Mah , weet niet wat de juries gaan doen. Reylta ben ik ook wel benieuwd naar live, als dat echt goed is. Emmy is de favoriet van de eurofans maar die zie ik niet zo snel winnen. En dan Samantha Mumba die als enige echt een bekende naam is voor de Ierse Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Het gaat vast wel winnen maar ik vind het niet geweldig
jammer. we waren al niet met veel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou er mee op. De stream hapert bij beide. Laptop al een keer opgestart maar niets helpt.
Jammer! Hopelijk geen probleem morgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou er mee op. De stream hapert bij beide. Laptop al een keer opgestart maar niets helpt.
Ja ben wel teleurgesteld door de live uitvoering van Bobbi, ook dat ze zo weinig zongquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:12 schreef blackswangreen het volgende:
Bij Bobbi had ik meer het gevoel dat iemand wanhopig Bambie Thug probeert te zijn, maar dan zonder charisma. Op plaat vind ik het wel goed, maar live niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |