Same. Al vindt de EBU dat tegenwoordig allemaal geen probleem dus ach.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ben wel teleurgesteld door de live uitvoering van Bobbi, ook dat ze zo weinig zong
Zit je in een bepaalde browser?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef Greys het volgende:
Stream is hier ook een drama.
Ik vind van wat ik ervan meekrijgt wel vermakelijk maar god wat verlang ik naar Sanremo.
Ik zit in Firefox, geen idee of het uberhaupt uit maakt. Maar Firefox heb ik gekozen omdat streams daar het beste in draaien in al die ESF seizoenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Chrome
Daar opent m'n telefoon hem automatisch in. Ik lig al in bed zonder laptop
Niet bepaald nee. Al zag ik Bambie vorig jaar ook niet echt aankomenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef Greys het volgende:
Er zit niet bepaald een esf top 10 lied tussen he?
Als Bobbi het had genaild net had ik daar wel in vertrouwen in.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef Greys het volgende:
tot nu toe niet echt, nee. Denk dat Reylta goed genoeg zou zijn om de finale te halen, maar top 10 zie ik tot nu toe niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef Greys het volgende:
logisch, ondanks de pogingen die het panel aan het doen is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef Momo het volgende:
Ierland heeft 3 live bookies nu tijdens de show. Bobbi is gedaald,Samantha gestegen.
Gruwelijk veel zin in!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef Greys het volgende:
Stream is hier ook een drama.
Ik vind van wat ik ervan meekrijgt wel vermakelijk maar god wat verlang ik naar Sanremo.
nee, ze geven money money money weg vanavond.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |