Volgens mij wel ja. Want toen was er ook al een rekenfoutquote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had ze in de vorige uitzending er ook niet al uit moeten liggen?
Ja, toen had ze ook al zoveel mazzel.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had ze in de vorige uitzending er ook niet al uit moeten liggen?
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
225 * 105 = 22,5 * 106 , dus mevrouw had wel 22,5 miljoen opgeschreven.
Ja echt.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, toen had ze ook al zoveel mazzel.
Zeg dat. Daar zou je toch blind op moeten kunnen rekenenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
Als de jury ook al niet kan rekenen dan wordt het wel heel ingewikkeld.
maar wel een goed zooitjequote:
Menthol Theo was hem ook net niet helemaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef Remco het volgende:
Lownoise alleen zou ik niet goed rekenen als artiestennaam.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
Meneer rechts heeft alles goed maar gaat weg.
Dan moet je toch een gokje durven wagen.quote:
Dat geknik was vrij irritant, en ook dom.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:18 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig wel de winnaar.
Hij zat ook steeds ja te knikken als hij zeker van een antwoord was.
'Tactisch' passen in de vierde ronde, omdat je dan door bent, blijft een leuke rubriek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
Meneer rechts heeft alles goed maar gaat weg.
Dat vind ik nou juist het moeilijke aan dit spel: de tactiek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Tactisch' passen in de vierde ronde, omdat je dan door bent, blijft een leuke rubriek.
En in de zesde ronde is het helemaal erg. Hoe vaak zie je iemand die sowieso de leiding al niet meer kan verliezen niet passen omdat die dan een vraag mag vervangen, terwijl je het met risicoloos spelen al kunt beslissen vóór de zevende ronde.
Sjoerd doet het primaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Hoe is Met het mes op tafel? zonder Herman? Mag niet meer kijken van @:wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |