SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Online aankopen doe ik sowieso met creditcard, dan weet je tenminste zeker dat je altijd je geld terug krijgt, mocht er iets fout gaan![]()
Ik zit te etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klarnaquote:Op donderdag 26 september 2024 09:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Online aankopen doe ik sowieso met creditcard, dan weet je tenminste zeker dat je altijd je geld terug krijgt, mocht er iets fout gaan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Boettham met salamiquote:quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Koud? Regen, en flink ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Droog hierquote:Op donderdag 26 september 2024 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koud? Regen, en flink ook.![]()
![]()
Ik ben een millennial. Ik doe 90% van mijn aankopen online, soms zelf buiten Nederland. Ben het wel gewend. En soms moet je dan even mailen en bellen of verloren producten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Salami is altijd goed! Eén van mijn liefste vrienden zegt dat er geen leven is als ik geen salami hebquote:![]()
![]()
Nope geen regenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koud? Regen, en flink ook.
Boterham met salami Smorgens
Klarna kijkt alleen of er een handtekening staat bij de verzending. Als de postbode of iemand anders getekend heeft, dan heb je pechquote:![]()
![]()
Dus creditcardquote:Op donderdag 26 september 2024 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een millennial. Ik doe 90% van mijn aankopen online, soms zelf buiten Nederland. Ben het wel gewend. En soms moet je dan even mailen en bellen of verloren producten.![]()
Ik heb goede ervaring met Klarnaquote:Op donderdag 26 september 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klarna kijkt alleen of er een handtekening staat bij de verzending. Als de postbode of iemand anders getekend heeft, dan heb je pech
Ook als producten slecht zijn
1 keer Klarna gedaan. Nooit meer.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klarna kijkt alleen of er een handtekening staat bij de verzending. Als de postbode of iemand anders getekend heeft, dan heb je pech![]()
Niet zo oordelenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon lokaal kopen, dan maar een tientje duurder, stelletje milieuslopers![]()
Ik had bij ene lokale winkel gekocht, ze hingen ook al. Alleen die man had ze niet goed opgemeten ze waren te kort. En hij had twee verschillende kleuren besteld.
Hij wilde niet omruilen maar korting geven van 400 euro
Ja daag dan ben ik nog een hoop geld kwijt met gordijnen die te kort zijn en twee verschillende kleuren wat ik niet wil
Hij was boos en wilde niets meer doen kwam alles weer ophalen en zou ik het geld terug krijgen.
Maar let op nu komt het.....
Ik had ook inschuifbare horren bij hem gekocht, 2 voor beneden en 2 voor boven en twee bestaande horren van mij had hij nieuw gaas in gezet, dit was al betaald.
Nu komt het........
Hij wilde die ook terug anders kwam hij die andere gordijnen ook niet ophalen.
Heb nog gebeld met het juridisch loket en dat mocht dus niet.
Maar aangezien i k helemaal geen zin had in strijd heb ik hem alles op laten halen.
Nu komt er nog wat....
Hij had de oude bestaande horren van mij meegenomen. Die wilde ik natuurlijk wel terug.
En dat heeft hij gedaan, netjes in de gang gezet.
Wil ze er in gaan zetten zitten er in de twee van boven grote scheuren
Dus bij een lokale winkel bestellen euhhhhhhhh
En wat jij stelt kniepers het kost je een paar tientjes meer euhhh niet iedereen heeft die paar tientjes heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat was een prima topic in WGRquote:Op donderdag 26 september 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo oordelen![]()
Ik had bij ene lokale winkel gekocht, ze hingen ook al. Alleen die man had ze niet goed opgemeten ze waren te kort. En hij had twee verschillende kleuren besteld.
Hij wilde niet omruilen maar korting geven van 400 euro
Ja daag dan ben ik nog een hoop geld kwijt met gordijnen die te kort zijn en twee verschillende kleuren wat ik niet wil
Hij was boos en wilde niets meer doen kwam alles weer ophalen en zou ik het geld terug krijgen.
Maar let op nu komt het.....
Ik had ook inschuifbare horren bij hem gekocht, 2 voor beneden en 2 voor boven en twee bestaande horren van mij had hij nieuw gaas in gezet, dit was al betaald.
Nu komt het........
Hij wilde die ook terug anders kwam hij die andere gordijnen ook niet ophalen.
Heb nog gebeld met het juridisch loket en dat mocht dus niet.
Maar aangezien i k helemaal geen zin had in strijd heb ik hem alles op laten halen.
Nu komt er nog wat....
Hij had de oude bestaande horren van mij meegenomen. Die wilde ik natuurlijk wel terug.
En dat heeft hij gedaan, netjes in de gang gezet.
Wil ze er in gaan zetten zitten er in de twee van boven grote scheuren
Dus bij een lokale winkel bestellen euhhhhhhhh
En wat jij stelt kniepers het kost je een paar tientjes meer euhhh niet iedereen heeft die paar tientjes he![]()
![]()
* gebrokenglas geeft greys een bemoedigende schouderklop, zegt "morgen al de laatste werkdag" en schenkt een heerlijke mok koffie in voor haarquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent echt een lieverd GGquote:Op donderdag 26 september 2024 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft greys een bemoedigende schouderklop, zegt "morgen al de laatste werkdag" en schenkt een heerlijke mok koffie in voor haar
Ik ook niet, ben een beetje aan het overlopen heb ik het idee.quote:
Niks loopt zoals het moet lopen overal is wel wat of ik nu gordijnen koop een bank uit zoek. Het PGb wat niet goed loopt dan dit dan dat overal altijd dingen waar je achteraan moet.
Te veel te doen te weinig slaap, te veel lichamelijke klachten te weinig zin
Tijd om mezelf een schop onder de kont te geven denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat goedkomenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben een beetje aan het overlopen heb ik het idee.
Niks loopt zoals het moet lopen overal is wel wat of ik nu gordijnen koop een bank uit zoek. Het PGb wat niet goed loopt dan dit dan dat overal altijd dingen waar je achteraan moet.
Tijd om mezelf een schop onder de kont te geven denk ik![]()
![]()
Ja datquote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om mezelf een schop onder de kont te geven denk ik
Korte tt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben ook al 2 dagen niet in mijn sas. Zal het weer wel zijnTrotste mama van Ambar
Badedas gaan gebruikenquote:Op donderdag 26 september 2024 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook al 2 dagen niet in mijn sas. Zal het weer wel zijn![]()
Zo kortquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee ik ben weer braafquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mycroftquote:Op donderdag 26 september 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
Anders gewoon user zoeken via de zoek functie
AS is niet lang van stofquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine stappen, dan gaat het hopelijk wel.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is ook zo hoor. kloteweer, de dagen zijn merbaar korter.... Niet leuk.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook al 2 dagen niet in mijn sas. Zal het weer wel zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lijstjes maken ook!quote:Op donderdag 26 september 2024 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kleine stappen, dan gaat het hopelijk wel.![]()
Ik ook, maar zonder lijstjes wordt er weinig gedaanTrotste mama van Ambar
Een lijstje maken en dan vergeten dingenaf te vinken
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Alleen het lijstje maken geeft al rust vaakTrotste mama van Ambar
Als ik op papier ga zetten wat ik moet doen
Zegt mijn brein zoek het uit
Vloermat weer helemaal schoon en zonder muffe lucht na een nachtje baking soda![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Grote blijquote:Op donderdag 26 september 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
Vloermat weer helemaal schoon en zonder muffe lucht na een nachtje baking soda![]()
![]()
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Correct.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen het lijstje maken geeft al rust vaak
En daarna alles afstrepen![]()
![]()
Je hebt in korte tijd ook veel voor je kiezen gehad en dan nog de nasleep ervan die al weken duurt.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt goed Dot
Zuurquote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met azijn geeft zo’n leuke reactie![]()
Maar azijn stinkt zo..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ben verzot op lijstjes.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Correct.
En daarna alles afstrepen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is zo erg mij ookquote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan als je taken categoriseren volgens:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh en korte taken op je lijstje zetten.
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etcTrotste mama van Ambar
Omg ik wil je trouwen.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben verzot op lijstjes.![]()
Ja niet gedacht dat het zou werkenquote:![]()
2 pakjes baking soda erop 'gesmeerd', opgerold, nachtje laten liggen, net alles weer opgezogen en de vlekjes zijn eruit
quote:Op donderdag 26 september 2024 09:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg ik wil je trouwen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 26 september 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etc![]()
![]()
Ja, dit.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etcAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar heb ik Fatima voorquote:Op donderdag 26 september 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus niet: huis schoonmaken, maar wel wasbak schoonmaken, woonkamer stofzuigen etc![]()
![]()
Ik Robbiequote:Op donderdag 26 september 2024 09:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar heb ik Fatima voor
Trotste mama van Ambar
Ik ook niet hoor. Maar lijstjes helpen met de dingen die je vergeten bent.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Volg ik verder mijn eigen advies? Neuh
Lijstjes![]()
![]()
Lijstjes zijn voor mij wel een orde in de chaos scheppen en dan een soort van motivatorTrotste mama van Ambar
Op mijn werk is het zonder lijstjes ook niet meer te doen, met alle werkzaamheden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op werk doe ik dat ook hoor een lijstje maken. Zeker als ik het idee heb dat ik niets te doen heb of dat ik overloop of als een kip zonder kop rond ren.Trotste mama van Ambar
Jammer wel dat Robbie het nog zo goed doet, want in een groter huis wil ik eigenlijk wel een iets meer geavanceerde robotstofzuiger.Trotste mama van Ambar
Mss moet ik een lijstje maken voor dit weekendTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: