De users zeiden dat we vooral geduld moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
90% van de users.
40-45 miljoen mislopengenot.
Hij wordt duidelijk aan zijn shirt getrokken, ik begreep het hier wel, echt een 100% strafschop.quote:
Ik haat de Bas-actquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:58 schreef Kerftminister het volgende:
Bas Nijhuis fluit volgens zijn regels, wat is die toch lekker normaal gebleven he!
Dennis mag wel even stoppen met Football Manager spelen in het Maasgebouw voordat dat gebeurt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet echt kijken of er nog wat transfervrije topspelers op de markt beschikbaar zijn....
Is gewoon een pingel natuurlijk. Wordt naar achteren getrokken, maar ja Bas heeft zijn eigen regelsquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wordt duidelijk aan zijn shirt getrokken, ik begreep het hier wel.
Speelde Dennis maar FM....quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dennis mag wel even stoppen met Football Manager spelen in het Maasgebouw voordat dat gebeurt.
Ik vind het raar dat de VAR niet ingrijpt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Is gewoon een pingel natuurlijk. Wordt naar achteren getrokken, maar ja Bas heeft zijn eigen regels
Minder dan 3 seconden vasthouden en dan grijpt ie niet in.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat de VAR niet ingrijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
2e helft - ja eensquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dit is toch gewoon slappe hap?
Die Meijer is geen koekenbakker en zet NEC al een paar seizoenen goed neer. Die heeft als eerste nagedacht over hoe die Hwang uit het spel te houden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Hwang doet ook nog mee, nu je het zegt.
Redelijk onzichtbaar tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |