Bij passen van die eerste man waren ze hooguit gelijk gekomen toch?quote:
Dit was erg matig ja. Nu weten we waarom het daar zo vaak fout gaat.quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Zit op financiën en kan niet rekenen
Zou ik ook zeggen ja. Ik had op 11 provincies een 10, behalve Gelderland. Ik had Zutphen te verhaspelt, daarom een 9+quote:Op maandag 9 december 2024 19:55 schreef Remco het volgende:
Lol die provincievraag is toch basisschool stof?
Sukkelsquote:Op maandag 9 december 2024 19:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Een salamander is een amfibie, geen reptiel.
Volgens mij zit je dichter bij Hilversum, jij gaf al antwoord voordat bij mij de vraag was gesteld.quote:
Ik zit in de Achterhoek, 11 km van de Duitse grens.quote:Op maandag 9 december 2024 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dichter bij Hilversum, jij gaf al antwoord voordat bij mij de vraag was gesteld.
Mooi gebied wel. Ik was ook niet helemaal serieus, ligt waarschijnlijk gewoon aan Ziggo dat ik vertraging heb.quote:Op maandag 9 december 2024 20:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zit in de Achterhoek, 11 km van de Duitse grens.
Het is ook een stukje geschiedenis, dus die leraar had het ook mogen weten.quote:Op maandag 9 december 2024 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wier, en dat zouden journalisten ook wel eens mogen weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |