abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215099224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:36 schreef Monolith het volgende:
[ afbeelding ]

#OPHEF
Grappig dat je dat noemt, want dat was juist een cartoon die expliciet over de actualiteit ging en hedendaagse problemen aanstipte. Alles daar was een metafoor, Groot Waterland was Nederland, je had krokodillen en varkens als gewetensloze zakenlui, een leeuw als koning die op een gegeven moment opstapte zodat Groot Waterland een republiek kon worden etcetera etcetera.

Gewoon een totaal andere insteek dan wat de Donald Duck altijd geweest is. Maar ja, dat is te genuanceerd hé. Je ziet een zwarte eend en dan stopt het denken. Typisch :)
pi_215099231
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En waar in die parade van aparte dieren valt de nieuwe eend dan uit de toon?
Het enige juiste antwoord is: helemaal niet.
Je quote mij maar reageert op iets wat ik helemaal niet gezegd heb. Ik stel meerdere vragen in mijn post, rechtstreeks gebaseerd op jouw uitspraken, met uitvoerige onderbouwing. Zou je daar op willen reageren?
pi_215099240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Je quote mij maar reageert op iets wat ik helemaal niet gezegd heb. Ik stel meerdere vragen in mijn post, rechtstreeks gebaseerd op jouw uitspraken, met uitvoerige onderbouwing. Zou je daar op willen reageren?
Nee, ik wil daar niet verder op reageren.
Ik ben het niet met je eens en heb geen zin in een oeverloze discussie met je.

Agree to disagree, vind ik voldoende.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 26 september 2024 @ 15:46:06 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099246
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Huh?
quote:
Eva Hamerslag kan volgens haar bedenker niet goed tegen ongelijkheid. "De ruzie tussen haar buurmannen vindt ze maar kinderachtig."
En dat is haar persoonlijkheid?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 26 september 2024 @ 15:47:37 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099261
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben het niet met je eens en heb geen zin in een oeverloze discussie met je.

Agree to disagree, vind ik voldoende.
Ik vind dat je je er gemakkelijk mee afdoet, lekker selectief reageren en dan zeggen nee ik ga er niet over in discussie.

Als je niet in discussie wil gaan vertrek dan uit het topic _O-
pi_215099270
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Zegt voldoende dat hier een topic over geopend moet worden en er ook al een deeltje 2 is inmiddels :')
Lekker toch. Danny heeft ook een gezin te onderhouden en donkere mensen verkopen nou eenmaal goed bij de users aan dom rechts hier.
pi_215099287
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik had ook niet anders verwacht. Met gestrekt been een topic inkomen en feitenvrij stellingen deponeren die je niet kunt of wil verdedigen en dan als iemand inhoudelijk het over wil hebben geef je niet thuis.

Dan heb ik liever de mensen die zich wél druk maken, die voegen tenminste nog iets toe aan een topic.
pi_215099291
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
[..]
En dat is haar persoonlijkheid?
Wat is daar mis mee?
pi_215099294
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 14:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ze denken zoals HowardRoark dat er een complot is tegen blanke mannen. En daarom worden ze heel bang en onzeker van dit stripfiguurtje.
Zal mij niet verbazen als die over een paar jaar de SG binnenvalt met allemaal gekkies omdat Wilders heeft getweet dat de verkiezingen zijn gestolen
pi_215099305
quote:
Wit is dus een prima vervanging voor blank.
Nee maar blank komt van het franse blanc wat wit betek... nevermind.
Ik ga naar huis.
pi_215099309
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik vind dat je je er gemakkelijk mee afdoet, lekker selectief reageren en dan zeggen nee ik ga er niet over in discussie.

Als je niet in discussie wil gaan vertrek dan uit het topic _O-
Ik wil best in discussie. Sterker nog, dat doe ik volgens mij ook.
Maar ik ben geen circushond die reageert op dingen omdat de poster in kwestie vindt dat ik dat moet doen. Ik heb daarop gereageerd zoals ik dat wilde en ben niet verplicht door een hoepel te springen omdat een ander antwoord verwacht werd.
pi_215099320
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien toch die van Dale er maar weer even bij pakken.
pi_215099321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:41 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Grappig dat je dat noemt, want dat was juist een cartoon die expliciet over de actualiteit ging en hedendaagse problemen aanstipte. Alles daar was een metafoor, Groot Waterland was Nederland, je had krokodillen en varkens als gewetensloze zakenlui, een leeuw als koning die op een gegeven moment opstapte zodat Groot Waterland een republiek kon worden etcetera etcetera.

Gewoon een totaal andere insteek dan wat de Donald Duck altijd geweest is. Maar ja, dat is te genuanceerd hé. Je ziet een zwarte eend en dan stopt het denken. Typisch :)
Oh in tegendeel. Juist het expliciet activistische deel van AJK zou vandaag de dag toch geschuimbek over Gutmenschen hebben geleid. Dolf zou als parabel voor Wilders (al was het natuurlijk Hitler in die tijd) worden gezien en de serie zou zijn afgedaan als linkse propaganda. Het ging ook over het apartheidsregime in Zuid-Afrika, de grote inspiratiebron van een Martin Bosma, om maar wat te noemen.

Nee, AJK, had in deze tijd echt niet gekund aldus NWS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215099326
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:51 schreef nietzman het volgende:

[..]
Nee maar blank komt van het franse blanc wat wit betek... nevermind.
Wat is je punt?
pi_215099329
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:53 schreef Monolith het volgende:

[..]
Oh in tegendeel. Juist het expliciet activistische deel van AJK zou vandaag de dag toch geschuimbek over Gutmenschen hebben geleid. Dolf zou als parabel voor Wilders (al was het natuurlijk Hitler in die tijd) worden gezien en de serie zou zijn afgedaan als linkse propaganda. Het ging ook over het apartheidsregime in Zuid-Afrika, de grote inspiratiebron van een Martin Bosma, om maar wat te noemen.

Nee, AJK, had in deze tijd echt niet gekund aldus NWS.
Ok man, lekker weer even de onderbuik geleegd.
pi_215099336
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ah, toen waren de argumenten op.
pi_215099341
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ah, toen waren de argumenten op.
Blijf lekker vechten tegen die stropopjes vriend :)
pi_215099352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Blijf lekker vechten tegen die stropopjes vriend :)
Ik zou je nooit voor stropop uitmaken hoor.
pi_215099412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik zou je nooit voor stropop uitmaken hoor.
Mooi. Trouwens, Alfred wordt nog regelmatig herhaald en er is nooit ophef over. Dat heeft ook te maken met de kwaliteit, er zijn ontelbaar veel manieren om maatschappelijke kwesties te behandelen op een manier dat zowel volwassenen als kinderen er iets mee kunnen. Alfred is één van de weinige series die de lijn tussen subtiliteit en aambeelden-gooien succesvol weet te bewandelen. Ook al is soms de boodschap wat vaag, wat we nou moeten leren van een clown die aan de andere kant van de maan leeft en viool kan spelen ontgaat me een beetje :)

De Donald Duck is wat dat betreft nogal hit & miss.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:05:36 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215099421
Als we dan een analyse maken van waar de satire van Donald Duck naar verwijst

-Donald Duck, een loser die door zijn karakter en gedrag ieder baantje weet te verkloten. Staat een beetje voor de onderkant van de samenleving

-Kwik, Kwek en Kwak, slimmer en beheerster dan Donald, staan voor jeugd en voor talent. Hun vriendjes Martje Meeuw en Keessie staan juist voor randgroep of toekomstloze jeugd.

-Dagobert Duck, een steenrijke inhalige vrek, staat voor het kapitalistische systeem

-Willie Wortel, een geniale uitvinder die meer bezig is met uitvinden dan met het verdienen van geld daarmee, staat voor de intellectuelen

-Guus Geluk, onuitstaanbaar persoon die alles komt aangewaaid zonder moeite er voor te doen, staat voor de aristocratie

-Katrien, single vrouw die niet weet wat ze wil en van meerdere walletjes eet, staat voor verwaande, instabiele vrouwen

-Oma Duck, sterke oude vrouw met een boerderij, staat voor de ouderen

-Gijs Gans, hongerige lamlul die itt Donald wel een stabiel leven en baan heeft, staat een beetje voor de volgzame burger/consument

-Buurman Bolderbast, eenzame en asociale man die enkel negatief is, staat voor de maatschappelijk teleurgestelden

-De zware jongens, niet al te slimme boeven die steeds mislukken, staan voor draaideurcriminelen

-Zwarte Magica, enge heks die steeds toeslaat met poefbommetjes en Dagobert onderuit wil halen, staat voor terrorisme en zware criminaliteit

Daar komt dus nu een vrouw bij die staat voor leuke stabiele vrouwen in de samenleving en een zoon die staat voor whizzkids. En beide staan voor migranten. Dus prima aanvulling
pi_215099423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Zoals het erg boos worden over een bruine eend ja dat gebeurt hier observeerbaar veel. _O- :W
  donderdag 26 september 2024 @ 16:06:56 #72
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215099432
Wat?! Een tweede deel al? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215099451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:05 schreef Hexagon het volgende:

-Donald Duck, een loser die door zijn karakter en gedrag ieder baantje weet te verkloten. Staat een beetje voor de onderkant van de samenleving

-Kwik, Kwek en Kwak, slimmer en beheerster dan Donald, staan voor jeugd en voor talent. Hun vriendjes Martje Meeuw en Keessie staan juist voor randgroep of toekomstloze jeugd.

-Dagobert Duck, een steenrijke inhalige vrek, staat voor het kapitalistische systeem

-Willie Wortel, een geniale uitvinder die meer bezig is met uitvinden dan met het verdienen van geld daarmee, staat voor de intellectuelen

-Guus Geluk, onuitstaanbaar persoon die alles komt aangewaaid zonder moeite er voor te doen, staat voor de aristocratie

-Katrien, single vrouw die niet weet wat ze wil en van meerdere walletjes eet, staat voor verwaande vrouwen

-Gijs Gans, hongerige lamlul die itt Donald wel een stabiel leven en baan heeft, staat een beetje voor de volgzame burger/consument

-Buurman Bolderbast, eenzame en asociale man die enkel negatief is, staat voor de maatschappelijk teleurgestelden

-De zware jongens, niet al te slimme boeven die steeds mislukken, staan voor draaideurcriminelen

-Zwarte Magica, enge heks die steeds toeslaat met poefbommetjes en Dagobert onderuit wil halen, staat voor terrorisme en zware criminaliteit

Daar komt dus nu een vrouw bij die staat voor leuke stabiele vrouwen in de samenleving en een zoon die staat voor whizzkids. En beide staan voor migranten. Dus prima aanvulling
Je moet die metaforen wel behoorlijk ver uitrekken hoor :D Daar zijn die karakters echt niet consistent genoeg voor. Zijn ze ook niet voor gemaakt, Bolderbast bijvoorbeeld is echt alleen maar een 'foil' voor Donald zodat ze ruzie maken en er grappige situaties ontstaan. Dieper dan dat gaat het niet, en dat hoeft ook niet.

Maar dat zorgt er dus ook voor dat een een-dimensionaal karakter zoals deze nieuwe buurvrouw er op zich wel in kan passen, daar heb je gelijk in.
pi_215099452
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een wit persoon gezien.

Wel blank.

Aub geen zwart/wit onzin

Negers zijn ook niet zwart namelijk
Je begint zelf met die onzin omdat je verontwaardigd bent dat iemand het woord "wit" in plaats van "blank" gebruikt.

Dat hele wit/blank gezeik heeft helemaal niets met het topic te maken, dus als je het zo belangrijk vindt dat het on-topic blijft moet je zeker niet zelf met dat wit/blank gezeur beginnen omdat een ander de term gebruikt die jou niet bevalt.

En on-topic: wat een vreselijk drama weer, een 9-jarig kind tekent een vrouwelijke handige Harriët die ook nog eens een kleurtje heeft, en dan toevallig de kleur van vrouwelijke eenden, voor de Donald Duck, hoe durft ze?!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215099467
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je begint zelf met die onzin omdat je verontwaardigd bent dat iemand het woord "wit" in plaats van "blank" gebruikt.

Dat hele wit/blank gezeik heeft helemaal niets met het topic te maken, dus als je het zo belangrijk vindt dat het on-topic blijft moet je zeker niet zelf met dat wit/blank gezeur beginnen omdat een ander de term gebruikt die jou niet bevalt.

En on-topic: wat een vreselijk drama weer, een 9-jarig kind tekent een vrouwelijke handige Harriët die ook nog eens een kleurtje heeft, en dan toevallig de kleur van vrouwelijke eenden, voor de Donald Duck, hoe durft ze?!!!
Waar maak je je druk over?
pi_215099472
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
:')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 26 september 2024 @ 16:13:04 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099485
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee?
Als gelijkheid je volledige persoonlijkheid is, dan is ze dus totaal oninteressant als personage.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:13:13 #78
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215099486
Veel buurman Bolderbasts hier. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215099489
quote:

[..]
spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie opende deel 2 omdat hij zich er blijkbaar heel druk over maakt. _O-
  donderdag 26 september 2024 @ 16:14:31 #80
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099493
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haha een drama nog wel :')

Stel je voor dat je een discussie zou willen hebben hierover.

Nee lekker drogredenen bedenken om het inhoudelijk vooral er niet over te hebben.

Verder ik begin helemaal nergens mee.
Ik vindt het ook niet belangrijk dat het ontopic blijft, dat heb ik nooit gezegd.

Ben je nu klaar woorden in mijn mond te leggen? Thx.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:14:55 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215099495
quote:

[..]
Wat ben je aan het projecteren?
Huilen dan.
pi_215099498
Sarcamse blijft moeilijk voor sommigen.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:15:36 #83
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099501
Wel mooi dat er geen 2e deel geopend mag worden volgens sommige schuimbekkers hier, maar zelf wel blijven posten en andere posters belachelijk maken zonder inhoudelijk op de context in te gaan _O-

Is dat hoe we hier tegenwoordig discussies voeren?
  donderdag 26 september 2024 @ 16:16:07 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215099506
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 14:08 schreef Managarm het volgende:
Niemand had problemen met deze, maar nu in ze een stripverhaal staan _O- .

[ afbeelding ]
Spreek voor je eigen ik heb het altijd tuigvogels gevonden.
Huilen dan.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:16:17 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099507
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat ben je aan het projecteren?
Hij maakt de andere posters belachelijk die met het drog argument "waar maak je je druk om" de discussie om zeep willen helpen.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:16:43 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215099511
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:15 schreef MoreDakka het volgende:
Sarcamse blijft moeilijk voor sommigen.
Ah ja, de "it was merely an act"-act.
Huilen dan.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:16:43 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215099512
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Veel buurman Bolderbasts hier. :')
Ja dat is ook een ijzersterk karakter.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:16:55 #88
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099514
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kom op zeg :')
  donderdag 26 september 2024 @ 16:17:39 #89
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099519
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah ja, de "it was merely an act"-act.
Zoals gezegd, hij maakt de andere posters belachelijk die onder het mom van "maak je niet zo druk om zoiets onbenulligs" de discussie om ver willen helpen.

Duidelijk? :D
pi_215099520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja dat is ook een ijzersterk karakter.
Vooral zijn liefde voor zijn plantjes geeft hem zoveel diepte.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:18:15 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215099522
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Zoals gezegd, hij maakt de andere posters belachelijk die onder het mom van "maak je niet zo druk om zoiets onbenulligs" de discussie om ver willen helpen.

Nee niet echt. Ik zou het nog een keer herhalen.
Huilen dan.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:20:00 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099535
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zoals het erg boos worden over een bruine eend ja dat gebeurt hier observeerbaar veel. _O- :W
Wie is er echt heel erg boos? Volgens mij niemand

Blijf lekker projecteren vriend :')
pi_215099546
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat er meer bruine mensen dan letterlijk zwarte mensen

Zo zijn er idd meer beige mensen dan witte mensen

Een a4tje is wit

Het tekstblok achter deze reply is wit

Dat is niet mijn huidskleur :D
Je gaat het nog lastig krijgen in een Engelstalig land :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215099556
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:05 schreef Hexagon het volgende:

-Katrien, single vrouw die niet weet wat ze wil en van meerdere walletjes eet, staat voor verwaande, instabiele vrouwen

Carl Barks verwerkte dan ook veel maatschappijkritiek en politiek in zijn albums. Concurrentie, uitbuiting, corporatisme, normen & waarden etc. Het was wat subtieler dan Alfred J Kwak, maar zeker niet minder. Daarom werd het ook zo populair bij volwassenen.

Ik heb overigens de hele collectie van Carl Barks compleet _O_
Incelfrikandel
pi_215099563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee, dan kun je beter boos worden dat iemand het woord "wit" gebruikt waar jij " blank" gebruikt en vinden dat die ander dat ook moet gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215099566
quote:
Ik ga echt verder geen discussie aan over hte gebruik van blank of wit.

Overigens, vandale.nl
[..]
Wit is dus een prima vervanging voor blank.
Incorrect gebruik van het woord 'dus'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:22:06 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099568
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Je gaat het nog lastig krijgen in een Engelstalig land :D
Niet echt. Daar hebben woorden andere connotaties. Zo werkt dat namelijk met taal.

Je moet niet als een debiel alles overnemen uit een andere taal en dat als 1/1 gebruiken als vervanging voor een andere term.
pi_215099579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Als gelijkheid je volledige persoonlijkheid is, dan is ze dus totaal oninteressant als personage.
Waaruit maak je op dat dit haar volledige persoonlijkheid zal zijn? Het is een nieuw karakter dat nog moet uitkristaliseren. Een onderdeel van dit karakter is dat ze niet tegen ongelijkheid kan, een hele leuke aanvulling op alle andere uitvergrote karatkertrekken, onhebbelijkheden en persoonlijkheden in Duckstad. Lees de post van @Hexagon maar eens.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:23:19 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099584
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, dan kun je beter boos worden dat iemand het woord "wit" gebruikt waar jij " blank" gebruikt en vinden dat die ander dat ook moet gebruiken.
Het is letterlijk een feit dat mijn huid niet wit is.

Net als de huid van iemand uit Marokko niet zwart is.

We leven niet in Amerika. We hebben hier geen witte mensen en zwarte mensen.

Wat een ander vindt, staat verder los van de feiten. Mijn huid is niet wit.
  donderdag 26 september 2024 @ 16:24:15 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215099593
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2024 16:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat dit haar volledige persoonlijkheid zal zijn? Het is een nieuw karakter dat nog moet uitkristaliseren. Een onderdeel van dit karakter is dat ze niet tegen ongelijkheid kan, een hele leuke aanvulling op alle andere uitvergrote karatkertrekken, onhebbelijkheden en persoonlijkheden in Duckstad. Lees de post van @:Hexagon maar eens.
Als je je hele identiteit ophangt aan ongelijkheid, dan is dat dus je voornaamste karaktertrek.

Verder werd er ook niets gezegd over haar persoonlijkheid.

Behalve dat ze tegen ongelijkheid is (welke ongelijkheid in Duckstad _O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')