Ierse songwritersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Die Emmy komt uit Noorwegen toch? Mogen mensen buiten Ierland ook meedoen?
Eens. Emmy is finalewaardig, Samantha is behoorlijk generiek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:24 schreef Momo het volgende:
Ik verkies Emmy boven Samantha persoonlijk
Nee, ik liep nog iets achterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Is er nog een 4e groep die punten geeft?
Mij veel meer aan einde 90's nummers zoals Blue (Yabba Di)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Mwah het is oké. Maar doet me erg aan Keiino denken.
Mag Bonkie het nummer horen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:34 schreef Greys het volgende:
Best een leuk liedje maar ik vind het onderwerp nogal traumatisch zeg maar wat ik vind dat dus nog steeds een afgrijselijk idee hoe dat gegaan is met dat hondje
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:34 schreef Greys het volgende:
Best een leuk liedje maar ik vind het onderwerp nogal traumatisch zeg maar wat ik vind dat dus nog steeds een afgrijselijk idee hoe dat gegaan is met dat hondje
Ik denk dat dit een beter liedje is, maar verwacht inderdaad een vergelijkbaar resultaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:39 schreef NailQueen het volgende:
Hier moet wel een goede staging bij zitten. Het is een beetje vergelijkbaar met We Will Rave.
Dat hondje is levend in haar eentje de ruimte in gestuurd.quote:
Ik ben heel moe dus ik had niet in de gaten waar het over ging. Ja dat is afschuwelijk. Maar dat waren de jaren 60quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hondje is levend in haar eentje de ruimte in gestuurd.
En dan kan Emmy nu wel heel blij zingen dat ze hoopt dat Laika never died, nou ik hoop dat Laika heel snel dood was om haar alle eenzame leed te besparen.
Ja ja ik ben te zwaarmoedig nu.
Maar ik heb dat verhaal m'n hele leven bijzonder slecht getrokken.![]()
Dat zou Elon nu ook nog doen hoor, een hondje naar Mars sturen bij wijze van test.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh gaat het daar over. Ja dat is gruwelijk maar zo ging dat in de jaren 60
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |