Vorig jaar heeft er ingehakt. Hoewel ik de NSF's nog enthousiast af aan het gaan ben, is het enthousiasme er bij mij ook wel behoorlijk uit. En de NSF's waren vaak al niet vreselijk druk...quote:
Ik ga er van uit dat er wel animo is voor Sanremo. Bij Belgie was het ook weer ouderwets gezellig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft er ingehakt. Hoewel ik de NSF's nog enthousiast af aan het gaan ben, is het enthousiasme er bij mij ook wel behoorlijk uit. En de NSF's waren vaak al niet vreselijk druk...
Maar dat is San Remo. Dit is Ierland, om half 11 op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er wel animo is voor Sanremo. Bij Belgie was het ook weer ouderwets gezellig.
Dit weekend met Vidbir en UMK hopelijk ook wel, goede shows met nummers die voor de topposities gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er wel animo is voor Sanremo. Bij Belgie was het ook weer ouderwets gezellig.
En Sanremo tot 2 uur nachtsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar dat is San Remo. Dit is Ierland, om half 11 op vrijdagavond.
Waar. Misschien dat ik hier iets te veel mijn eigen gevoelens generaliseer. San Remo mis ik vaak om precies die reden, terwijl ik willekeurige semi's van Litouwen of Letland als enige wel live meekrijg.quote:
Dus geven ze heel weinig feedback, en hebben het veel meer over randzaken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Momo het volgende:
Geen kritische noten anders dan komen de loeiende koeien
Geen problemen hierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
De stream valt er bij mij steeds uit. Bij Rte en bij Esc plus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |