De revamp was goed, maar de uitvoering in de Late Late Show was verre van geweldig. Ik heb meer hoop voor wat de Ieren uiteindelijk naar het ESF sturen, maar dat geeft me zeker geen hoop voor de voorronde an sich.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef H_T het volgende:
Sinds de revamp van Bambie Thug heb ik veel meer hoop voor dit evemement![]()
Maar ik hoop ook op een onbegrijpelijke weggeefactie
Blegh, dit vind ik niks. Heel stompzinnig nummer, hij zingt het zo onverstaanbaar mogelijk zodat het lijkt alsof de tekst nog ergens over gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Adgy voor de sfeer.
Ik vind die eerste twee leuker, maar een vakjury zal dit vast waarderen.
Ja met Ierland moet je ook maar zien hoe de tipsy tante in de vakjury gaat stemmen. Ik hoop dat die boyband niet meer komt. Met Bobbi hebben ze echt een goede kandidaat al, er van uit gaande dat ze het live kan brengen. Geruchten gaan ook nog steeds dat Lyra meedoet wat wel echt een bekende artiest van nu is in Ierland. Die zullen dan wel als een van de laatste brengen als dat zo is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Adgy voor de sfeer.
Ik vind die eerste twee leuker, maar een vakjury zal dit vast waarderen.
Muziek technisch ja, maar weet niet hoe zeer Samantha Mumba wereldster! OMG stuur haar! effect eventueel mee speelt bij de Ieren. Al werkte dat niet voor John Lydon toen.quote:
Leuk feitje: haar wereldhit Gotta Tell You is geschreven met Anders Bagge, die kale Zweed die een paar jaar terug nog meedeed aan Melfest met zo'n love love peace peace ballad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Muziek technisch ja, maar weet niet hoe zeer Samantha Mumba wereldster! OMG stuur haar! effect eventueel mee speelt bij de Ieren. Al werkte dat niet voor John Lydon toen.
Wel meer mensen zijn Samantha Mumba en Gotta Tell You vergeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Die wereldhit even opgezocht. De eerste tonen zei me niets. Pas bij het refrein klonk het bekend. Ik beschouw dit meer als een vergeten hit uit de 2000.
Het heeft een zeker je-had-erbij-moeten-zijn gehalte. Toen die plaat een hit werd, was Samantha voor de media een soort Maan, die onevenredig veel aandacht kreeg, en het duurde ook nog heel lang voor dat minder werd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Die wereldhit even opgezocht. De eerste tonen zei me niets. Pas bij het refrein klonk het bekend. Ik beschouw dit meer als een vergeten hit uit de 2000.
Vorig jaar heeft er ingehakt. Hoewel ik de NSF's nog enthousiast af aan het gaan ben, is het enthousiasme er bij mij ook wel behoorlijk uit. En de NSF's waren vaak al niet vreselijk druk...quote:
Ik ga er van uit dat er wel animo is voor Sanremo. Bij Belgie was het ook weer ouderwets gezellig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft er ingehakt. Hoewel ik de NSF's nog enthousiast af aan het gaan ben, is het enthousiasme er bij mij ook wel behoorlijk uit. En de NSF's waren vaak al niet vreselijk druk...
Maar dat is San Remo. Dit is Ierland, om half 11 op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er wel animo is voor Sanremo. Bij Belgie was het ook weer ouderwets gezellig.
Dit weekend met Vidbir en UMK hopelijk ook wel, goede shows met nummers die voor de topposities gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er wel animo is voor Sanremo. Bij Belgie was het ook weer ouderwets gezellig.
En Sanremo tot 2 uur nachtsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar dat is San Remo. Dit is Ierland, om half 11 op vrijdagavond.
Waar. Misschien dat ik hier iets te veel mijn eigen gevoelens generaliseer. San Remo mis ik vaak om precies die reden, terwijl ik willekeurige semi's van Litouwen of Letland als enige wel live meekrijg.quote:
Dus geven ze heel weinig feedback, en hebben het veel meer over randzaken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Momo het volgende:
Geen kritische noten anders dan komen de loeiende koeien
Geen problemen hierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
De stream valt er bij mij steeds uit. Bij Rte en bij Esc plus
Mah , weet niet wat de juries gaan doen. Reylta ben ik ook wel benieuwd naar live, als dat echt goed is. Emmy is de favoriet van de eurofans maar die zie ik niet zo snel winnen. En dan Samantha Mumba die als enige echt een bekende naam is voor de Ierse Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Het gaat vast wel winnen maar ik vind het niet geweldig
jammer. we waren al niet met veel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou er mee op. De stream hapert bij beide. Laptop al een keer opgestart maar niets helpt.
Jammer! Hopelijk geen probleem morgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou er mee op. De stream hapert bij beide. Laptop al een keer opgestart maar niets helpt.
Ja ben wel teleurgesteld door de live uitvoering van Bobbi, ook dat ze zo weinig zongquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:12 schreef blackswangreen het volgende:
Bij Bobbi had ik meer het gevoel dat iemand wanhopig Bambie Thug probeert te zijn, maar dan zonder charisma. Op plaat vind ik het wel goed, maar live niet.
Same. Al vindt de EBU dat tegenwoordig allemaal geen probleem dus ach.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ben wel teleurgesteld door de live uitvoering van Bobbi, ook dat ze zo weinig zong
Zit je in een bepaalde browser?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef Greys het volgende:
Stream is hier ook een drama.
Ik vind van wat ik ervan meekrijgt wel vermakelijk maar god wat verlang ik naar Sanremo.
Ik zit in Firefox, geen idee of het uberhaupt uit maakt. Maar Firefox heb ik gekozen omdat streams daar het beste in draaien in al die ESF seizoenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Chrome
Daar opent m'n telefoon hem automatisch in. Ik lig al in bed zonder laptop
Niet bepaald nee. Al zag ik Bambie vorig jaar ook niet echt aankomenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef Greys het volgende:
Er zit niet bepaald een esf top 10 lied tussen he?
Als Bobbi het had genaild net had ik daar wel in vertrouwen in.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef Greys het volgende:
tot nu toe niet echt, nee. Denk dat Reylta goed genoeg zou zijn om de finale te halen, maar top 10 zie ik tot nu toe niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef Greys het volgende:
logisch, ondanks de pogingen die het panel aan het doen is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef Momo het volgende:
Ierland heeft 3 live bookies nu tijdens de show. Bobbi is gedaald,Samantha gestegen.
Gruwelijk veel zin in!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef Greys het volgende:
Stream is hier ook een drama.
Ik vind van wat ik ervan meekrijgt wel vermakelijk maar god wat verlang ik naar Sanremo.
nee, ze geven money money money weg vanavond.quote:
Boooooeeeee!quote:
die indruk had ik ook, ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:50 schreef Momo het volgende:
Als je naar panel luistert zou je denken dat ze willen dat of Bobbi of Emmy wint
Vond het allemaal een beetje zielloos. Maar de setting helpt niet mee. Denk dat Emmy meest kansrijk is voor een finaleplaats in Basel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:51 schreef NailQueen het volgende:
En wie waren de beste? Wie gaat er winnen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:51 schreef NailQueen het volgende:
En wie waren de beste? Wie gaat er winnen?
Qua winnaar verwacht ik EMMY, al zou ik Samantha ook nog kunnen zien gebeuren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef Sableheart het volgende:
Heel erg goed
Erg goed
6. EMMY - Laika Party
Goed
3. Reylta - Fire
Redelijk
5. NIYL - Growth
4. Samantha Mumba - My Way
Matig
2. Bobbi Arlo - Powerplay
Slecht
1. Adgy - Run into the night
De Ierse gids zegt 00:48 (onze tijd)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:53 schreef Greys het volgende:
Duurt dit echt nog een uur of heeft Momo de tijd in de pointer lekker ruim genomen?
Ik ben trouwens ook erg moe waardoor ik de haperde stream en lawaaiige buren heel slecht trokquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:59 schreef NailQueen het volgende:
Op mobiel gaat de stream nog wel maar de buren waren net veel lawaai aan het maken. Nu is het gelukkig wat stiller.
Draai als wraak straks een uur lang Loco Boomboxquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook erg moe waardoor ik de haperde stream en lawaaiige buren heel slecht trok
2024 voelt alsof het gisteren was, dus dan komt Dana het dichtst bij 365 dagen geleden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef NailQueen het volgende:
Nou mensen wie is het? Bambie Thug zit in de jury dus die is het vast niet
Denk het eigenlijk niet. Veel oude winnaars (meer dan 10 jaar geleden), zouden nu niet meer winnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:06 schreef Sableheart het volgende:
Ik weet niet helemaal zeker of ik het met haar eens ben dat elk van die drie nummers nog steeds zou kunnen winnen, maar wel erg verfrissend om "just send a good song" in Ierland te horen.
Komt die legend dit jaar nog terug in San Marino?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Draai als wraak straks een uur lang Loco Boombox
Hij is niet bij een van de 200+ halve finalistenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Komt die legend dit jaar nog terug in San Marino?
The Voice zou in het juiste veld volgens mij nog steeds kunnen, In your Eyes en Why me zou ik niet direct zien, nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet. Veel oude winnaars (meer dan 10 jaar geleden), zouden nu niet meer winnen.
Ierse songwritersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Die Emmy komt uit Noorwegen toch? Mogen mensen buiten Ierland ook meedoen?
Eens. Emmy is finalewaardig, Samantha is behoorlijk generiek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:24 schreef Momo het volgende:
Ik verkies Emmy boven Samantha persoonlijk
Nee, ik liep nog iets achterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Is er nog een 4e groep die punten geeft?
Mij veel meer aan einde 90's nummers zoals Blue (Yabba Di)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Mwah het is oké. Maar doet me erg aan Keiino denken.
Mag Bonkie het nummer horen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:34 schreef Greys het volgende:
Best een leuk liedje maar ik vind het onderwerp nogal traumatisch zeg maar wat ik vind dat dus nog steeds een afgrijselijk idee hoe dat gegaan is met dat hondje
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:34 schreef Greys het volgende:
Best een leuk liedje maar ik vind het onderwerp nogal traumatisch zeg maar wat ik vind dat dus nog steeds een afgrijselijk idee hoe dat gegaan is met dat hondje
Ik denk dat dit een beter liedje is, maar verwacht inderdaad een vergelijkbaar resultaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:39 schreef NailQueen het volgende:
Hier moet wel een goede staging bij zitten. Het is een beetje vergelijkbaar met We Will Rave.
Dat hondje is levend in haar eentje de ruimte in gestuurd.quote:
Ik ben heel moe dus ik had niet in de gaten waar het over ging. Ja dat is afschuwelijk. Maar dat waren de jaren 60quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hondje is levend in haar eentje de ruimte in gestuurd.
En dan kan Emmy nu wel heel blij zingen dat ze hoopt dat Laika never died, nou ik hoop dat Laika heel snel dood was om haar alle eenzame leed te besparen.
Ja ja ik ben te zwaarmoedig nu.
Maar ik heb dat verhaal m'n hele leven bijzonder slecht getrokken.![]()
Dat zou Elon nu ook nog doen hoor, een hondje naar Mars sturen bij wijze van test.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh gaat het daar over. Ja dat is gruwelijk maar zo ging dat in de jaren 60
Chiquequote:Op zondag 9 februari 2025 23:44 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Samantha Mumba kan ook niet goed tegen haar verlies.
Jurylid heeft daar dit antwoord op:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |