SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Online aankopen doe ik sowieso met creditcard, dan weet je tenminste zeker dat je altijd je geld terug krijgt, mocht er iets fout gaan![]()
Ik zit te etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klarnaquote:Op donderdag 26 september 2024 09:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Online aankopen doe ik sowieso met creditcard, dan weet je tenminste zeker dat je altijd je geld terug krijgt, mocht er iets fout gaan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Boettham met salamiquote:quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Koud? Regen, en flink ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Droog hierquote:Op donderdag 26 september 2024 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koud? Regen, en flink ook.![]()
![]()
Ik ben een millennial. Ik doe 90% van mijn aankopen online, soms zelf buiten Nederland. Ben het wel gewend. En soms moet je dan even mailen en bellen of verloren producten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Salami is altijd goed! Eén van mijn liefste vrienden zegt dat er geen leven is als ik geen salami hebquote:![]()
![]()
Nope geen regenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koud? Regen, en flink ook.
Boterham met salami Smorgens
Klarna kijkt alleen of er een handtekening staat bij de verzending. Als de postbode of iemand anders getekend heeft, dan heb je pechquote:![]()
![]()
Dus creditcardquote:Op donderdag 26 september 2024 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een millennial. Ik doe 90% van mijn aankopen online, soms zelf buiten Nederland. Ben het wel gewend. En soms moet je dan even mailen en bellen of verloren producten.![]()
Ik heb goede ervaring met Klarnaquote:Op donderdag 26 september 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klarna kijkt alleen of er een handtekening staat bij de verzending. Als de postbode of iemand anders getekend heeft, dan heb je pech
Ook als producten slecht zijn
1 keer Klarna gedaan. Nooit meer.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klarna kijkt alleen of er een handtekening staat bij de verzending. Als de postbode of iemand anders getekend heeft, dan heb je pech![]()
Niet zo oordelenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon lokaal kopen, dan maar een tientje duurder, stelletje milieuslopers![]()
Ik had bij ene lokale winkel gekocht, ze hingen ook al. Alleen die man had ze niet goed opgemeten ze waren te kort. En hij had twee verschillende kleuren besteld.
Hij wilde niet omruilen maar korting geven van 400 euro
Ja daag dan ben ik nog een hoop geld kwijt met gordijnen die te kort zijn en twee verschillende kleuren wat ik niet wil
Hij was boos en wilde niets meer doen kwam alles weer ophalen en zou ik het geld terug krijgen.
Maar let op nu komt het.....
Ik had ook inschuifbare horren bij hem gekocht, 2 voor beneden en 2 voor boven en twee bestaande horren van mij had hij nieuw gaas in gezet, dit was al betaald.
Nu komt het........
Hij wilde die ook terug anders kwam hij die andere gordijnen ook niet ophalen.
Heb nog gebeld met het juridisch loket en dat mocht dus niet.
Maar aangezien i k helemaal geen zin had in strijd heb ik hem alles op laten halen.
Nu komt er nog wat....
Hij had de oude bestaande horren van mij meegenomen. Die wilde ik natuurlijk wel terug.
En dat heeft hij gedaan, netjes in de gang gezet.
Wil ze er in gaan zetten zitten er in de twee van boven grote scheuren
Dus bij een lokale winkel bestellen euhhhhhhhh
En wat jij stelt kniepers het kost je een paar tientjes meer euhhh niet iedereen heeft die paar tientjes heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat was een prima topic in WGRquote:Op donderdag 26 september 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo oordelen![]()
Ik had bij ene lokale winkel gekocht, ze hingen ook al. Alleen die man had ze niet goed opgemeten ze waren te kort. En hij had twee verschillende kleuren besteld.
Hij wilde niet omruilen maar korting geven van 400 euro
Ja daag dan ben ik nog een hoop geld kwijt met gordijnen die te kort zijn en twee verschillende kleuren wat ik niet wil
Hij was boos en wilde niets meer doen kwam alles weer ophalen en zou ik het geld terug krijgen.
Maar let op nu komt het.....
Ik had ook inschuifbare horren bij hem gekocht, 2 voor beneden en 2 voor boven en twee bestaande horren van mij had hij nieuw gaas in gezet, dit was al betaald.
Nu komt het........
Hij wilde die ook terug anders kwam hij die andere gordijnen ook niet ophalen.
Heb nog gebeld met het juridisch loket en dat mocht dus niet.
Maar aangezien i k helemaal geen zin had in strijd heb ik hem alles op laten halen.
Nu komt er nog wat....
Hij had de oude bestaande horren van mij meegenomen. Die wilde ik natuurlijk wel terug.
En dat heeft hij gedaan, netjes in de gang gezet.
Wil ze er in gaan zetten zitten er in de twee van boven grote scheuren
Dus bij een lokale winkel bestellen euhhhhhhhh
En wat jij stelt kniepers het kost je een paar tientjes meer euhhh niet iedereen heeft die paar tientjes he![]()
![]()
* gebrokenglas geeft greys een bemoedigende schouderklop, zegt "morgen al de laatste werkdag" en schenkt een heerlijke mok koffie in voor haarquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent echt een lieverd GGquote:Op donderdag 26 september 2024 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft greys een bemoedigende schouderklop, zegt "morgen al de laatste werkdag" en schenkt een heerlijke mok koffie in voor haar
Ik ook niet, ben een beetje aan het overlopen heb ik het idee.quote:
Niks loopt zoals het moet lopen overal is wel wat of ik nu gordijnen koop een bank uit zoek. Het PGb wat niet goed loopt dan dit dan dat overal altijd dingen waar je achteraan moet.
Te veel te doen te weinig slaap, te veel lichamelijke klachten te weinig zin
Tijd om mezelf een schop onder de kont te geven denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat goedkomenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben een beetje aan het overlopen heb ik het idee.
Niks loopt zoals het moet lopen overal is wel wat of ik nu gordijnen koop een bank uit zoek. Het PGb wat niet goed loopt dan dit dan dat overal altijd dingen waar je achteraan moet.
Tijd om mezelf een schop onder de kont te geven denk ik![]()
![]()
Ja datquote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om mezelf een schop onder de kont te geven denk ik
Korte tt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben ook al 2 dagen niet in mijn sas. Zal het weer wel zijnTrotste mama van Ambar
Badedas gaan gebruikenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook al 2 dagen niet in mijn sas. Zal het weer wel zijn![]()
Zo kortquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee ik ben weer braafquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mycroftquote:Op donderdag 26 september 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
Anders gewoon user zoeken via de zoek functie
AS is niet lang van stofquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine stappen, dan gaat het hopelijk wel.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is ook zo hoor. kloteweer, de dagen zijn merbaar korter.... Niet leuk.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook al 2 dagen niet in mijn sas. Zal het weer wel zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lijstjes maken ook!quote:Op donderdag 26 september 2024 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kleine stappen, dan gaat het hopelijk wel.![]()
Ik ook, maar zonder lijstjes wordt er weinig gedaanTrotste mama van Ambar
Een lijstje maken en dan vergeten dingenaf te vinken
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Alleen het lijstje maken geeft al rust vaakTrotste mama van Ambar
Als ik op papier ga zetten wat ik moet doen
Zegt mijn brein zoek het uit
Vloermat weer helemaal schoon en zonder muffe lucht na een nachtje baking soda![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Grote blijquote:Op donderdag 26 september 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
Vloermat weer helemaal schoon en zonder muffe lucht na een nachtje baking soda![]()
![]()
![]()
Correct.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen het lijstje maken geeft al rust vaak
En daarna alles afstrepen![]()
![]()
Je hebt in korte tijd ook veel voor je kiezen gehad en dan nog de nasleep ervan die al weken duurt.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt goed Dot
Zuurquote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met azijn geeft zo’n leuke reactie![]()
Maar azijn stinkt zo..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ben verzot op lijstjes.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Correct.
En daarna alles afstrepen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is zo erg mij ookquote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan als je taken categoriseren volgens:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh en korte taken op je lijstje zetten.
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etcTrotste mama van Ambar
Omg ik wil je trouwen.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben verzot op lijstjes.![]()
Ja niet gedacht dat het zou werkenquote:![]()
2 pakjes baking soda erop 'gesmeerd', opgerold, nachtje laten liggen, net alles weer opgezogen en de vlekjes zijn eruit
quote:Op donderdag 26 september 2024 09:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg ik wil je trouwen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 26 september 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etc![]()
![]()
Ja, dit.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etcAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar heb ik Fatima voorquote:Op donderdag 26 september 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etc![]()
![]()
Ik Robbiequote:Op donderdag 26 september 2024 09:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar heb ik Fatima voor
Trotste mama van Ambar
Ik ook niet hoor. Maar lijstjes helpen met de dingen die je vergeten bent.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Volg ik verder mijn eigen advies? Neuh
Lijstjes![]()
![]()
Lijstjes zijn voor mij wel een orde in de chaos scheppen en dan een soort van motivatorTrotste mama van Ambar
Op mijn werk is het zonder lijstjes ook niet meer te doen, met alle werkzaamheden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op werk doe ik dat ook hoor een lijstje maken. Zeker als ik het idee heb dat ik niets te doen heb of dat ik overloop of als een kip zonder kop rond ren.Trotste mama van Ambar
Jammer wel dat Robbie het nog zo goed doet, want in een groter huis wil ik eigenlijk wel een iets meer geavanceerde robotstofzuiger.Trotste mama van Ambar
Mss moet ik een lijstje maken voor dit weekendTrotste mama van Ambar
Ik ben twee weken geleden begonnen met een boodschappenlijstje.
En waarachtig, dat werkt echt: ik koop veel minder. Zo van: alles van het lijstje gehad? Dan niet meer verder rondlopen, langs de frisdranken of langs de koekjes, maar direct naar de zelfscan!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb zo'n bureauplanner ding die ik zo nu en dan erbij pak. Kun je zelf datums invullen, zit een to-do lijstje bij en kun je de dagen even kort plannenTrotste mama van Ambar
Je hoeft alleen te stofzuigen.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss moet ik een lijstje maken voor dit weekend![]()
Ik moet veel meer doenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hoeft alleen te stofzuigen.
Trotste mama van Ambar
Dat is sowieso wel handig idd.. of alleen in t weekend lekker dingen kopenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
En waarachtig, dat werkt echt: ik koop veel minder. Zo van: alles van het lijstje klaar? Dan niet meer verder rondlopen, langs de frisdranken of langs de koekjes, maar direct naar de zelfscan!
Gewoon de app gebruikenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
En waarachtig, dat werkt echt: ik koop veel minder. Zo van: alles van het lijstje gehad? Dan niet meer verder rondlopen, langs de frisdranken of langs de koekjes, maar direct naar de zelfscan!![]()
![]()
Daar ben ik niet zo bedreven in. Vind dat nogal een gedoe.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon de app gebruikenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar woon ik niet. En als je zou komen helpen zou ik alles voor die tijd hebben schoongemaakt en opgeruimd en zou je niet meer hoeven te komenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je in Brabant woont kom ik je helpen.
Trotste mama van Ambar
Ik koop juist meer, dan ga ik echt zoeken naar wat heb ik nog nodig voor op het boodschappenlijstjequote:Op donderdag 26 september 2024 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
En waarachtig, dat werkt echt: ik koop veel minder. Zo van: alles van het lijstje gehad? Dan niet meer verder rondlopen, langs de frisdranken of langs de koekjes, maar direct naar de zelfscan!
Dat heb ik dan 9 van de 10x niet nodig
De grote vraag blijft: eet je ook alles op?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik koop juist meer, dan ga ik echt zoeken naar wat heb ik nog nodig voor op het boodschappenlijstje
Dat heb ik dan 9 van de 10x niet nodig![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar woon ik niet. En als je zou komen helpen zou ik alles voor die tijd hebben schoongemaakt en opgeruimd en zou je niet meer hoeven te komen![]()
![]()
Hoe dan? Ik doe gewoon: is er nog groente, brood, vis, vlees, koekjes misschien, heb ik nog voldoende koffie (belangrijk!), cola en siroop? Nou dan heb je het eigenlijk al wel gehad.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik koop juist meer, dan ga ik echt zoeken naar wat heb ik nog nodig voor op het boodschappenlijstje
Dat heb ik dan 9 van de 10x niet nodig
Wasmiddel en douchegel alleen in de bonusweek (1+1 gratis), dus dat is ook altijd voldoende.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast wel, maar kende dit niet vanmijzelfquote:Op donderdag 26 september 2024 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kleine stappen, dan gaat het hopelijk wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het probleem is niet dat ik dingen vergeet
Het probleem is dat ik een soort van vastloper heb en dan niks doe
Omdat je té veel moet doen?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
Het probleem is dat ik een soort van vastloper heb en dan niks doeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat klinkt als dat je dan ziet dat het wel erg veel is wat er gebeuren moet en dat je de moed in de schoenen zakt.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
Het probleem is dat ik een soort van vastloper heb en dan niks doeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan een voorteken van depressie zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
Het probleem is dat ik een soort van vastloper heb en dan niks doe![]()
Ik heb een agenda, die zit behoorlijk vol voor de maand oktober en maar kleine dingen hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
Als ik op papier ga zetten wat ik moet doen
Zegt mijn brein zoek het uit
Zoals een 2x een prik halen en 4 vergaderingen en 2 bijeenkomsten een in Apeldoorn en een in Twello
En dan een bewoners avond die ik helemaal alleen regel, dan moet ik daar de boodschappen voor doen, en de hapjes maken en en en en en en en...
Nu heb ik de meeste boodsschappen al in huis.
Word denk ik te oud voor dit soort dingen
Tenminste
Tis niet teveel
Als ik aan de slag zou gaan is het gewoon te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
borrelt lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met azijn geeft zo’n leuke reactieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb ik mijn hele leven een depressie
Trotste mama van Ambar
Ja is ook zo, maar toch ben normaal best iemand van doorgaan en niet zeurenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt in korte tijd ook veel voor je kiezen gehad en dan nog de nasleep ervan die al weken duurt.
Komt goed DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Shampoo, boterhamzakjes, scheermesjes, bier, ovenpapier, bier, zout, bierquote:Op donderdag 26 september 2024 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik doe gewoon: is er nog groente, brood, vis, vlees, koekjes misschien, heb ik nog voldoende koffie (belangrijk!), cola en siroop? Nou dan heb je het eigenlijk al wel gehad.
Wasmiddel en douchegel alleen in de bonusweek (1+1 gratis), dus dat is ook altijd voldoende.
Alles wat open is moet dan ineens vervangen worden want anders stressOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is toch heel erg praktisch?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik doe gewoon: is er nog groente, brood, vis, vlees, koekjes misschien, heb ik nog voldoende koffie (belangrijk!), cola en siroop? Nou dan heb je het eigenlijk al wel gehad.
Wasmiddel en douchegel alleen in de bonusweek (1+1 gratis), dus dat is ook altijd voldoende.![]()
Kan, heel veel mensen weten het niet eens en denken dat het normaal is.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan heb ik mijn hele leven een depressie![]()
En dat is niet altijd de juiste insteek. Je moet ook rust nemen, niet doorgaan en wel zeurenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar toch ben normaal best iemand van doorgaan en niet zeurenTrotste mama van Ambar
Vind ik welquote:Op donderdag 26 september 2024 10:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is toch heel erg praktisch?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ene keer lukt het schoonmaken opruimen ook beter, en dan zit je in zo'n flow dat je alles wilt schoonmaken
Maar ligt ook aan t weer.. met zonnig mooi weer meer zin om te schoonmaken dan met dit weerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Maar er zijn tienduizende redenen waarom iemand last heeft van uitstelgedrag. Depressie is er een van.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan, heel veel mensen weten het niet eens en denken dat het normaal is.Trotste mama van Ambar
Klopt ben je ook en je zeurt nu ook niet! maar je hebt zoveel op je bordje gehad de laatste maanden.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar toch ben normaal best iemand van doorgaan en niet zeuren
Kun je niet om hulp vragen voor die bewoners avond? Laat iemand de boodschappen doen en meehelpen met hapjes.. delegeren
Klopt, heb ik ook. Eenmaal begonnen dan ga ik ook door. Het probleem is het beginnen.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
Ene keer lukt het schoonmaken opruimen ook beter, en dan zit je in zo'n flow dat je alles wilt schoonmaken
Maar ligt ook aan t weer.. met zonnig mooi weer meer zin om te schoonmaken dan met dit weer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat maakt mijn opmerking niet minder waar.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar er zijn tienduizende redenen waarom iemand last heeft van uitstelgedrag. Depressie is er een van.![]()
Dat soort dingen is een automatismequote:Op donderdag 26 september 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etc
Die doe ik al voor de laptop aangaat hier
EErst die dingen doen en dan pas het internet opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa soms wel zin soms helemaal niet, dan maar een dag laterquote:Op donderdag 26 september 2024 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook. Eenmaal begonnen dan ga ik ook door. Het probleem is het beginnen.
O dat doe ik al jaren, alleen kopen wat nodig is. Maar met weinig budget moet dat ook welquote:Op donderdag 26 september 2024 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
En waarachtig, dat werkt echt: ik koop veel minder. Zo van: alles van het lijstje gehad? Dan niet meer verder rondlopen, langs de frisdranken of langs de koekjes, maar direct naar de zelfscan!
Ik weet niet beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij is niets automatismeIk moet echt denken: oh ik moet douchen, ik moet mijn tandenpoetsen en mij daartoe toe zetten. Of ik moet uit bed en dan het riedeltje af. Elke stap daar moet ik aan denken.
Schoonmaken is voor mij ook geen automatische of iets dergelijks of een routine dat ik ga doen op zaterdagmorgen. Ik moet er echt aandenken en mij dan er toe zetten.Trotste mama van Ambar
Ik heb mezelf een redelijk minimaal budget gegeven.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe ik al jaren, alleen kopen wat nodig is. Maar met weinig budget moet dat ook wel
Ik weet niet beter
Daarom kan ik nu naar Spanje![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2024 10:23:15 ]![]()
Als je stout genoeg bent word je naar Spanje meegenomen tochquote:Op donderdag 26 september 2024 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een redelijk minimaal budget gegeven.
Daarom kan ik nu naar Spanje
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik stel ook heel veel dingen uit.
Is ook een eigenschap van ADHD
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Mogguh....
Brr, ik weet nog niet of ik me vandaag al wat beter voel dan gisteren...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat is pas op 6 december. Als je eerder of later wil dan moet je toch echt zelf doen en betalenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je stout genoeg bent word je naar Spanje meegenomen tochTrotste mama van Ambar
Lijkt mij heel vermoeiend maar ik herken het wel een beetjequote:Op donderdag 26 september 2024 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor mij is niets automatismeIk moet echt denken: oh ik moet douchen, ik moet mijn tandenpoetsen en mij daartoe toe zetten. Of ik moet uit bed en dan het riedeltje af. Elke stap daar moet ik aan denken.
Schoonmaken is voor mij ook geen automatische of iets dergelijks of een routine dat ik ga doen op zaterdagmorgen. Ik moet er echt aandenken en mij dan er toe zetten.![]()
![]()
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is pas op 6 december. Als je eerder of later wil dan moet je toch echt zelf doen en betalen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2024 10:26:27 ]![]()
Laatst was ik mn schoenen aan het aandoen, met 1 schoen aan bedacht ik me toen dat ik nog iets in de keuken moest doen, toen met 1 schoen aan naar de keuken gehobbeld
Dat is geen adhd, dat is Limburgisme.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Laatst was ik mn schoenen aan het aandoen, met 1 schoen aan bedacht ik me toen dat ik nog iets in de keuken moest doen, toen met 1 schoen aan naar de keuken gehobbeld![]()
En dan heb je wel een ochtendroutine maar het gaat niet automatisch, je moet aan de stappen denken.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lijkt mij heel vermoeiend maar ik herken het wel een beetjeTrotste mama van Ambar
De dingen die ik doe half aangekleed of met een tandenborstel in mijn mondquote:Op donderdag 26 september 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Laatst was ik mn schoenen aan het aandoen, met 1 schoen aan bedacht ik me toen dat ik nog iets in de keuken moest doen, toen met 1 schoen aan naar de keuken gehobbeld
Trotste mama van Ambar
O, zo erg is het bij mij niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Laatst was ik mn schoenen aan het aandoen, met 1 schoen aan bedacht ik me toen dat ik nog iets in de keuken moest doen, toen met 1 schoen aan naar de keuken gehobbeldAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Amy woont in Limburg?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is geen adhd, dat is Limburgisme.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wist het nog niet. Even noterenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit zou niemand meer moeten verbazen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als er ook maar iets van mijn routine afwijkt dan heb ik een kutweek.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan heb je wel een ochtendroutine maar het gaat niet automatisch, je moet aan de stappen denken.![]()
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als er ook maar iets van mijn routine afwijkt dan heb ik een kutweek.Trotste mama van Ambar
Alle vrouwen zijn blijkbaar hetzelfde hier.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De dingen die ik doe half aangekleed of met een tandenborstel in mijn mond
Mannen zijn stom![]()
![]()
Dat laatste is sowieso waarheid.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn blijkbaar hetzelfde hier.
Mannen zijn stomTrotste mama van Ambar
Seksismequote:Op donderdag 26 september 2024 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn blijkbaar hetzelfde hier.
Mannen zijn stom![]()
![]()
Ik heb elke 5 min een andere gemoedstoestand
Trotste mama van Ambar
Ik ben alleen seksistisch als het op mannen aankomt.Trotste mama van Ambar
Mijn ex is sp3cquote:Op donderdag 26 september 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Jouw ex kennende, mag dat![]()
Naar hem zal ik nooit stenen gooien hoor.
Dat gaat zelfs mij te ver.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso waarheid.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hahaha ja, ik loop ook altijd overal met tandenborstel heen.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De dingen die ik doe half aangekleed of met een tandenborstel in mijn mond
En bedenk me regelmatig dat ik beter eerst kleren aandoe voor ik het raam dichtdoe
Ah, Justin is uitvergaderd. De puntenregen gaat beginnenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan heb je heelveel gedaan en ben je met tandenpoetsen niet verder gekomen dan die ene kiesquote:Op donderdag 26 september 2024 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik loop ook altijd overal met tandenborstel heen.
En bedenk me regelmatig dat ik beter eerst kleren aandoe voor ik het raam dichtdoeTrotste mama van Ambar
Naja meestal beweeg ik mn tandenborstel wel ondertussen.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan heb je heelveel gedaan en ben je met tandenpoetsen niet verder gekomen dan die ene kiesCause there is always a wrong to your right 🎶
Over 4 werkdagen heb ik mijn kast compleet
Ik denk dat ze eerste een taalcursus geven aan het magazijn om het verschil tussen I en L uit te leggenTrotste mama van Ambar
Bed opmaken met een tandenborstel in je mond is in de regel nooit een goed idee.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja meestal beweeg ik mn tandenborstel wel ondertussen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2024 10:54:01 ]![]()
Wist je dat echt niet?quote:
Op veilige afstand van iedereen
Maar ik ben geen Limburgse hoor, gewoon een nuchtere Tukker die af en toe verhuist!
Haha voor sommige mensen is het een tegenvaller als blijkt dat ik helemaal niet met een zachte g spreek.
Bed opmaken in de ochtend zit niet in mn routine.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bed opmaken met een tandenborstel in je mond is in de regel nooit een goed idee.
Meestal is het kleding uitzoeken op zolder, omdat ik altijd precies dat aan wil wat nog op zolder hangt
Nee ik wist dat niet. Maar ik krijg niet alles mee van hier.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet?
Maar ik ben geen Limburgse hoor, gewoon een nuchtere Tukker die af en toe verhuist!
Haha voor sommige mensen is het een tegenvaller als blijkt dat ik helemaal niet met een zachte g spreek.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik woon tegen België aan. Ik spreek nog steeds Delftsquote:Op donderdag 26 september 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet?
Haha voor sommige mensen is het een tegenvaller als blijkt dat ik helemaal niet met een zachte g spreek.![]()
![]()
Neem een kleedkamer, zoveel plezier van.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bed opmaken in de ochtend zit niet in mn routine.
Meestal is het kleding uitzoeken op zolder, omdat ik altijd precies dat aan wil wat nog op zolder hangt![]()
Hmm ga ik morgen lekker op mijn gemak naar Ikea en rondneuzen daar?Trotste mama van Ambar
Ja, dat is mn logeerkamer, vanuit het wasrek op zolder verhuist mn kleding daarheen. Totdat er iemand komt logeren, dan verhuist het naar de kledingkastenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neem een kleedkamer, zoveel plezier van.
Op mijn gemak en Ikea gaan bij mij meestal niet zo goed samenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ga ik morgen lekker op mijn gemak naar Ikea en rondneuzen daar?
Logeerkamers zijn zo erg 2004quote:Op donderdag 26 september 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is mn logeerkamer, vanuit het wasrek op zolder verhuist mn kleding daarheen. Totdat er iemand komt logeren, dan verhuist het naar de kledingkasten![]()
![]()
Maar nu staat het genoteerd! Op het grote minpunten van Amy lijstjequote:Op donderdag 26 september 2024 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee ik wist dat niet. Maar ik krijg niet alles mee van hier.
Ik ben de afgelopen keren met een vriend geweest, maar dan merk ik dat ik weinig rust neem om te kijken. Terwijl als ik alleen ben het wat meer is.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op mijn gemak en Ikea gaan bij mij meestal niet zo goed samenTrotste mama van Ambar
Moet je mij hebben: lijstje! Gewoon op je doel af.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op mijn gemak en Ikea gaan bij mij meestal niet zo goed samen
Parkeren duurt langer hoor![]()
![]()
Even zo'n bed testen, en voor je het weet ben je in slaap gevallen.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op mijn gemak en Ikea gaan bij mij meestal niet zo goed samen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, je moet eerst dat hele pand door slalommen met dat looppad. Ondanks dat 'korte routes' gedoe.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet je mij hebben: lijstje! Gewoon op je doel af.
Parkeren duurt langer hoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ja dat snap ik wel, als ik alleen ben zou ik ook gewoon rustig willekeurig rondzwerven, alles bekijkend. Maar weet niet of ik ooit alleen bij de ikea geweest ben. En vond het er meestal onaangenaam druk.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen keren met een vriend geweest, maar dan merk ik dat ik weinig rust neem om te kijken. Terwijl als ik alleen ben het wat meer is.Cause there is always a wrong to your right 🎶
En pas op met die vega hamburger, die is niet te vreten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik neem meestal taart, maar bedankt voor de tipTrotste mama van Ambar
Ze hadden vroeg een vega hotdog, die was lekker
Trotste mama van Ambar
Ja, ik wil eigenlijk nog wel een nieuw matras en dekbed. Ik bestel het liefst online, maar die dingen wil ik toch liever even echt voelen voor ik bestel.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even zo'n bed testen, en voor je het weet ben je in slaap gevallen.
Maar ik stel het nog wel even uit
Er zijn altijd korte routes. Maargoed ik ben een olifant en ik hou met niemand rekeningquote:Op donderdag 26 september 2024 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je moet eerst dat hele pand door slalommen met dat looppad. Ondanks dat 'korte routes' gedoe.![]()
Jarenlang tegenover de IKEA wonen is daar debet aan![]()
![]()
Nu heb ik zin in een hamburgerquote:Op donderdag 26 september 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
En pas op met die vega hamburger, die is niet te vreten.
Ik ookquote:Op donderdag 26 september 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een hamburger
Ik moet nog eten hebben voor vanavond dus dat wordt wel zoiets. Al denk ik dat het vissticks wordt op een broodje met cheddar, augurk en een coleslaw salade op basis van rode koolTrotste mama van Ambar
Doe niet zo gek
ik mag er niks over zeggenquote:Op donderdag 26 september 2024 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij: mislukte puber
anders heb ik het weer gedaan
Hamburgers met kortingquote:Op donderdag 26 september 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een hamburger
Uw ADH vitamine Worst
Ik hou ook maar wijselijk mijn mondquote:Op donderdag 26 september 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag er niks over zeggen
anders heb ik het weer gedaan![]()
![]()
Misschien moeten we allemaal wijselijk onze mond houdenTrotste mama van Ambar
Nee hoor, ik ben online dus alle schuld gaat gewoon naar mijquote:Op donderdag 26 september 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag er niks over zeggen
anders heb ik het weer gedaan![]()
![]()
in deze nietquote:Op donderdag 26 september 2024 11:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben online dus alle schuld gaat gewoon naar mij
dan is het immer de schuld van Greys
Alles? Dus ik kan stoken zonder jou te betrekken en dan krijg jij de schuld? Interessant.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben online dus alle schuld gaat gewoon naar mijTrotste mama van Ambar
Ik ben bezig met een hele saai opdracht voor werkquote:
Trotste mama van Ambar
ik krijg een nieuwe modem vandaag
want volgens Ziggo was hij niet kapot
maar na lang zeuren en dreigen
kan het plots toch wel
Hij doet het nog steeds anders kun je niet FOK!ken, toch?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:19 schreef greysbones het volgende:
ik krijg een nieuwe modem vandaag
want volgens Ziggo was hij niet kapot
maar na lang zeuren en dreigen
kan het plots toch welAutocorrect
(zelfst. naamw.)
hij heeft enorme dipsquote:Op donderdag 26 september 2024 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij doet het nog steeds anders kun je niet FOK!ken, toch?
dan wel dan niet
en zeker niet met teveel mensen tegelijk want dan zegt het modem zoek het uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yep, zo werkt hetquote:Op donderdag 26 september 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles? Dus ik kan stoken zonder jou te betrekken en dan krijg jij de schuld? Interessant.![]()
![]()
Hopelijk zijn de problemen met die nieuwe voorbij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat zou wel moeten jaquote:Op donderdag 26 september 2024 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Hopelijk zijn de problemen met die nieuwe voorbij.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kan toch met je iPhone posten? Geen modem voor nodig.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij doet het nog steeds anders kun je niet FOK!ken, toch?![]()
post nu op laptopquote:Op donderdag 26 september 2024 11:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan toch met je iPhone posten? Geen modem voor nodig.
eerder vandaag op IphoneThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zou ik kunnen doen, maar het zelf doen geeft weer minder gezeikquote:Op donderdag 26 september 2024 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt ben je ook en je zeurt nu ook niet! maar je hebt zoveel op je bordje gehad de laatste maanden.
Kun je niet om hulp vragen voor die bewoners avond? Laat iemand de boodschappen doen en meehelpen met hapjes.. delegerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles is voor Assie!quote:Op donderdag 26 september 2024 11:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben online dus alle schuld gaat gewoon naar mij![]()
Kijk dan weet je waar je het voor doetquote:Op donderdag 26 september 2024 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een redelijk minimaal budget gegeven.
Daarom kan ik nu naar Spanje![]()
Ik vond dat altijd zonde van het geld, zo zuinig moeten leven om een week weg te gaan wat heel veel geld koste
Heb dat nooit gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb van dat alles wat hier gezegd wordt nooit last gehad gelukkigquote:Op donderdag 26 september 2024 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, zo erg is het bij mij niet.
Alleen overviel het mij gisteren dat het even te veel werd . Maar ook teveel gehad dit jaar was echt niet een vroelijk jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb per definitie een kutweek, dat houdt het wel lekker overzichtelijk
quote:
Hallo Worstie!
Sommige kijken heel erg uit naar reizen sommige nietquote:Op donderdag 26 september 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dan weet je waar je het voor doet
Ik vond dat altijd zonde van het geld, zo zuinig moeten leven om een week weg te gaan wat heel veel geld koste
Heb dat nooit gedaanUw ADH vitamine Worst
Zo enthousiast ben ik nog nooit door jou begroetquote:
Uw ADH vitamine Worst
Misschien ben ik in een goede buiquote:Op donderdag 26 september 2024 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo enthousiast ben ik nog nooit door jou begroetTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 26 september 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien ben ik in een goede bui
Uw ADH vitamine Worst
Goed, op naar Schiphol
Op een positieve manierquote:Op donderdag 26 september 2024 11:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Triggert mijn aanwezigheid dat?![]()
Ik heb net je collega's Pauline en Ernesto gezienquote:Op donderdag 26 september 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een hele saai opdracht voor werk![]()
Die ken ik nietquote:Op donderdag 26 september 2024 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb net je collega's Pauline en Ernesto gezien
Trotste mama van Ambar
dan ga ik wel voor de smeerkaasquote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boterham harde belegen geitenkaas
geitenkaas vind ik vooral zacht lekker
met walnootjes en honing
Eens, maar soms vind ik hard ook lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ga ik wel voor de smeerkaas
geitenkaas vind ik vooral zacht lekker
met walnootjes en honingTrotste mama van Ambar
Hey Paulquote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik heb van dat alles wat hier gezegd wordt nooit last gehad gelukkig
Alleen overviel het mij gisteren dat het even te veel werd . Maar ook teveel gehad dit jaar was echt niet een vroelijk jaar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eten wat de kantine schaft......quote:Op donderdag 26 september 2024 11:42 schreef hemarookworst het volgende:
Dat zie ik straks wel op de zaakAutocorrect
(zelfst. naamw.)
bij ons is soms patat, of een lekkerbek.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook maar weer eens halenquote:Op donderdag 26 september 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Smeerkaas sambalgenot@:Lovely
Ik ook maar smeerkaas valt wel mee mits je er niet teveel van gebruiktquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ALLEMAAL!quote:
Je kinderen een heel jaar nee verkopen voor een duur weekje weg vond ik sneuquote:Op donderdag 26 september 2024 11:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige kijken heel erg uit naar reizen sommige niet
Dus de keuze gemaakt het niet te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar gaat de reis heen? Of is Schiphol het eindstation?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Mag hopen dat het niet zijn eindstation isquote:Op donderdag 26 september 2024 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen? Of is Schiphol het eindstation?
Uitzieken dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet het nooitquote:Op donderdag 26 september 2024 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag hopen dat het niet zijn eindstation is
Dank uquote:
Ben stiekem wel blij, was bang dat de spier- en gewrichtspijn kwam omdat ik weer teveel was gaan werken, dat had ik veel erger gevonden
Ik hoop niet dat de vliegreis naar Caribische gebied of Florida gaat, want ik ben bang dat je vliegtuig ergens anders landt door de orkaan.Trotste mama van Ambar
Neuh het is gewoon Covidquote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u
Ben stiekem wel blij, was bang dat de spier- en gewrichtspijn kwam omdat ik weer teveel was gaan werken, dat had ik veel erger gevonden
Trotste mama van Ambar
Ojee! Beterschapquote:Op donderdag 26 september 2024 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
ik heb covid
![]()
Het kwam dus niet door mn muffins @:AardappelSchotel!
Begrijpelijk. Nu een paar dagen uitziekenquote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u
Juichenquote:Op donderdag 26 september 2024 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
ik heb covid
![]()
Het kwam dus niet door mn muffins @:AardappelSchotel!![]()
![]()
Heb je al een idee welke? En kunnen we nog een voorkeur opgeven?quote:Op donderdag 26 september 2024 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet allemaal hoor, ik laat er wel 1 of 2 voor @:JustinK over
Er is een kans vandaag dat de halve staat wegwaait of verdwijnt onder water.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Uit Florida is nog nooit iets goeds gekomenTrotste mama van Ambar
He wat naarquote:Op donderdag 26 september 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een kans vandaag dat de halve staat wegwaait of verdwijnt onder water.![]()
Juichenquote:Op donderdag 26 september 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een kans vandaag dat de halve staat wegwaait of verdwijnt onder water.![]()
![]()
![]()
Naja niet om dat te downsizen, maar de meeste mensen genezen daar gewoon na een weekje ofzo van. Heb ik toch liever dan een terugval in de burnout.quote:
Zul je natuurlijk net zien dat ik nu post-covid krijg
Burnout en covid samen is niet gaafquote:Op donderdag 26 september 2024 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja niet om dat te downsizen, maar de meeste mensen genezen daar gewoon na een weekje ofzo van. Heb ik toch liever dan een terugval in de burnout.
Zul je natuurlijk net zien dat ik nu post-covid krijg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: