SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#12 is not for sale!
Het zit Gert ook niet mee dat directeurtje vorige transferwindow zo nodig 30 miljoen, in het kader van anticiperen, over de balk gooide.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:34 schreef bbuddybb het volgende:
Als het er zaterdag niet een klein beetje beter uitziet dan tegen NAC, geef ik het vertrouwen in de lieve Brian definitief op.
Ook de trainer van NAC snapt er weinig van dat Sauer is verhuurd (maar is er erg blij mee).quote:"Hij is nog ruw en er is veel verbetering mogelijk," vertelt Hoefkens in gesprek met Voetbal International. "Maar ik vind het ook een beetje raar dat Feyenoord hem heeft laten gaan, want ik zie veel potentie in hem.
Hij heeft nog weinig gedaan wat zou aantonen dat ie nu al een meerwaarde voor ons zou zijn. Maar misschien is dat juist omdat je bij NAC weinig op de helft van de tegenstander zal voetballen.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook de trainer van NAC snapt er weinig van dat Sauer is verhuurd (maar is er erg blij mee).
Als je Mitchell (Costa Rica is geen Zuid-Amerika maar goed) bedoelt: ja. Is ingevallen tegen Leverkusen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:08 schreef Wotte het volgende:
Heeft die Zuid-Amerikaanse back trouwens al minuten gemaakt? Zag er best aardig uit op de YouTube highlights.
Dat ook nog inderdaad, user @Wotte weer eens IN THE MUDquote:Op donderdag 26 september 2024 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dat is toch helemaal geen back.
Logisch nu Paxiao weer een mindere fase heeft had je beter elke keer Sauer kunnen brengen ipv van Ivanusec en op rechts voldoen de opties nog niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook de trainer van NAC snapt er weinig van dat Sauer is verhuurd (maar is er erg blij mee).
Ik blijf erbij dat je voor eigen talent had moeten kiezen in plaats van uitbesteden, zeker aangezien Ivanusec en Osman ook niet echt die meerwaarde tonen tot nu toe.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft nog weinig gedaan wat zou aantonen dat ie nu al een meerwaarde voor ons zou zijn. Maar misschien is dat juist omdat je bij NAC weinig op de helft van de tegenstander zal voetballen.
Ik vind dit nog een te vroege conclusie, zoiets kan je alleen aan het eind van het seizoen beoordelen. Er werd tijdens de transferperiode juist de hele tijd geroepen dat Te Kloese meer spelers moest halen, zelfs als we al prima jeugdspelers op die positie hadden lopen (@Pistolero). Nu Osman na 2 wedstrijdjes nog niet hetzelfde heeft gebracht als Minteh vorig seizoen deed is het alweer een overbodige speler waar je net zo goed Sauer voor had kunnen behouden.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je voor eigen talent had moeten kiezen in plaats van uitbesteden, zeker aangezien Ivanusec en Osman ook niet echt die meerwaarde tonen tot nu toe.
In het verleden werd hetzelfde gezegd over Sinisterra die vlak voor zijn doorbraak nog bijna aan Dordrecht werd verhuurd. Of Hartman.
En toch was Sauer niet eens zo heel goed tegen onze zwakste schakel Lotomba.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je voor eigen talent had moeten kiezen in plaats van uitbesteden, zeker aangezien Ivanusec en Osman ook niet echt die meerwaarde tonen tot nu toe.
In het verleden werd hetzelfde gezegd over Sinisterra die vlak voor zijn doorbraak nog bijna aan Dordrecht werd verhuurd. Of Hartman.
Eigenlijk brengt Osman tot dusver net zoveel als Minteh afgelopen seizoen deed tot dit moment.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dit nog een te vroege conclusie, zoiets kan je alleen aan het eind van het seizoen beoordelen. Er werd tijdens de transferperiode juist de hele tijd geroepen dat Te Kloese meer spelers moest halen, zelfs als we al prima jeugdspelers op die positie hadden lopen (@:Pistolero). Nu Osman na 2 wedstrijdjes nog niet hetzelfde heeft gebracht als Minteh vorig seizoen deed is het alweer een overbodige speler waar je net zo goed Sauer voor had kunnen behouden.
Ik denk dat Sauer als ie was gebleven alsnog veel te weinig speelminuten had gekregen, had alleen gehoopt dat ie aan een betere club verhuurd had kunnen worden.
Ja man bijna, behalve dat Minteh eind september al op 3 goals en 1 assist stond.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk brengt Osman tot dusver net zoveel als Minteh afgelopen seizoen deed tot dit moment.
Dat is ook niet zo, maar Osman is veel later aangesloten.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk brengt Osman tot dusver net zoveel als Minteh afgelopen seizoen deed tot dit moment.
Wat een voorbereiding meedraaien al wel niet voor een verschil maakt he?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man bijna, behalve dat Minteh eind september al op 3 goals en 1 assist stond.
Ik ben dat niet zo met je eens, juist aan het eind van het seizoen kan je weinig conclusies trekken. Als Sauer een groot succes is, dan is het dankzij zijn verhuur, als het niks is, dan was hij al niet goed genoeg voor NAC, waarom dan wel voor ons, etc.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dit nog een te vroege conclusie, zoiets kan je alleen aan het eind van het seizoen beoordelen. Er werd tijdens de transferperiode juist de hele tijd geroepen dat Te Kloese meer spelers moest halen, zelfs als we al prima jeugdspelers op die positie hadden lopen (@:Pistolero). Nu Osman na 2 wedstrijdjes nog niet hetzelfde heeft gebracht als Minteh vorig seizoen deed is het alweer een overbodige speler waar je net zo goed Sauer voor had kunnen behouden.
Ik denk dat Sauer als ie was gebleven alsnog veel te weinig speelminuten had gekregen, had alleen gehoopt dat ie aan een betere club verhuurd had kunnen worden.
Wat ik sowieso wel een argument vind om weinig te verwachten van Osman, de komende maanden traint de ploeg maar nauwelijks door het dubbele programma. Minteh zat twee maanden in het lab van Arne.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, maar Osman is veel later aangesloten.
Minteh speelde op 8 juli al mee in een oefenwedstrijd.
Wat betreft de prestaties van Sauer heb je gelijk qua conclusies, maar we kunnen achteraf wel beter beoordelen of de buitenspelers die we wél in de selectie hebben uiteindelijk voldeden.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben dat niet zo met je eens, juist aan het eind van het seizoen kan je weinig conclusies trekken. Als Sauer een groot succes is, dan is het dankzij zijn verhuur, als het niks is, dan was hij al niet goed genoeg voor NAC, waarom dan wel voor ons, etc.
Momenteel zie ik de altijd erg wispelturige Paixao, Ivanusec die al een jaar uit vorm is, Moussa die op een bedenkelijk niveau speelt en Osman die tot nu toe niet toont er klaar voor te zijn (en je bovendien opleid voor een andere club). Ik denk dat er best wel ruimte was om een eigen buitenspeler een kans te geven en dat hij te makkelijk verhuurd is.
Luka blijft een interessant project.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:28 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
De scherpte van Luka en Santi in deze situatie
Centraal Amerika dan. Meende toch echt dat het een back was. Was het wat?quote:Op donderdag 26 september 2024 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaad, user @:Wotte weer eens IN THE MUD
Hij kan heel ver ingooien, misschien associeer je dat met een back?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Centraal Amerika dan. Meende toch echt dat het een back was. Was het wat?
Ik heb echt geen idee hoe ik er bij kom. Zat zojuist nog even op YouTube te gluren zit wel muziek in die jongen.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kan heel ver ingooien, misschien associeer je dat met een back?
Ik vond hem verdedigend best goed overkomen. Lekker fel en snel.
Gelukkig wel minder kans op zwakbegaafdheid en armoede.quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:12 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die buiten Rotterdam geboren is moeten dat zelf weten
Wist niet dat jij uit Rotterdam kwamquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gelukkig wel minder kans op zwakbegaafdheid en armoede.
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou….!quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gelukkig wel minder kans op zwakbegaafdheid en armoede.
Een land moet een anus hebben de kop van Zuid is slechts een mooi versierde butplug om het nog dragelijk te maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou….!
Voor dit soort opmerkingen kunnen we alleen maar hard klappen (op je gier).quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een land moet een anus hebben de kop van Zuid is slechts een mooi versierde butplug om het nog dragelijk te maken.
Sow dan!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een land moet een anus hebben de kop van Zuid is slechts een mooi versierde butplug om het nog dragelijk te maken.
Ivanusec heeft dat altijd in zijn spel vind ik. Niks toevoegen en dan ineens die pass of voorzet op de millimeter goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:28 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
De scherpte van Luka en Santi in deze situatie
Afgelopen zondag had ie zelfs dat niet. Het ene na het andere misverstand.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ivanusec heeft dat altijd in zijn spel vind ik. Niks toevoegen en dan ineens die pass of voorzet op de millimeter goed.
Die O21 is echt verschrikkelijk matig dit jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Mitchell en Plug (bijna net zo goed als Hancko) in de basis verliest Feyenoord O21 met 2-4 van Groningen O21.
Ze waren juist ongeslagen tot nu toe. Maar er ontbreekt wel wat kwaliteit inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die O21 is echt verschrikkelijk matig dit jaar.
Het is behoorlijk kwaliteitsarm, maar dat is ook niet zo gek met veel spelers die zijn doorgestroomd en/of verhuurd zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze waren juist ongeslagen tot nu toe. Maar er ontbreekt wel wat kwaliteit inderdaad.
Die doet het tot nu toe uitstekend inderdaad. Is dat probleem daar volgend seizoen in ieder geval opgelost.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over verhuurd gesproken.
Ik krijg de indruk dat Benita prima basismateriaal was geweest. (Hoi Lotomba)
Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in. Maar hopelijk gaat het vanaf vandaag een beetje lopen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slecht gevoel @:scrummie @:fetx
Tied voor de 0-1.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in. Maar hopelijk gaat het vanaf vandaag een beetje lopen.
Aanvallend wat vraagtekens, maar voor de rest kan het er eigenlijk prima mee door.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:34 schreef fetX het volgende:
Die bank trouwens![]()
Met een Stengs, Gimenez en Hartman erbij ziet dat er toch heel anders uit.
Eens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slecht gevoel @:scrummie @:fetx
Middenveld ook zeer matig met alleen een talentvolle Zechiël.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aanvallend wat vraagtekens, maar voor de rest kan het er eigenlijk prima mee door.
Zerrouki is geen basismateriaal, maar natuurlijk echt wel een prima speler voor de bank. Vooral als je een voorsprong moet verdedigen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Middenveld ook zeer matig met alleen een talentvolle Zechiël.
Hij grossiert in fouten. Dat vind ik echt een niveau te laag voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zerrouki is geen basismateriaal, maar natuurlijk echt wel een prima speler voor de bank. Vooral als je een voorsprong moet verdedigen.
Zijn Twente niveau zou genoeg moeten zijn om een waardevolle selectiespeler te zijn voor ons, geen idee waarom hij daar niet in de buurt komt de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij grossiert in fouten. Dat vind ik echt een niveau te laag voor Feyenoord.
Als je achteruit gedrukt wordt kan het wel, ja. Maar dat is in de Eredivisie eigenlijk zelden het geval.
Als je achteruit gedrukt wordt grossiert hij ook in domme fouten omdat hij te lang aan de bal blijft. Het is eigenlijk gewoon geen goede speler.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij grossiert in fouten. Dat vind ik echt een niveau te laag voor Feyenoord.
Als je achteruit gedrukt wordt kan het wel, ja. Maar dat is in de Eredivisie eigenlijk zelden het geval.
Hij is er eigenlijk maar een handvol wedstrijden in de buurt gekomen. Voetballen bij Feyenoord is wel even wat anders dan bij Twente (op alle fronten).quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn Twente niveau zou genoeg moeten zijn om een waardevolle selectiespeler te zijn voor ons, geen idee waarom hij daar niet in de buurt komt de laatste tijd.
Echt genot inderdaad.quote:
K2 genotquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt genot inderdaad.
Hopelijk zien we geen vlagen van het voetbal van die tijd
Gelukkig is het op papier de derde linksbackquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:58 schreef Kerftminister het volgende:
Haha dat was een 5e klasse reserve actie van Smal
Mooi om te zien dat je niet bijt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:00 schreef fetX het volgende:
De eerste hengel is alvast uit gegooid.
Dit was ook wel een heel makkelijke.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je niet bijt.
Die stront Lazovic die pas ging voetballen toen hij bij PSV zat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima start maar het voelt door die shirts toch aan alsof ik een samenvatting van 20 jaar terug kijk.
Kuyt Lazovic Buffel genot
Die eerste zin was wel serieus dit is oprecht een mooi tenue en mooier dan rood-wit want het past beter bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je niet bijt.
Ik stem Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die eerste zin was wel serieus dit is oprecht een mooi tenue en mooier dan rood-wit want het past beter bij Feyenoord.
Ik start wel even een poll!
Nu of na de wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die eerste zin was wel serieus dit is oprecht een mooi tenue en mooier dan rood-wit want het past beter bij Feyenoord.
Ik vind het altijd wel jammer dat de top 7 beste ploegen van Nederland (historisch gezien dan) rood/wit als kleuren hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap de verbazing niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:06 schreef Qarrad het volgende:
Ik heb Ueda de bal nu al een paar keer goed terug zien leggen en zelfs kaatsen.
PardoGodquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Opstelling Feyenoord NEC-Feyenoord 03/04 (1-2 winst)
Patrick Lodewijks, Chong gug Song, Kees van Wonderen, Patrick Paauwe, Ramon van Haaren, Ebi Smolarek ('73 Danko Lazovic), Alfred Schreuder, Sebastian Pardo, Robin van Persie, Thomas Buffel, Dirk Kuyt
Voor een jaartje dan groen bij thuis.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doelpunten van Buffel en Paauwe? (Ik gok maar iets)quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Opstelling Feyenoord NEC-Feyenoord 03/04 (1-2 winst)
Patrick Lodewijks, Chong gug Song, Kees van Wonderen, Patrick Paauwe, Ramon van Haaren, Ebi Smolarek ('73 Danko Lazovic), Alfred Schreuder, Sebastian Pardo, Robin van Persie, Thomas Buffel, Dirk Kuyt
Ramon van Haaren was altijd geblesseerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moest Ramon van Haaren googlen. Is deze meneer de vader van Ricky?
Was weer gênant ja. Gelukkig zonder tegengoal.quote:
verlof onsquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En wat een bizarre actie weer van Wellenreuther
Alsjeblieft verlof ons van iemand die geen hoge ballen durft te vangen
Daar ontbreekt gewoon een stukje coaching.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:21 schreef GGMM het volgende:
Volgens wie was die Beelen nou zo goed?
Ik gok Gurney
Gurney
verlofquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En wat een bizarre actie weer van Wellenreuther
Alsjeblieft verlof ons van iemand die geen hoge ballen durft te vangen
Excuus daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ontbreekt gewoon een stukje coaching.
Ja dit was niet (alleen) de schuld van Beelen hoor. Lekker van je collega's dit...quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ontbreekt gewoon een stukje coaching.
Ok dit gaat te verquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We worden echt een beetje het Ajax van vorig seizoen
Thomas laat zich wegzetten als een jongetje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Gewoon een fout van Beelen toch? Gebrek aan coaching is een zwak excuus.
Roep te Kloese even tot orde, wil je?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie
@:fetX
@:Gurneyisbestoke
Wie roept deze vrouw even tot de orde?
Wellenreuther is echt niveautje Marciano dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:21 schreef Kerftminister het volgende:
Gaat Wellenreuther weer als een oma naar de hoek he. Topkeeper
Gelukkig hebben we een sterke bank. Verhuurd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:24 schreef Kerftminister het volgende:
Paixao is echt weer vreselijk vandaag.
We moeten nog een uurtje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
Weer hooguit een puntje vandaag door persoonlijke fouten![]()
Arme Priske
Er zit aanvallend echt heel weinig in vandaag. Ik zie ons er niet twee of drie scoren eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten nog een uurtje.
We moeten nog minimaal 36 potjesquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Er is echt niets meer over van het goede gevoel onder Arend. Zin om mentaal uit te checken dit seizoen.
Ze kunnen ook vrij plots vallen natuurlijk. Zo slecht is het verder niet vandaag. Maar het is wel te weinig ja. Dennis had eerder moeten doorpakken voor die Olsen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit aanvallend echt heel weinig in vandaag. Ik zie ons er niet twee of drie scoren eigenlijk.
Nouja, voetballend is het m.i. een van de betere potjes tot op heden. Maar door een fout sta je achter. En we missen de finesse/slagvaardigheid voorin om tot grote kansen te komen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken, zo te lezen mis ik weinig.
Die Olsen was echt nooit gekomen. Brugge wilde hem gewoon niet verkopen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vrij plots vallen natuurlijk. Zo slecht is het verder niet vandaag. Maar het is wel te weinig ja. Dennis had eerder moeten doorpakken voor die Olsen.
Volgens mij stuitte Feyenoord heel de tijd op een hoge vraagprijs, wilden ze daar pas op deadline dag daaraan voldoen en toen wilde Brugge niet meer omdat ze geen tijd meer hadden om zelf de markt op te gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Olsen was echt nooit gekomen. Brugge wilde hem gewoon niet verkopen.
Je mist:quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken, zo te lezen mis ik weinig.
Oke ZKAquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij stuitte Feyenoord heel de tijd op een hoge vraagprijs, wilden ze daar pas op deadline dag daaraan voldoen en toen wilde Brugge niet meer omdat ze geen tijd meer hadden om zelf de markt op te gaan.
En we maken altijd wel een stom foutje, lijkt wel. Zeker Wellenreuther, dat moet nu echt eens ophouden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:34 schreef hhh38 het volgende:
Het lukt gewoon niet om die verdediging van NEC uit elkaar te spelen
Het is ook niet slecht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ben niet zo negatief als jullie. Zit absoluut wat in vandaag.
Het is echt ergerlijk ja. En zonde.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:37 schreef fetX het volgende:
Dit seizoen hangt echt aan elkaar van persoonlijke blunders. Vrijwel elke tegengoal in de Eredivisie ontstaat daaruit. En dat was vandaag ook meteen de enige kans van NEC.
Vandaag is het voetbal eigenlijk best prima, al is het aanvallend wel echt te weinig. Zie ons er daarom ook niet echt twee maken.
Misschien werd Zerrouki ook wel nooit gecoacht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja, ik denk echt niet dat dit Beelen is, hij ziet hem gewoon niet aankomen omdat niemand hem coacht. Bizar.
Als je iemand totaal niet ziet aankomen word je nou eenmaal eenvoudig weg gebeukt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien werd Zerrouki ook wel nooit gecoacht.
Hou toch op, als een jongetje wordt hij weggezet.
Dat ook. Maar als team moet je hier ook coachen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien werd Zerrouki ook wel nooit gecoacht.
Hou toch op, als een jongetje wordt hij weggezet.
Ik vond het een fout van Smal. Gewoon omdat het altijd een fout van Smal is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ook. Maar als team moet je hier ook coachen.
Sontje Hansen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je iemand totaal niet ziet aankomen word je nou eenmaal eenvoudig weg gebeukt.
Dat zegt genoeg, hij spant zich dus totaal niet aan en heeft geen flauw benul. Bryan Linssen was daar koning in om ‘duels’ te winnen waar zijn directe tegenstander hem niet zag aankomen, en dat was ook geen patser.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sontje Hansen.
1m70. Had ook nog eens tijd zat om zelf te kijken hoe zijn positionering van hem en de rest was om het veld.
Bij Dombo even geen tijd voor nuance.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, hij spant zich dus totaal niet aan en heeft geen flauw benul. Bryan Linssen was daar koning in om ‘duels’ te winnen waar zijn directe tegenstander hem niet zag aankomen, en dat was ook geen patser.
Hij had zelf een betere inschatting kunnen maken, dat ben ik wel met je eens, maar je moet hier sowieso meer van de ploeg verwachten, die hebben alle tijd om hem te waarschuwen.
Op naar een mooie 5e plaats.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:41 schreef Buitendam het volgende:
Gaat wel als een nachtkaarsje uit zo.
Het lag aan de coaching.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Dombo even geen tijd voor nuance.
Wie zou jij als trainer willen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het lag aan de coaching.
Tijd voor een nieuwe trainer.
Brian Priske.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wie zou jij als trainer willen?
Het was allebei. Doe nou niet zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het lag aan de coaching.
Tijd voor een nieuwe trainer.
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was allebei. Doe nou niet zo kinderachtig.
Hij laat zich inderdaad te makkelijk wegzetten, maar je mag van het team hier ook zeker meer verwachten.
Priske benoemde in de persconferentie nog dat we vorige week in 1 helft maar 0,23xG tegen kregen. Dat vond hij heel weinig.quote:
Trainers die het aantal xG benoemen moet je nooit vertrouwenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Priske benoemde in de persconferentie nog dat we vorige week in 1 helft maar 0,23xG tegen kregen. Dat vond hij heel weinig.
Nu hebben we zelf nauwelijks meer gecreëerd
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werd gewoon slecht gecoacht.
Het is ook allemaal zo makkelijk te verdedigen, amper mensen die een actie maken. 0 afstandsschoten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Priske benoemde in de persconferentie nog dat we vorige week in 1 helft maar 0,23xG tegen kregen. Dat vond hij heel weinig.
Nu hebben we zelf nauwelijks meer gecreëerd
90% van de users.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:37 schreef Ali_boo het volgende:
Welke idioot zei hier dat we makkelijk tweede zouden worden?
Ik vond het wel een leuk geintjequote:
Niemand kon natuurlijk voorzien dat we nog aanvallers nodig hadden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo makkelijk te verdedigen, amper mensen die een actie maken. 0 afstandsschoten.
Ouderwets ergeren, ik heb dit niet gemist.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt wel alsof we naar het Feyenoord van jaren terug aan het kijken zijn.
Als dit niet snel beter wordt dan wordt het ouderwets een heel seizoen ploeteren voor plek 4.
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk geintje
Maar ik ben ook echt heel geïrriteerd over dit Feyenoord. Wat gebeurt hier allemaal joh
Meer nog. Wat denk je dat dat met de transferwaardes doet?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
90% van de users.
40-45 miljoen mislopengenot.
Igor kan echt niet meer. Die moet lekker in Spanje gaan voetballen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:57 schreef Kerftminister het volgende:
Toch wel lekker dat je zoveel opties op de flanken hebt, dat je Paixao een keer kan wisselen.
De users zeiden dat we vooral geduld moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
90% van de users.
40-45 miljoen mislopengenot.
Hij wordt duidelijk aan zijn shirt getrokken, ik begreep het hier wel, echt een 100% strafschop.quote:
Ik haat de Bas-actquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:58 schreef Kerftminister het volgende:
Bas Nijhuis fluit volgens zijn regels, wat is die toch lekker normaal gebleven he!
Dennis mag wel even stoppen met Football Manager spelen in het Maasgebouw voordat dat gebeurt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet echt kijken of er nog wat transfervrije topspelers op de markt beschikbaar zijn....
Is gewoon een pingel natuurlijk. Wordt naar achteren getrokken, maar ja Bas heeft zijn eigen regelsquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wordt duidelijk aan zijn shirt getrokken, ik begreep het hier wel.
Speelde Dennis maar FM....quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dennis mag wel even stoppen met Football Manager spelen in het Maasgebouw voordat dat gebeurt.
Ik vind het raar dat de VAR niet ingrijpt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Is gewoon een pingel natuurlijk. Wordt naar achteren getrokken, maar ja Bas heeft zijn eigen regels
Minder dan 3 seconden vasthouden en dan grijpt ie niet in.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat de VAR niet ingrijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
2e helft - ja eensquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dit is toch gewoon slappe hap?
Die Meijer is geen koekenbakker en zet NEC al een paar seizoenen goed neer. Die heeft als eerste nagedacht over hoe die Hwang uit het spel te houden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Hwang doet ook nog mee, nu je het zegt.
Redelijk onzichtbaar tot nu toe.
Henk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef Maastoren het volgende:
Ook schandalig hoe zogenaamde sterkhouder Timmer speelt. Lijkt wel een pupil met z’n gepingel en z’n eindpass die nooit aan komt.
Timber. Kut autocorrect.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef Maastoren het volgende:
Ook schandalig hoe zogenaamde sterkhouder Timmer speelt. Lijkt wel een pupil met z’n gepingel en z’n eindpass die nooit aan komt.
Zomeravondvoetbalquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb niet de indruk dat ze voor deze trainert willen vechten, duidelijke mismatch.
Daar mag Priske dan heel snel een antwoord op verzinnen. Misschien door Hwang wat naar voren te zetten en Nadje in te brengenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die Meijer is geen koekenbakker en zet NEC al een paar seizoenen goed neer. Die heeft als eerste nagedacht over hoe die Hwang uit het spel te houden.
Nadje heeft nog geen enkele keer op die positie gespeeldquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een verdedigende middenvelder voor een aanvallende want we verliezen de controle ofzo
Bij een 1-0 achterstand
Klopt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
Zijn jullie niet ongeslagen sinds december (PSV)?
Nadje is de verdedigende, Milambo de aanvallende.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nadje heeft nog geen enkele keer op die positie gespeeld
Dat zeg ik dus.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nadje is de verdedigende, Milambo de aanvallende.
Priske’s in-game management vind ik wellicht zijn zwakste punt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar mag Priske dan heel snel een antwoord op verzinnen. Misschien door Hwang wat naar voren te zetten en Nadje in te brengen
Kut dat fatsoenlijke vervangers voor hem verhuurd zijn aan Nac en Heerenveen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch had ik ten alle tijden Igor eruit gehaald voor Luka.
Slechter kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |