige post.
En gaat het verder wel met je? Je lijkt een tikje emotioneel.
SPOILER: Spoiler want geheel offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 09-10-2024 00:20:41 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:42 schreef shiz het volgende:
Ja. Wat een quick fact check al niet helpt. Helaas doen mensen dat niet meer.
En ja, hij zal er vast wel 'bij' geweest zijn, want hij schijnt in 2020 al vanuit Zwitserland naar Mallorca te zijn overgeplaatst waar ze uit die villa een ziekenhuis hebben gemaakt (src: Flavio Briatore's ex Elisabetta Gregoraci), dus dat wil ik best geloven. Hij 'communiceert' schijnbaar met z'n ogen. Tja... al met al... natuurlijk; hij kan ergens fysiek aanwezig zijn. Maar ik bedoel, je kunt in een museum ook een mummie tentoonstellen. Of hij geestig/mentaal daar dan wat van mee krijgt... zeer vragelijk. Of 'ie met z'n ogen kan communiceren... it's in the eye of the beholder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |