Ik was al onderweg, done!quote:Op maandag 23 september 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:MadMaster kun je even de presentator/croupier in de OP veranderen..
Nee hij vindt die man sympthieker dan de vrouw en wil hem aan wat geld helpenquote:Op maandag 23 september 2024 20:04 schreef Felagund het volgende:
Meneer dacht met 1 goed een kans te hebben?
Ja ho maar.quote:
Als leerlingen weer eens aan me vragen waarom rekenen zo belangrijk is, dan ga ik dit fragment laten zien.quote:
De rekenvraag wordt altijd ook schrikbarend slecht beantwoord.quote:Op maandag 23 september 2024 20:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als leerlingen weer eens aan me vragen waarom rekenen zo belangrijk is, dan ga ik dit fragment laten zien.
Die zijn echt dramatisch inderdaad. Dat is echt basisschoolwerk wat ze vragen.quote:Op maandag 23 september 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rekenvraag wordt altijd ook schrikbarend slecht beantwoord.
Ik ben daar ook slecht in, maar dat komt omdat de vraag verteld wordt, als ik de vraag zou kunnen lezen, gaat het bij iets makkelijker. Maar dat geldt denk ik voor de meesten..quote:Op maandag 23 september 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rekenvraag wordt altijd ook schrikbarend slecht beantwoord.
Die man uit Zaltbommel had ook erg veel mazzel door die blunder van de vrouwquote:Op maandag 23 september 2024 20:17 schreef Felagund het volgende:
Matige laatste ronde. Wel een terechte winnaar.
Inderdaad, daar kwam die erg goed weg.quote:Op maandag 23 september 2024 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die man uit Zaltbommel had ook erg veel mazzel door die blunder van de vrouw
Bij sommige vragen heb ik zelf geen idee, bij andere denk ik 'waarom weten ze dat niet', dus ja, weinig over het niveau te zeggenquote:
Dat maakt niet uit, zo lang het fonetisch goed is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Erwin Olaf is door beiden niet goed gespeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |