Ik was al onderweg, done!quote:Op maandag 23 september 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:MadMaster kun je even de presentator/croupier in de OP veranderen..
Nee hij vindt die man sympthieker dan de vrouw en wil hem aan wat geld helpenquote:Op maandag 23 september 2024 20:04 schreef Felagund het volgende:
Meneer dacht met 1 goed een kans te hebben?
Ja ho maar.quote:
Als leerlingen weer eens aan me vragen waarom rekenen zo belangrijk is, dan ga ik dit fragment laten zien.quote:
De rekenvraag wordt altijd ook schrikbarend slecht beantwoord.quote:Op maandag 23 september 2024 20:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als leerlingen weer eens aan me vragen waarom rekenen zo belangrijk is, dan ga ik dit fragment laten zien.
Die zijn echt dramatisch inderdaad. Dat is echt basisschoolwerk wat ze vragen.quote:Op maandag 23 september 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rekenvraag wordt altijd ook schrikbarend slecht beantwoord.
Ik ben daar ook slecht in, maar dat komt omdat de vraag verteld wordt, als ik de vraag zou kunnen lezen, gaat het bij iets makkelijker. Maar dat geldt denk ik voor de meesten..quote:Op maandag 23 september 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rekenvraag wordt altijd ook schrikbarend slecht beantwoord.
Die man uit Zaltbommel had ook erg veel mazzel door die blunder van de vrouwquote:Op maandag 23 september 2024 20:17 schreef Felagund het volgende:
Matige laatste ronde. Wel een terechte winnaar.
Inderdaad, daar kwam die erg goed weg.quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die man uit Zaltbommel had ook erg veel mazzel door die blunder van de vrouw
Bij sommige vragen heb ik zelf geen idee, bij andere denk ik 'waarom weten ze dat niet', dus ja, weinig over het niveau te zeggenquote:
Dat maakt niet uit, zo lang het fonetisch goed is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Erwin Olaf is door beiden niet goed gespeld
Na vandaag vind ik dat ook. Allebei één letter fout en dan de ene wel goed tellen en de andere niet kun je met goed fatsoen niet maken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:17 schreef Remco het volgende:
Ik vind eigenlijk dat namen volledig correct gespeld moeten worden.
Vreemd dat meneer rechts pastte op het einde.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Allemaal 4 goed, dat zie je niet vaak.
Dat snapte ik ook niet echt.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vreemd dat meneer rechts pastte op het einde.
Hij wist al dat de ander 4 vragen goed had en de andere nog ging bijplaatsen.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vreemd dat meneer rechts pastte op het einde.
Zo wordt de naam van Pogacar soms ook uitgesproken.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Fonetisch zo’n beetje goed.
Meatball…quote:Op woensdag 25 september 2024 20:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Bundy is van Married with kids.
All in tje family, fantastisch programma. Toen was de Poolse schoonzoon als legale immigrant de klos.
Die informatie had ie natuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Terechte winnaar. Alleen wat 'ie op het laatst zei sloeg nergens op, het stond al 3-1.
Als je weet dat de anderen er ook 4 hebben, en je weet ook dat je te traag bent voor de shootout, kan passen best slim zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 07:58 schreef EP3 het volgende:
En passen met 4 goed is ook n bijzondere strategie.
Waarschijnlijk had hij een van de andere drie antwoorden gegokt en dacht hij dat hij die ook fout had.quote:Op donderdag 26 september 2024 07:56 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die informatie had ie natuurlijk niet.
Maar het sloeg idd nergens op omdat ie die vraag alsnog fout had,!
Deze man was zo traag dat hij bijna terug in de tijd ging. Ook in de laatste ronde maar een tientje verhogen, terwijl je niks meer te verliezen hebt. Heel vreemde kerel.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je weet dat de anderen er ook 4 hebben, en je weet ook dat je te traag bent voor de shootout, kan passen best slim zijn.
Ja, hij zal vast wel z'n redenen hebben gehad, maar het blijft bijzonder.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je weet dat de anderen er ook 4 hebben, en je weet ook dat je te traag bent voor de shootout, kan passen best slim zijn.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik weet nu al dat die vrouw de volgende ronde niet haalt.
Nu heb je er nog een.quote:Op maandag 23 september 2024 20:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als leerlingen weer eens aan me vragen waarom rekenen zo belangrijk is, dan ga ik dit fragment laten zien.
Tja, die man dacht slim te zijn, maar hij rekende het geld op tafel niet mee. Maar zoals ze zelf al triomfantelijk verbaasd riep: « Ik wist nìks, »quote:
Nee, normaal gesproken had ze er ook gewoon terecht uitgelegenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Tja, die man dacht slim te zijn, maar hij rekende het geld op tafel niet mee. Maar zoals ze zelf al triomfantelijk verbaasd riep: « Ik wist nìks, »
Had ze in de vorige uitzending er ook niet al uit moeten liggen?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken had ze er ook gewoon terecht uitgelegen
Volgens mij wel ja. Want toen was er ook al een rekenfoutquote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had ze in de vorige uitzending er ook niet al uit moeten liggen?
Ja, toen had ze ook al zoveel mazzel.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had ze in de vorige uitzending er ook niet al uit moeten liggen?
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
225 * 105 = 22,5 * 106 , dus mevrouw had wel 22,5 miljoen opgeschreven.
Ja echt.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, toen had ze ook al zoveel mazzel.
Zeg dat. Daar zou je toch blind op moeten kunnen rekenenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
Als de jury ook al niet kan rekenen dan wordt het wel heel ingewikkeld.
maar wel een goed zooitjequote:
Menthol Theo was hem ook net niet helemaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef Remco het volgende:
Lownoise alleen zou ik niet goed rekenen als artiestennaam.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
Meneer rechts heeft alles goed maar gaat weg.
Dan moet je toch een gokje durven wagen.quote:
Dat geknik was vrij irritant, en ook dom.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:18 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig wel de winnaar.
Hij zat ook steeds ja te knikken als hij zeker van een antwoord was.
'Tactisch' passen in de vierde ronde, omdat je dan door bent, blijft een leuke rubriek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
Meneer rechts heeft alles goed maar gaat weg.
Dat vind ik nou juist het moeilijke aan dit spel: de tactiek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Tactisch' passen in de vierde ronde, omdat je dan door bent, blijft een leuke rubriek.
En in de zesde ronde is het helemaal erg. Hoe vaak zie je iemand die sowieso de leiding al niet meer kan verliezen niet passen omdat die dan een vraag mag vervangen, terwijl je het met risicoloos spelen al kunt beslissen vóór de zevende ronde.
Sjoerd doet het primaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Hoe is Met het mes op tafel? zonder Herman? Mag niet meer kijken van @:wereldgozer
Met een goede bouillon smaakt alles!quote:
Klassiek voorbeeld van verschlimmbessern.quote:
Oh, net nietquote:
Ik denk dat hij aan 2*66 dacht.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
Een getal opschrijven dat niet deelbaar is door 6 en ook niet door 11
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:16 schreef monkyyy het volgende:
Ze ziet dit en flikkert de tv door het raam.
Bij passen van die eerste man waren ze hooguit gelijk gekomen toch?quote:
Dit was erg matig ja. Nu weten we waarom het daar zo vaak fout gaat.quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Zit op financiën en kan niet rekenen
Zou ik ook zeggen ja. Ik had op 11 provincies een 10, behalve Gelderland. Ik had Zutphen te verhaspelt, daarom een 9+quote:Op maandag 9 december 2024 19:55 schreef Remco het volgende:
Lol die provincievraag is toch basisschool stof?
Sukkelsquote:Op maandag 9 december 2024 19:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Een salamander is een amfibie, geen reptiel.
Volgens mij zit je dichter bij Hilversum, jij gaf al antwoord voordat bij mij de vraag was gesteld.quote:
Ik zit in de Achterhoek, 11 km van de Duitse grens.quote:Op maandag 9 december 2024 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dichter bij Hilversum, jij gaf al antwoord voordat bij mij de vraag was gesteld.
Mooi gebied wel. Ik was ook niet helemaal serieus, ligt waarschijnlijk gewoon aan Ziggo dat ik vertraging heb.quote:Op maandag 9 december 2024 20:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zit in de Achterhoek, 11 km van de Duitse grens.
Het is ook een stukje geschiedenis, dus die leraar had het ook mogen weten.quote:Op maandag 9 december 2024 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wier, en dat zouden journalisten ook wel eens mogen weten!
Kon er niet helemaal opkomen, zat aan Lovegold te denken.quote:
En dan heb je het alleen over de lijn over 0° Noorder/zuiderbreedte, het is ook een hijsbalkquote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
evenaar, equator, evennachtslijn. equator (zn) : evenaar, linie, evennachtslijn.
Yep, hij schrijft alsof hij in de jaren ‘60 naar school is gegaan en hij praat net zo zwaar als Zelenskyy.quote:
Ze wint alsnog.quote:Op maandag 16 december 2024 20:14 schreef Remco het volgende:
Weer behoorlijke dom gespeelt die laatste vraag voor de finale van mevrouw rechts, daarnaast verklapt mevrouw links al de hele afleveringen haar antwoorden bij het nakijken door haar gezichtsuitdrukking.
Omdat ze er al praktisch vanaf het begin bij is en niet vals zingt.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom is die valszingende vrouw er nog?
Nou… mijn hond krjgt zoomies als zij gaat zingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat ze er al praktisch vanaf het begin bij is en niet vals zingt.
Niemand wist waar Bini vandaan komt.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:09 schreef Slobeend het volgende:
De sportvragen zijn altijd veel te makkelijk.
Ongelofelijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
5 x 10 x 20 en 50 slaat dan de plank wel heel erg mis. Rekenen blijft voor sommige mensen echt lastig.
Zou Sjoerd speciaal voor MHMOT zangles hebben gekregen? Hij zingt niet onaardig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef TLC het volgende:
Mooi begin met het zingen bij de oudejaarsspecial
Sjoerd is ook liedjesschrijver (vooral Joling) , dus enige muzikaliteit is m niet vreemdquote:Op donderdag 2 januari 2025 06:26 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Zou Sjoerd speciaal voor MHMOT zangles hebben gekregen? Hij zingt niet onaardig.
Inderdaad. Of in de laatste ronde voor de schifting niet gewoon maximaal inzetten, omdat je toch weet dat het alles of niets is. Dan gewoon 20 euro inzetten ofzo. Terwijl je een mega voordeel voor later in het spel kunt behalen.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
Ik blijf mij er keer op keer over verbazen hoe slecht veel kandidaten zijn in het onderdeel ''inzetronden''. Je blijft toch geregeld zien dat iemand met 4 vragen goed zegt: ''nee ik laat het zo'', terwijl de tegenstander al heeft gezegd dat zij/hij er 3 goed heeft. En ook dat je zelf 1 vraag goed hebt, en de tegenstander zegt er ook 1 goed te hebben, maar dat je dan niet bij jezelf denkt ''ik zet 50 euro in'' want wie weet pik ik de pot gratis op. En in het ergste geval speel je dan een shootout.
Ja precies, en al denk je bij de schifting toch te gaan verliezen, dan spek je de pot toch evenquote:Op maandag 6 januari 2025 09:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Of in de laatste ronde voor de schifting niet gewoon maximaal inzetten, omdat je toch weet dat het alles of niets is. Dan gewoon 20 euro inzetten ofzo. Terwijl je een mega voordeel voor later in het spel kunt behalen.
Vroeg ik me ook al af. Vandaag wel weer gekeken hoorquote:
Ik dacht: klok horen luiden: « maar net de klepel gemist. »quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als je Oliver Twist geeft als antwoord op welke schrijver.. Verdien je eigenlijk ook niet om te winnen
Hee Rode Parel, al 2 afleveringen gekeken hierquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hé @:Kanaroe, lig je nog in winterslaap? Het is weer begonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |