Mooi om te zien dat je niet bijt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:00 schreef fetX het volgende:
De eerste hengel is alvast uit gegooid.
Dit was ook wel een heel makkelijke.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je niet bijt.
Die stront Lazovic die pas ging voetballen toen hij bij PSV zat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima start maar het voelt door die shirts toch aan alsof ik een samenvatting van 20 jaar terug kijk.
Kuyt Lazovic Buffel genot
Die eerste zin was wel serieus dit is oprecht een mooi tenue en mooier dan rood-wit want het past beter bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je niet bijt.
Ik stem Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die eerste zin was wel serieus dit is oprecht een mooi tenue en mooier dan rood-wit want het past beter bij Feyenoord.
Ik start wel even een poll!
Nu of na de wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die eerste zin was wel serieus dit is oprecht een mooi tenue en mooier dan rood-wit want het past beter bij Feyenoord.
Ik vind het altijd wel jammer dat de top 7 beste ploegen van Nederland (historisch gezien dan) rood/wit als kleuren hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap de verbazing niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:06 schreef Qarrad het volgende:
Ik heb Ueda de bal nu al een paar keer goed terug zien leggen en zelfs kaatsen.
PardoGodquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Opstelling Feyenoord NEC-Feyenoord 03/04 (1-2 winst)
Patrick Lodewijks, Chong gug Song, Kees van Wonderen, Patrick Paauwe, Ramon van Haaren, Ebi Smolarek ('73 Danko Lazovic), Alfred Schreuder, Sebastian Pardo, Robin van Persie, Thomas Buffel, Dirk Kuyt
Voor een jaartje dan groen bij thuis.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |