Omdat ze er al praktisch vanaf het begin bij is en niet vals zingt.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom is die valszingende vrouw er nog?
Nou… mijn hond krjgt zoomies als zij gaat zingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat ze er al praktisch vanaf het begin bij is en niet vals zingt.
Niemand wist waar Bini vandaan komt.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:09 schreef Slobeend het volgende:
De sportvragen zijn altijd veel te makkelijk.
Ongelofelijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
5 x 10 x 20 en 50 slaat dan de plank wel heel erg mis. Rekenen blijft voor sommige mensen echt lastig.
Zou Sjoerd speciaal voor MHMOT zangles hebben gekregen? Hij zingt niet onaardig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef TLC het volgende:
Mooi begin met het zingen bij de oudejaarsspecial
Sjoerd is ook liedjesschrijver (vooral Joling) , dus enige muzikaliteit is m niet vreemdquote:Op donderdag 2 januari 2025 06:26 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Zou Sjoerd speciaal voor MHMOT zangles hebben gekregen? Hij zingt niet onaardig.
Inderdaad. Of in de laatste ronde voor de schifting niet gewoon maximaal inzetten, omdat je toch weet dat het alles of niets is. Dan gewoon 20 euro inzetten ofzo. Terwijl je een mega voordeel voor later in het spel kunt behalen.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
Ik blijf mij er keer op keer over verbazen hoe slecht veel kandidaten zijn in het onderdeel ''inzetronden''. Je blijft toch geregeld zien dat iemand met 4 vragen goed zegt: ''nee ik laat het zo'', terwijl de tegenstander al heeft gezegd dat zij/hij er 3 goed heeft. En ook dat je zelf 1 vraag goed hebt, en de tegenstander zegt er ook 1 goed te hebben, maar dat je dan niet bij jezelf denkt ''ik zet 50 euro in'' want wie weet pik ik de pot gratis op. En in het ergste geval speel je dan een shootout.
Ja precies, en al denk je bij de schifting toch te gaan verliezen, dan spek je de pot toch evenquote:Op maandag 6 januari 2025 09:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Of in de laatste ronde voor de schifting niet gewoon maximaal inzetten, omdat je toch weet dat het alles of niets is. Dan gewoon 20 euro inzetten ofzo. Terwijl je een mega voordeel voor later in het spel kunt behalen.
Vroeg ik me ook al af. Vandaag wel weer gekeken hoorquote:
Ik dacht: klok horen luiden: « maar net de klepel gemist. »quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als je Oliver Twist geeft als antwoord op welke schrijver.. Verdien je eigenlijk ook niet om te winnen
Hee Rode Parel, al 2 afleveringen gekeken hierquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hé @:Kanaroe, lig je nog in winterslaap? Het is weer begonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |