Nou nou nou nou nou nou nou nou nou….!quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gelukkig wel minder kans op zwakbegaafdheid en armoede.
Een land moet een anus hebben de kop van Zuid is slechts een mooi versierde butplug om het nog dragelijk te maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou….!
Voor dit soort opmerkingen kunnen we alleen maar hard klappen (op je gier).quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een land moet een anus hebben de kop van Zuid is slechts een mooi versierde butplug om het nog dragelijk te maken.
Sow dan!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een land moet een anus hebben de kop van Zuid is slechts een mooi versierde butplug om het nog dragelijk te maken.
Ivanusec heeft dat altijd in zijn spel vind ik. Niks toevoegen en dan ineens die pass of voorzet op de millimeter goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:28 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
De scherpte van Luka en Santi in deze situatie
Afgelopen zondag had ie zelfs dat niet. Het ene na het andere misverstand.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ivanusec heeft dat altijd in zijn spel vind ik. Niks toevoegen en dan ineens die pass of voorzet op de millimeter goed.
Die O21 is echt verschrikkelijk matig dit jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Mitchell en Plug (bijna net zo goed als Hancko) in de basis verliest Feyenoord O21 met 2-4 van Groningen O21.
Ze waren juist ongeslagen tot nu toe. Maar er ontbreekt wel wat kwaliteit inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die O21 is echt verschrikkelijk matig dit jaar.
Het is behoorlijk kwaliteitsarm, maar dat is ook niet zo gek met veel spelers die zijn doorgestroomd en/of verhuurd zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze waren juist ongeslagen tot nu toe. Maar er ontbreekt wel wat kwaliteit inderdaad.
Die doet het tot nu toe uitstekend inderdaad. Is dat probleem daar volgend seizoen in ieder geval opgelost.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over verhuurd gesproken.
Ik krijg de indruk dat Benita prima basismateriaal was geweest. (Hoi Lotomba)
Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in. Maar hopelijk gaat het vanaf vandaag een beetje lopen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slecht gevoel @:scrummie @:fetx
Tied voor de 0-1.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in. Maar hopelijk gaat het vanaf vandaag een beetje lopen.
Aanvallend wat vraagtekens, maar voor de rest kan het er eigenlijk prima mee door.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:34 schreef fetX het volgende:
Die bank trouwens![]()
Met een Stengs, Gimenez en Hartman erbij ziet dat er toch heel anders uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |