Henk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef Maastoren het volgende:
Ook schandalig hoe zogenaamde sterkhouder Timmer speelt. Lijkt wel een pupil met z’n gepingel en z’n eindpass die nooit aan komt.
Timber. Kut autocorrect.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef Maastoren het volgende:
Ook schandalig hoe zogenaamde sterkhouder Timmer speelt. Lijkt wel een pupil met z’n gepingel en z’n eindpass die nooit aan komt.
Zomeravondvoetbalquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb niet de indruk dat ze voor deze trainert willen vechten, duidelijke mismatch.
Daar mag Priske dan heel snel een antwoord op verzinnen. Misschien door Hwang wat naar voren te zetten en Nadje in te brengenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die Meijer is geen koekenbakker en zet NEC al een paar seizoenen goed neer. Die heeft als eerste nagedacht over hoe die Hwang uit het spel te houden.
Nadje heeft nog geen enkele keer op die positie gespeeldquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een verdedigende middenvelder voor een aanvallende want we verliezen de controle ofzo
Bij een 1-0 achterstand
Klopt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
Zijn jullie niet ongeslagen sinds december (PSV)?
Nadje is de verdedigende, Milambo de aanvallende.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nadje heeft nog geen enkele keer op die positie gespeeld
Dat zeg ik dus.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nadje is de verdedigende, Milambo de aanvallende.
Priske’s in-game management vind ik wellicht zijn zwakste punt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar mag Priske dan heel snel een antwoord op verzinnen. Misschien door Hwang wat naar voren te zetten en Nadje in te brengen
Kut dat fatsoenlijke vervangers voor hem verhuurd zijn aan Nac en Heerenveen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch had ik ten alle tijden Igor eruit gehaald voor Luka.
Slechter kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |