We moeten nog een uurtje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
Weer hooguit een puntje vandaag door persoonlijke fouten![]()
Arme Priske
Er zit aanvallend echt heel weinig in vandaag. Ik zie ons er niet twee of drie scoren eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten nog een uurtje.
We moeten nog minimaal 36 potjesquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Er is echt niets meer over van het goede gevoel onder Arend. Zin om mentaal uit te checken dit seizoen.
Ze kunnen ook vrij plots vallen natuurlijk. Zo slecht is het verder niet vandaag. Maar het is wel te weinig ja. Dennis had eerder moeten doorpakken voor die Olsen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit aanvallend echt heel weinig in vandaag. Ik zie ons er niet twee of drie scoren eigenlijk.
Nouja, voetballend is het m.i. een van de betere potjes tot op heden. Maar door een fout sta je achter. En we missen de finesse/slagvaardigheid voorin om tot grote kansen te komen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken, zo te lezen mis ik weinig.
Die Olsen was echt nooit gekomen. Brugge wilde hem gewoon niet verkopen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vrij plots vallen natuurlijk. Zo slecht is het verder niet vandaag. Maar het is wel te weinig ja. Dennis had eerder moeten doorpakken voor die Olsen.
Volgens mij stuitte Feyenoord heel de tijd op een hoge vraagprijs, wilden ze daar pas op deadline dag daaraan voldoen en toen wilde Brugge niet meer omdat ze geen tijd meer hadden om zelf de markt op te gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Olsen was echt nooit gekomen. Brugge wilde hem gewoon niet verkopen.
Je mist:quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken, zo te lezen mis ik weinig.
Oke ZKAquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij stuitte Feyenoord heel de tijd op een hoge vraagprijs, wilden ze daar pas op deadline dag daaraan voldoen en toen wilde Brugge niet meer omdat ze geen tijd meer hadden om zelf de markt op te gaan.
En we maken altijd wel een stom foutje, lijkt wel. Zeker Wellenreuther, dat moet nu echt eens ophouden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:34 schreef hhh38 het volgende:
Het lukt gewoon niet om die verdediging van NEC uit elkaar te spelen
Het is ook niet slecht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
Ik ben niet zo negatief als jullie. Zit absoluut wat in vandaag.
Het is echt ergerlijk ja. En zonde.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:37 schreef fetX het volgende:
Dit seizoen hangt echt aan elkaar van persoonlijke blunders. Vrijwel elke tegengoal in de Eredivisie ontstaat daaruit. En dat was vandaag ook meteen de enige kans van NEC.
Vandaag is het voetbal eigenlijk best prima, al is het aanvallend wel echt te weinig. Zie ons er daarom ook niet echt twee maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |